Rev, käytkö enää täällä...?

snakebitch

Kaipaan jotenkin sinua.

10

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SB

      Voi kunpa kävisit, tai joku joka sinusta tietää. Sinun tekstisi osuvat johonkin minussa.

      • zhonka

        Hän muutti itsensä sammakoksi. Sammakon kielellä ei ole mahdollista muuttaa itseään takaisin ihmiseksi. Harmi...


      • SB
        zhonka kirjoitti:

        Hän muutti itsensä sammakoksi. Sammakon kielellä ei ole mahdollista muuttaa itseään takaisin ihmiseksi. Harmi...

        Kieltäydyn uskomasta. Haluan Revin.


      • Rev
        SB kirjoitti:

        Kieltäydyn uskomasta. Haluan Revin.

        Moro! Tulin piii-i-i-i-tkästä aikaa vilkaisemaan magia-palstan otsikoita ja sattumalta eksyin juuri tähän keskusteluun ja huomasin, että olit kysellyt perääni aivan lyhyen aikaa sitten. Hassu juttu. Tässä siis olen, vain ja ainoastaan sinua varten. :-)= Hauska kuulla, että kirjoitukseni joita tänne suolsin tuottivat sinulle jotakin iloa.

        PS. Jos haluat lukea vanhempia ja paljon typerämpiä kirjoituksiani, niitä löytyy lukuisilla eri nimimerkeillä, joita en edes kaikkia muista. Minusta oli aina jotenkin puhdistava kokemus vaihtaa nimimerkkiäni säännöllisin väliajoin (mutta ei jatkuvasti, koska se taas on jotenkin niljakasta). Aloitin perustamalla tämän palstan ja käytin aluksi nimimerkkiä Agwé. Tai perustin ja perustin... toisinsanoen esitin Suomi24:n ylläpidolle tämän palstan perustamista vastapainoksi lukuisille Jeesus, Kristinusko ja Rukoilu -palstoille. Alunperin vaadin nimenomaan Musta Magia -palstaa, mutta koska sitä ei kuulunut, lievensin toivomuksen vain Magia-palstaksi, ja sellainen sitten tulikin. Joskus aikoinaan pidettiin jopa viikottaisia Musta magia-chatteja joissa aktiivisimmat kirjoittelijat vierailivat. Hyviä muistoja... ;..)

        Nykyisin olen niin kiireinen maallisen maailman menoissa, ettei oikein ehdi kirjoitella, ja jännetupin tulehduskin vaivaa rannetta ja tietokoneen ruutu tuntuu kylmältä. Mutta jokin tänään veti minut tänne, joten kenties tällä kaikella on jokin suurenmoinen ja ihmeellinen tarkoitus, jota ihmisen ei tietämän pidä.

        Sydämellisin terveisin,

        Rev


      • Kirjis
        Rev kirjoitti:

        Moro! Tulin piii-i-i-i-tkästä aikaa vilkaisemaan magia-palstan otsikoita ja sattumalta eksyin juuri tähän keskusteluun ja huomasin, että olit kysellyt perääni aivan lyhyen aikaa sitten. Hassu juttu. Tässä siis olen, vain ja ainoastaan sinua varten. :-)= Hauska kuulla, että kirjoitukseni joita tänne suolsin tuottivat sinulle jotakin iloa.

        PS. Jos haluat lukea vanhempia ja paljon typerämpiä kirjoituksiani, niitä löytyy lukuisilla eri nimimerkeillä, joita en edes kaikkia muista. Minusta oli aina jotenkin puhdistava kokemus vaihtaa nimimerkkiäni säännöllisin väliajoin (mutta ei jatkuvasti, koska se taas on jotenkin niljakasta). Aloitin perustamalla tämän palstan ja käytin aluksi nimimerkkiä Agwé. Tai perustin ja perustin... toisinsanoen esitin Suomi24:n ylläpidolle tämän palstan perustamista vastapainoksi lukuisille Jeesus, Kristinusko ja Rukoilu -palstoille. Alunperin vaadin nimenomaan Musta Magia -palstaa, mutta koska sitä ei kuulunut, lievensin toivomuksen vain Magia-palstaksi, ja sellainen sitten tulikin. Joskus aikoinaan pidettiin jopa viikottaisia Musta magia-chatteja joissa aktiivisimmat kirjoittelijat vierailivat. Hyviä muistoja... ;..)

        Nykyisin olen niin kiireinen maallisen maailman menoissa, ettei oikein ehdi kirjoitella, ja jännetupin tulehduskin vaivaa rannetta ja tietokoneen ruutu tuntuu kylmältä. Mutta jokin tänään veti minut tänne, joten kenties tällä kaikella on jokin suurenmoinen ja ihmeellinen tarkoitus, jota ihmisen ei tietämän pidä.

        Sydämellisin terveisin,

        Rev

        Pitääkö muuten edelleen paikkansa huhu, että elämäntaiteilet Turkkuses päi? T. kaarinalaistunut kirjis.


      • rev.ver
        Kirjis kirjoitti:

        Pitääkö muuten edelleen paikkansa huhu, että elämäntaiteilet Turkkuses päi? T. kaarinalaistunut kirjis.

        Moro Kirjis,

        Olisiko vielä muita hauskoja huhuja, joita olet kuullut? Ei meinaan tässä Turkujutussa ole minkäänlaista perää. Mistähän sellainen ajatus on saanut alkunsa? Olen kyllä lauleskellut monesti Jope Ruonansuun mainiota kappaletta "Minä rakastan turkulaisia", jossa lauletaan "minä siirrän henkilöpaperini turkuun". Ehkä joku on kuullut kun olen laulanut sitä ja kertonut sitten tarinaa eteenpäin! :-)

        En viitsi paljastaa tarkkaa asuinpaikkaani, etteivät salaiset mestarit saa minua kiinni luvattomasta magian käyttämisestä, mutta pääkaupunkiseudun liepeillä minä vieläkin asustelen.

        Olisi ehkä pitkästä aikaa jänskä harrastaa tätä kirjoittelua. Uutta oppia ja ajatuksia on niin paljon kertynyt, että voisi taas olla jotakin annettavaakin. Vuosien höpinöistä jäi vähän sellainen tunne, että takki oli tyhjentynyt niin täysin, että kaikki oli jo sanottu, mitä on mahdollista sanoa. No more! Minä olen leimuava tulessa ja kiitävä taivaan halki ja pudottava totuuden pommeja teidän yltänne.

        Mutta missä se tapahtuu, sitä ei voida paljastaa, koska "salaiset mestarit" voisivat pilata suunnitelmani...

        Lauantaiterveisin,

        Rev


      • ap
        Rev kirjoitti:

        Moro! Tulin piii-i-i-i-tkästä aikaa vilkaisemaan magia-palstan otsikoita ja sattumalta eksyin juuri tähän keskusteluun ja huomasin, että olit kysellyt perääni aivan lyhyen aikaa sitten. Hassu juttu. Tässä siis olen, vain ja ainoastaan sinua varten. :-)= Hauska kuulla, että kirjoitukseni joita tänne suolsin tuottivat sinulle jotakin iloa.

        PS. Jos haluat lukea vanhempia ja paljon typerämpiä kirjoituksiani, niitä löytyy lukuisilla eri nimimerkeillä, joita en edes kaikkia muista. Minusta oli aina jotenkin puhdistava kokemus vaihtaa nimimerkkiäni säännöllisin väliajoin (mutta ei jatkuvasti, koska se taas on jotenkin niljakasta). Aloitin perustamalla tämän palstan ja käytin aluksi nimimerkkiä Agwé. Tai perustin ja perustin... toisinsanoen esitin Suomi24:n ylläpidolle tämän palstan perustamista vastapainoksi lukuisille Jeesus, Kristinusko ja Rukoilu -palstoille. Alunperin vaadin nimenomaan Musta Magia -palstaa, mutta koska sitä ei kuulunut, lievensin toivomuksen vain Magia-palstaksi, ja sellainen sitten tulikin. Joskus aikoinaan pidettiin jopa viikottaisia Musta magia-chatteja joissa aktiivisimmat kirjoittelijat vierailivat. Hyviä muistoja... ;..)

        Nykyisin olen niin kiireinen maallisen maailman menoissa, ettei oikein ehdi kirjoitella, ja jännetupin tulehduskin vaivaa rannetta ja tietokoneen ruutu tuntuu kylmältä. Mutta jokin tänään veti minut tänne, joten kenties tällä kaikella on jokin suurenmoinen ja ihmeellinen tarkoitus, jota ihmisen ei tietämän pidä.

        Sydämellisin terveisin,

        Rev

        Rev-hyvä, ei se ollut sattumaa. Rohkenen ehdottaa: kirjoita minulle. En halua puhua täällä lähinnä Harry Pottereita lukeneiden teinien kesken.

        [email protected]


      • Mu voro
        rev.ver kirjoitti:

        Moro Kirjis,

        Olisiko vielä muita hauskoja huhuja, joita olet kuullut? Ei meinaan tässä Turkujutussa ole minkäänlaista perää. Mistähän sellainen ajatus on saanut alkunsa? Olen kyllä lauleskellut monesti Jope Ruonansuun mainiota kappaletta "Minä rakastan turkulaisia", jossa lauletaan "minä siirrän henkilöpaperini turkuun". Ehkä joku on kuullut kun olen laulanut sitä ja kertonut sitten tarinaa eteenpäin! :-)

        En viitsi paljastaa tarkkaa asuinpaikkaani, etteivät salaiset mestarit saa minua kiinni luvattomasta magian käyttämisestä, mutta pääkaupunkiseudun liepeillä minä vieläkin asustelen.

        Olisi ehkä pitkästä aikaa jänskä harrastaa tätä kirjoittelua. Uutta oppia ja ajatuksia on niin paljon kertynyt, että voisi taas olla jotakin annettavaakin. Vuosien höpinöistä jäi vähän sellainen tunne, että takki oli tyhjentynyt niin täysin, että kaikki oli jo sanottu, mitä on mahdollista sanoa. No more! Minä olen leimuava tulessa ja kiitävä taivaan halki ja pudottava totuuden pommeja teidän yltänne.

        Mutta missä se tapahtuu, sitä ei voida paljastaa, koska "salaiset mestarit" voisivat pilata suunnitelmani...

        Lauantaiterveisin,

        Rev

        Salaiset mestarit ne muakin kiusaavat ja pilkkaavat julkisesti ympäri internetin. Toki kontrolloivat kaikkia sähkölaitteitani, astraalihäirintää, jne touhua...
        Puhutaanko samasta asiasta?


      • Saline solution
        Mu voro kirjoitti:

        Salaiset mestarit ne muakin kiusaavat ja pilkkaavat julkisesti ympäri internetin. Toki kontrolloivat kaikkia sähkölaitteitani, astraalihäirintää, jne touhua...
        Puhutaanko samasta asiasta?

        Tuskin puhutte. Ei mikään mestari käytä energiaansa toisten häiritsemiseen. Luultavasti sinulla on vain tukoksia joista et ole tietoinen ja sabotoit omalla egolla/alitajunnallasi itseäsi.


      • rev.ver
        Mu voro kirjoitti:

        Salaiset mestarit ne muakin kiusaavat ja pilkkaavat julkisesti ympäri internetin. Toki kontrolloivat kaikkia sähkölaitteitani, astraalihäirintää, jne touhua...
        Puhutaanko samasta asiasta?

        Selvästi samat asialla. Paitsssi etteivät ne törkimykset ole sssaaneet minua kiinni missstään... ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe