Minulla on dna-puhelinliittymä, joka minulla on ollut jo varmaan 8-vuotta. Nyt haluaisin siihen rinnalle rajattoman netinkäyttö mahdollisuuden. Mikään nopea netin ei tarvitsisi olla, mutta mahdollisimman halpa.
Mkä operaattori tarjoaa halvimman rajattoman netinkäyttö mahdollisuuden? Ja pystynkö kytkemään sen tähän dna- liittymäni rinnalle ettei tarvitsisi puhelinliittymää vaihtaa?
Nttiliittymä
Nttt
2
349
Vastaukset
- /c koko homma
Olen yrittänyt viikon saada nettipakettia dna:lta, mutta ei näytä onnistuvan.. eikä aspaankaan saa yhteyttä kuin puhelimella, joten pitänee katsella toisia operaattoreita.
- tomi w
voit ottaa saunalahden liittymän ja kytkeä siihen rajattoman netinkäytön hintaan 9,90 kuukaudessa ja saat kaupanpäälle nettitikun missä on saunalahden rajaton metti eli kaksi nettiä yhteen hintaan t tomi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416