ihmisen, joka on käynyt viettämässä panolomia vaikka nyt Thaimassa, Gambiassa, Turkissa, Espanjassa, Kreikassa jne? Vastaukset otsikkoon K/E?
Minä en ottaisi, olisin mielummin ilman.
GALLUP: Ottaisitko puolisoksesi?
16
1267
Vastaukset
- Voi HIV sentään !
Kyllä se HIV on jo tuossa vaiheessa tarttunut sinuunkin. Myähäistä rypistellä enää.
- laita 10w lisää
koska sulhasesi sanoo vakavana, ettei ole koskaan... ja sinä uskot, siinä se. Kuka nyt morsiammelleen myöntää, oletko vähän jälkeenjäänyt?
- ennen papin aamenta
Ja mielummin tervarin todistuksella kuten jenkeissä on tapana.
- peaceman
kyllä ottaisin, olenhan itsekin tehnyt samoin. Ei ne vitut siitä sen enempää muutu vaikka kuinka musta mies niitä jyystäisi. Pikku seikkoja jos nainen on muuten mieleeni ja toisinpäin sama.
- lomapanopanoloma
Kerrankin järjen ääntä tällä palstalla! Hatunnosto peacemanille, ja toinen hatunnosto sille, että kirjoittaja on tervepäinen mies. Aivan samaa mieltä kanssasi. Ottaisin minäkin. Todellakin pikkuseikasta loppujen lopuksi kyse!
- jopa japanissa
Ja sinäkö luulet ettei enemmistö länsimaalaisista miehistä käy testaamassa tiukka vittuisia thai-pimuja. Voi hyvä jumala kun ne tykkää seksistä ja niillä on tiukka siis ei yksin thaikuilla vaan kaikilla aasialaisilla.
- Näinhän se menee kum
Kukapa nainen ei tahtoisi ihan oikeasti käydä testaamassa niitä isokyrpäisiä mustia uroksia ,
kun sitten täytyy tyytyä suomalaiseen turnipsimulkkuun.
Kyllä naisetkin osaa olla tässä asiassa aivan yhtä pyttymäisiä kuin miehet. - lurps lurps
Näinhän se menee kum kirjoitti:
Kukapa nainen ei tahtoisi ihan oikeasti käydä testaamassa niitä isokyrpäisiä mustia uroksia ,
kun sitten täytyy tyytyä suomalaiseen turnipsimulkkuun.
Kyllä naisetkin osaa olla tässä asiassa aivan yhtä pyttymäisiä kuin miehet.Savunahkoja testailee milloin mikäkin kansalaisuus ruotsalaisista suomalaisiin. Makunsa kullakin.
- Heh heh
lurps lurps kirjoitti:
Savunahkoja testailee milloin mikäkin kansalaisuus ruotsalaisista suomalaisiin. Makunsa kullakin.
Luin juuri kirjan, jonka mukaan suurimpia horoja Tunisiassa eivät ole pohjoismaalaiset tai ranskalaiset naiset vaan saudit. :) Minulle kelpaisi kyllä arabirouvakin.
- Jouluista hauskaa
Eihän siitä kullista kulmat kulu jos sitä vaikka Thaimaassa tai jossain vastaavassa hurvittelupaikassa
vähän huiluttaakin.Tärkeintä on ettei saa siinä sivussa mitään tautia ja tuo sitä tuliaisena Suomeen.
Suosittelen vain sinullekkin että käy jossain naisille tarkoitetussa paikassa vähä saamassa
ammattilaiselta niin osaat sitten vaatia siltä omaltakin tekniikkaa ja hellyyttä. - Jouluntoivotukset
JouluPUKKI on sentään tulossa meille. Ehkä sillä on tarpeeksi iso leikkiKALU.
- sehän oli kokeilu?
Minun mies kävi thaitytöissä lomamme aikana.Suhde jatkuu,vaikka välillä mieltä masentaa että huoran kokeilu oli tulla kalliiksi.Mutta nyt hän sai fantasiansa koettua,ja toivon että se jäi siihen kertaan.Hyvä mies kaikin puolin.Himo ja halu vaan vei.
- naiset maksulliselle
Ajattelitko itse tehdä samoin ja kokeila maksullista miestä? Se kyllä kannattais tehdä ja siten päästä
irti ajatuksesta että miehesi kokeili jotain erikoista. - toimii aina
naiset maksulliselle kirjoitti:
Ajattelitko itse tehdä samoin ja kokeila maksullista miestä? Se kyllä kannattais tehdä ja siten päästä
irti ajatuksesta että miehesi kokeili jotain erikoista.Parasta suomalaiselle miehelle on jättää suomalainen vaimonsa. Hankkia virolainen vaimo. Panna se paksuksi ja maksaa elatusmaksuja lopun ikäänsä.
Ku teitä saatanan pihtaavia mäkättäviä suomiämmiä ei kestä kukaan niin pitää Eestissä lähes joka viikko käydä. - monta tuttua sanoo n
toimii aina kirjoitti:
Parasta suomalaiselle miehelle on jättää suomalainen vaimonsa. Hankkia virolainen vaimo. Panna se paksuksi ja maksaa elatusmaksuja lopun ikäänsä.
Ku teitä saatanan pihtaavia mäkättäviä suomiämmiä ei kestä kukaan niin pitää Eestissä lähes joka viikko käydä.Kyllä suomalainen mies on itse suurin mulkkupihtari. Niin vähään seksiin tyytyväinen ettei
mitään määrää.Siinä sitten suomityttö saa kärvistellä kyrvän puutteessa ja suoriutua tilanteesta
miten parhaaksi taitaa.
- jshalfkl
Tauteja voi saada, mutta jos ne on poissuljettu niin kertoo tuollainen örvellys jo jotain ihmisestä itsestään. Panolomilla yleensäkään ei pitäisi kehua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244402Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132978Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.44983Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22970PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht119809Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38776- 37764
- 109733
- 135677