21-vuotias naispuolinen opiskelija etsii lastenvahdin työtä Turusta/lähiseudulta.
Luonteeltani olen rehellinen, vastuuta kantava ja rauhallinen ihminen, joka viihtyy lasten seurassa mainiosti.
Yhdeksännen luokan työelämään tutustumisen suoritin päiväkodissa ja kahdesti olen työskennellyt päiväkodissa kesätyössä lyhyen ajanjakson verran. Kokemus ei ole suuri, mutta työtä tehden se kokemus karttuu. Lapsen turvallisuus ja viihtyvyys on tärkeintä :)
Olen valmis hoitamaan lapsia arkipäivisin ja toisinaan viikonloppuisin. Työ voi olla vaikka parin tunnin jaksoja, kerran tai useamman kerran viikossa. Pidän AMK opinnoista välivuotta alkukesään 2011 asti, joten pidempi aikainen työsopimus on mahdollista.
Ota yhteyttä ja sovitaan asioista!
sähköposti: [email protected]
Lapsenvahti - Turku
virtaviivainen89
0
390
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723