henry-kokko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
88
montako näyttelijää
Ko. asiaan tarvitaan? No 10 000. Vesa-Matti Loiri vaihtaa sen ja muut 9999 marisevat osaavansa sen paremmin.0414tietoa kaivattaisiin, kiitos
Tulen täysi-ikäiseksi helmikuussa 2012. Enkös voi aloittaa autokoullun jo tammikuussa? Suosoitelkaa hyviä autokouluja He1355Mummo on lapsen paras kaveri
Niin se vaan on. Lapset viihtyvät parhaiten mummolassa ja mummot rakastavat pikkuisiaan. Mummot aina kertovat siitä, kun111193- 9421
muistatteko luther-säätiön?
Erotetaan se omaksi uskonnokseen ja se voi vihkiä homoja ja luterllainen kirkko voi olla konservatiivisempi. Katolinen k3144onks kyytiä Helsinki-Kouvola
Tai siis Kaipiainen, joka on 25 km Kouvolan keskustasta. Perjantai-aamuna.1299Matrix
Oisko hyvä auto auto? Semmoinen vähän ajettu automaattivaihteella? Kommentteja ja kokemuksia, mieluiten omistajilta.2313huomio ladafanit
Nyt minä haluan kuulla kehuja Ladasta. Kehukaa ja ylistäkää omia Ladojanne oikein olan takaa. Ei yhtään negatiivisiä jut3170Yeti (ei se lumimies)
Kannattaako hankkia Skoda Yetiä? Dieselautomaatin lähtöhinta on siinä 35 000 kieppeillä. Onko vastinetta rahalle?24650Picasso
Kannattaako ostaa uusi Citroen C4 Picasso? Harkitse siis 5 hengen dieselautomaattia. Nyt risuja ja ruusuja. Vähän ihmety6261hankkimassa gran movea
Kertokaas, kannattaako osta käytettyä Daihatsu Gran Movea? Tuosta linkistä löytyy muutama, joita olen katsellut. Kert32697auto hakusessa
Olen tuossa katsellut uutta autoa. Siinä pitäisi olla normaalia korkeampi istuinkorkeus. Siinä pitää olla automaattivaih6564