Ei nyt ole kyse puutöistä mutta väline sama. Onko joku sahannu käsisirkkelillä tai pienellä pöytä/ yhdistelmäkoneella akryyliä. Onnistuuko jos vaihtaa pienempi hampaisen kovametalliterän, vai repiikö. Teollisuuskoneella menee hyvin.
Sirkkelistä
2
580
Vastaukset
- ..............
sitä aina mahdollista käyttää erilaisia repimesenesto virityksiä tai sahata Festoolilla.
- Qwwed
Akryyliä koneella sahatessa kannattaa varautua siihen, että muovi voi kuumentua ja sulaa. Sulaneen muovin voi nyppiä terästä irti, mutta voipi muovinpala mennä pilalle.
Itse sahailin alumiinia pöytäsirkkelillä, siinäkin tuli ongelmaksi sulaminen. Niitä alumiininkappaleita oli työläs viilata terästä.
Muoville pitäisi olla erittäin alhainen pyörintänopeus, harvalla sirkkelillä sellaista saa. Suosittelen käsisahaa tai vannesahaa tai ehkä pistosahaa? Kokeileminen ei silti maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815