Minulla on dna-puhelinliittymä, joka minulla on ollut jo varmaan 8-vuotta. Nyt haluaisin siihen rinnalle rajattoman netinkäyttö mahdollisuuden. Mikään nopea netin ei tarvitsisi olla, mutta mahdollisimman halpa.
Mkä operaattori tarjoaa halvimman rajattoman netinkäyttö mahdollisuuden? Ja pystynkö kytkemään sen tähän dna- liittymäni rinnalle ettei tarvitsisi puhelinliittymää vaihtaa?
Nttiliittymä
Nttt
2
308
Vastaukset
- /c koko homma
Olen yrittänyt viikon saada nettipakettia dna:lta, mutta ei näytä onnistuvan.. eikä aspaankaan saa yhteyttä kuin puhelimella, joten pitänee katsella toisia operaattoreita.
- tomi w
voit ottaa saunalahden liittymän ja kytkeä siihen rajattoman netinkäytön hintaan 9,90 kuukaudessa ja saat kaupanpäälle nettitikun missä on saunalahden rajaton metti eli kaksi nettiä yhteen hintaan t tomi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013