kaon ktf-100 ajastin

digidigiä vaan

Eli kyseisessä perusboksissa on ajastin, jolla se kytkeytyy päälle, kun ohjelma alkaa, että sitä voi nauhottaa vanhalla videolla/dvd:llä. Käyttöohjeissa luvataan 8 ajastusta, mutta en pysty luomaan, kuin 1 kerrallaan. Miten tämä korjataan?

7

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siihen ajastimeen ohjelman kesto, älä lopetusaikaa. Jos esim. laitat ohjelman lopetukseen 20 jolloin ohjelma loppuu niin tuo tarkoittaa että boxi ajastaa 20h

      • digidigiä vaan

        Mut kun se ei anna tehdä, kuin 1 ajastus.


      • digidigiä vaan kirjoitti:

        Mut kun se ei anna tehdä, kuin 1 ajastus.

        siinä sit mitään oo jos kerran sen tajuut. Normaalisti kun sen tekee oikein niin voi tehdä 8 ajastusta.
        Yleisin virhe on tuo ehdottamani. Kehtaanko edes esitää enää että olet varmaan tallentanut sen ennen uutta..........


      • jrsj kirjoitti:

        siinä sit mitään oo jos kerran sen tajuut. Normaalisti kun sen tekee oikein niin voi tehdä 8 ajastusta.
        Yleisin virhe on tuo ehdottamani. Kehtaanko edes esitää enää että olet varmaan tallentanut sen ennen uutta..........

        Siis laitan ajastimeen kestoajan. Ja Tallennan. Boxi ilmoittaa sen onnistunee. Koitan laittaa seuraavan, joka tulee MYÖHEMMIN, eikä mene ekan kanssa päällekkäin. Boxi mankuu "Varoitus Overlapping Yliajastin".


      • henry-kokko kirjoitti:

        Siis laitan ajastimeen kestoajan. Ja Tallennan. Boxi ilmoittaa sen onnistunee. Koitan laittaa seuraavan, joka tulee MYÖHEMMIN, eikä mene ekan kanssa päällekkäin. Boxi mankuu "Varoitus Overlapping Yliajastin".

        vaan rautalangasta, yhden kerran vielä.
        Overlapping TULEE SILLOIN KUN LAITAT "lopeta" kohtaan muuta kun keston, kuten tuolla alussa sanoin. Jos laitat esim. aloitus kohtaan "aika" 14.30 ja "lopeta" kohtaan muuta kuin ohjelman keston, vaikkapa 15.30. TÄMÄ TARKOITTAA ETTÄ BOXISI ON AJASTETTU 15.5h:ksi.
        JOS TAAS laitat kohtaan "lopeta" vaikkapa 01.00 joka tarkoittaa että ajastat YHDEN TUNNIN niin homma pelittää, eikö vain.


      • jrsj kirjoitti:

        vaan rautalangasta, yhden kerran vielä.
        Overlapping TULEE SILLOIN KUN LAITAT "lopeta" kohtaan muuta kun keston, kuten tuolla alussa sanoin. Jos laitat esim. aloitus kohtaan "aika" 14.30 ja "lopeta" kohtaan muuta kuin ohjelman keston, vaikkapa 15.30. TÄMÄ TARKOITTAA ETTÄ BOXISI ON AJASTETTU 15.5h:ksi.
        JOS TAAS laitat kohtaan "lopeta" vaikkapa 01.00 joka tarkoittaa että ajastat YHDEN TUNNIN niin homma pelittää, eikö vain.

        SIIS MÄ OLEN LAITTANUT KESTO, ENKÄ LOPETUSAIKAA!!!!


      • henry-kokko kirjoitti:

        SIIS MÄ OLEN LAITTANUT KESTO, ENKÄ LOPETUSAIKAA!!!!

        hyvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe