Mitä mekon alle?

"ristiäisemäntä"

Heip, minkäväriset/-laiset sukkahousut laittaisitte kuvan mekon alle? Itse laittaisin mustat, ehkä jotkun kuvioidut, onko ok? ruskeita en miel laittaisi

6

1357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup---
      • yosa2

Sori ny vaan, mutta mä en tuota mekkoo laitais ikinä päälleni, enkä varsinkaan ristiäisiin. Liian tiukka ja lyhyt mun mielestä. Sukkahousuiksi tuon alle ihonväriset, jos tuo todella on ainoa vaihtoehto. Noista sun värivaihtoehdoista sitten musta, vaikka ei niillä kauheen kivan näkönen olis. Ruskeita ei ainakaan.

• ,
        yosa2 kirjoitti:

Sori ny vaan, mutta mä en tuota mekkoo laitais ikinä päälleni, enkä varsinkaan ristiäisiin. Liian tiukka ja lyhyt mun mielestä. Sukkahousuiksi tuon alle ihonväriset, jos tuo todella on ainoa vaihtoehto. Noista sun värivaihtoehdoista sitten musta, vaikka ei niillä kauheen kivan näkönen olis. Ruskeita ei ainakaan.

yökerhovaate, ei ristiäisiin laitettava hame

• alkup___
        , kirjoitti:

yökerhovaate, ei ristiäisiin laitettava hame

kyllä minä mekkopäätöksessäni pysyn. Ei ole mielestäni yökerhovaate, todellakaan, vaan asiallinen juhlaan(kin). Mekko pukee minua, enkä näytä lainkaan epäasialliselta. Tiukkapipoinen pappi voisi toki olla eri mieltä asun sopivuudesta hengelliseen juhlaan, mitä tulee helman pituuteen. Kuvan mallilla muuten reittä näkyy reippaasti enemmän kuin itselläni, normaalipituisella naisella. Kiitos kuitenkin meilipiteestäsi mustien sukkahousujen suhteen. Mustat passaavat mainiosti mekonsekä pikemmin värikkään kuin konservatiivisen tyylini kanssa :)

• eräs nainen
        alkup___ kirjoitti:

kyllä minä mekkopäätöksessäni pysyn. Ei ole mielestäni yökerhovaate, todellakaan, vaan asiallinen juhlaan(kin). Mekko pukee minua, enkä näytä lainkaan epäasialliselta. Tiukkapipoinen pappi voisi toki olla eri mieltä asun sopivuudesta hengelliseen juhlaan, mitä tulee helman pituuteen. Kuvan mallilla muuten reittä näkyy reippaasti enemmän kuin itselläni, normaalipituisella naisella. Kiitos kuitenkin meilipiteestäsi mustien sukkahousujen suhteen. Mustat passaavat mainiosti mekonsekä pikemmin värikkään kuin konservatiivisen tyylini kanssa :)

asuvalintasi kanssa juuri siinä, että haluat pukeutua tyylisi mukaan etkä tilaisuuden luonteen mukaan.

Välillä näkee hautajaisissakin mitä eriskummallisempia ja suorastaan mauttomia tilaisuuden luonteeseen.

• ei ei ei ei ei!
        alkup___ kirjoitti:

Älä hyvä nainen laita tuollaista kastajaisiin! Tuo on aivan hieno ehkä jonnekkin yökerhoon tms. ..mutta että kastajaisiin..EI!
        Toivottavasti et ole jo virhettä tehnyt....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      57
      2400
    2. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      66
      2233
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      154
      1996
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1885
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      132
      1669
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      57
      1240
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1231
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1125
    9. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      149
      1045
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      921
    Aihe