Miten onnistuu, onko kokemuksia? XP:lle saan readme ohjeella ladattua, mutta Windows 7:lla tulee tekstiä: nhl09.exe lakkasi toimimasta, windows sammutti ohjelman virheellisen toiminnan vuoksi tjs.
NHL 09 Windows 7 päivitykset
hjjhk
1
639
Vastaukset
- torba93
mulla tullee joka ohjelmas samanlainen tilanne mutta kone sanoo ''ongelma sulki ohjelman virheettömän toiminnan...'' siis hä mikä windowsis mättäää kun ei ole ongelmaa ja silti peli sammuu. win xp:ssä ei ollut tätä ongelmaa. (prosesorikaan ei ole kertaakaan käynyt pelin aikana kierroksilla. nhl09 on tiettävästi pieni tiedosto ja vaatii tosi vähän tehoja ja itelle on paljon vaativampiakin pelejä mutta ne toimivat koko ajan, ne eivät lakkaa toimimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645