Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

88

  1. montako näyttelijää

    Ko. asiaan tarvitaan? No 10 000. Vesa-Matti Loiri vaihtaa sen ja muut 9999 marisevat osaavansa sen paremmin.
    Hehkulampun vaihto
    0
    361
  2. tietoa kaivattaisiin, kiitos

    Tulen täysi-ikäiseksi helmikuussa 2012. Enkös voi aloittaa autokoullun jo tammikuussa? Suosoitelkaa hyviä autokouluja He
    Autokoulu
    1
    325
  3. Mummo on lapsen paras kaveri

    Niin se vaan on. Lapset viihtyvät parhaiten mummolassa ja mummot rakastavat pikkuisiaan. Mummot aina kertovat siitä, kun
    Isovanhempien jutut
    11
    1107
  4. Insightiä hankkimassa

    Mimmoinen auto on hybridi-Insight? Kertokaas kokemuksia.
    Honda
    9
    391
  5. muistatteko luther-säätiön?

    Erotetaan se omaksi uskonnokseen ja se voi vihkiä homoja ja luterllainen kirkko voi olla konservatiivisempi. Katolinen k
    Kirkko kuulolla
    3
    118
  6. onks kyytiä Helsinki-Kouvola

    Tai siis Kaipiainen, joka on 25 km Kouvolan keskustasta. Perjantai-aamuna.
    Kimppakyydit
    1
    261
  7. Matrix

    Oisko hyvä auto auto? Semmoinen vähän ajettu automaattivaihteella? Kommentteja ja kokemuksia, mieluiten omistajilta.
    Hyundai
    2
    249
  8. huomio ladafanit

    Nyt minä haluan kuulla kehuja Ladasta. Kehukaa ja ylistäkää omia Ladojanne oikein olan takaa. Ei yhtään negatiivisiä jut
    Lada
    3
    141
  9. Yeti (ei se lumimies)

    Kannattaako hankkia Skoda Yetiä? Dieselautomaatin lähtöhinta on siinä 35 000 kieppeillä. Onko vastinetta rahalle?
    Skoda
    24
    621
  10. Picasso

    Kannattaako ostaa uusi Citroen C4 Picasso? Harkitse siis 5 hengen dieselautomaattia. Nyt risuja ja ruusuja. Vähän ihmety
    Citroen
    6
    238
  11. hankkimassa gran movea

    Kertokaas, kannattaako osta käytettyä Daihatsu Gran Movea? Tuosta linkistä löytyy muutama, joita olen katsellut. Kert
    Daihatsu
    3
    2480
  12. auto hakusessa

    Olen tuossa katsellut uutta autoa. Siinä pitäisi olla normaalia korkeampi istuinkorkeus. Siinä pitää olla automaattivaih
    Scenic
    6
    529