Olisiko jollakin vastaavaa kokemusta.
moottorinhäiriövalo, vsc ja 4dw valot syttyivät ajaessa. kokeilin akunkenkää ottaa irti mutta ei vaikutusta.
auto -07 ja 2.0 bensakoneella.
Rav4 vikavalot vsc, 4wd ja moottoin
9
13549
Vastaukset
- 4x4
Voi olla melkein mitä vaan, mutta varmuuden saamiseksi olisi luettava vikakoodit korjaamon testerillä. Itsellä oli '06 bensa-automaattivaihteisessa Ravissa vähän vastaavanlaista ongelmaa yhden kerran. Diagnostiikka herjasi moottoria, vaihteistoa, nelivetoa, automaatti ei vaihtanut ykköstä isommalle jne. Kyseessä ei ollut elektroniikkavika,vaan moottorin ilmanottoputken klemmari oli löysällä, ja moottori pääsi haukkaamaan ilmaa "väärästä" kohdasta.
- Kiala Viulu
Toyota on edelleen maailman eniten valmistetuin ja myydyin automerkki hyvän laatutuhinta suhteen, kestävyyden ja helppohuoltoisuuden vuoksi.
Tässäpä on kaipaamiasia vikatilastoja, katsastus raportteja ja myyntilukuja, jotka puhuvat selvää kieltä Toyotan ylivoimasta luotettavuudesta.
www.iltasanomat.fi/autot/art-1288438105446.html
www.a-katsastus.fi/Autolija-info/vikatilasto-2011/Sivut/default.aspx
www.tuulilasi.fi/artikkelit/200-miljoonasta-toyotasta-40-miljoonaa-corollaa
www.taloussanomat.fi/autot/2012/07/24/suomen-maanteiden-valtias-on-kotoisin-japanista/201234150/304?non=1
www.kauppalehti.fi/auto/toyota on suosituin automerkki - katso lista/201207207581
www.autobild.fi/artikkeli/24064/usan-automyynti-vetaa-rajusti-euroopan-yskii-pahasti/
www.tekniikanmaailma.fi/uutiset/toyota-nousi-ykkoseksi
Http://kuvat.tuulilasi.fi/sites/kuvat.tuulilasi.fi/files/imagecache/main_image/images/Mallisarjat 1-6 2012 top 100.jpg
www.tekniikkatalous.fi/autot/hybridit eivat ole enaa pelkkaa puhetta ndash prius nousi kolmanneksi myydyimmaksi autoksi/a812025
www.kauppalehti.fi/auto/lexus voitti toistamiseen luotettavuustutkimuksen/201206202813
www.tuulilasi.fi/artikkelit/lexus-ruotsin-ja-tanskan-tyytyvaisimpien-merkki-v-2012
Mulla sama vika 09 ja 2.0 bensa. Tarttis varmaan viedä huoltoon vai selviskö sun vika?
- tapsa5
Joo mulla 08 diesel herjas ensin jarruja ja abs nyt herjaa kaikkia vikoja. Ei auttanu akunkengän irrotuskaan. Huoltoon vaan ei näille itse pysty mitään
- Ravisti
Minulla sama vika n.2 kertaa vuodessa, vian saa pois painamalla nelivedon kytkintä ja starttaa saman aikaisesti, toista 2-3 kertaa, vika ilmoitus katoaa. Vika koodin mukaan johtuu venttiilin ajoituksesta. Korj. seur. huollos.
- rav4 2006 2.2
Sama vika Rahikaisella. Kiitos em. vinkistä! Sain vikakoodin poistettua starttaamalla 3krt ja pitämällä sähkölukkonappia pohjassa samaan aikaan. Vika on ilmennyt 2krt vajaassa vuodessa.
- Anonyymi
uuvatti, nelivedolle ei ole eriksen mitään kytkintä.Vaan nappula.
- tapsa5
mulla vika oli vetokoukun johtosarjasta tai pistokkesta johtuva ne vaihtoon ni taas mennään
- Kiala Viulu
Täysin uudistunut RAV4/2 on parempi kuin koskaan ja on vienyt kilpailijoilta paljon osuuksia. Ajettavuus esim. on parempi kuin kilpailijoilla ja RAV4/2 menee niin paljon kaupan, ettel tehtaat pysy tilausten vauhdissa. Siksi toimitusajat ovat venyneet useisiin viikkoihin. Mallin menekki on täysin yllättänyt Toyotan.
Asiakkaat ovat kiitelleet uudistuneen RAV4/2 täysin onnistuneita teknisiä ja ulkoisia uudistuksia ja kauppa käy maailmalla.
Toyotan maahantuoja on mm. antanut RAV4/2 koskevan mainostuskiellon, kerran kovan kysynnän vuoksi mallia ei saada tarpeeksi Suomeen. Lähes kaikki tehtaalta lähtevä RAV mallit kun menee isommille toimijoille ulkomaille ja pieni Suomi jää nuolemaan näppejään.
http://www.taloustaito.fi/fi-FI/ auto/ae/autoesittelyt-ja-merkkiuutiset/toyota-rav4-2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666