Itelläni on 2003 almera tällä muka ns vikaisella 1.8 bensa koneella. nyt mittarissa 160 tuhatta ja ite niistä 50 tuhatta ajana eikä ole ollu koneen kanssa mitään ongelmaa. tosin akun uusin tänä syksynä kun alko oleen tiensä päässä akku ja potltimoita menee sillon tällön.
Väitetään että tämä 1.8 kone vie öljyä paljon mutta ei ainakaan omalla kohalla ole olluna kulutus kun n. 1 desi 7000 - 9000 tuhannen km matkalla ja mielestäni moottorin kuuluu hieman kuluttaa öljyä mutta tuo määrä ei musta ainakaan tunnu kovinkaan ihmeelliseltä öljyn kulutukselta.
Auto muuten ihan mainio tosin ajo ominaisuudet ei mitään parhaita. Lämpenee melko nopeeta ja puhtia on koneessa huomattavasti mukavammin kun 1.5 koneessa.
Millasia kokemuksia muilla on saman sarjan autoista?
Almera N16 kokemukset
Kuljettaja n16
2
655
Vastaukset
- .
Hatchbackista on sellaisia kokemuksia että öljyä on mennyt 1,8 litraa 10tkm matkalla, ja jäähdytysnestettä 1 litra samalla matkalla. Eli siis syö aika paljon öljyä. Toisinaan ei käynnisty kunnolla (käy kolmella) ja valot on olemattomat. Ei uskalla lähteä tienpäälle pimeällä. Moottori on se 1.5 nuhapumppu.
- mä vaan
Itellä on 2003 vuoden 1.8 almera. Ajettu 174 tkm. Oljynkulutus noin 1dl 7000 km kohti.
Vuosi sitten paukahti yks sytytyspuola ja kuukausi sitten toinen. Vaihdoin loputkin puolat sit uusiin.
Ei muita ihmeempiä vikoja oo sit ollukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932059Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741289Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361170- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871074Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1501018Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243962Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891