Sellaista tiedustelisin, kun nuo jalusta-asiat ei ole itsellä oikein hallinassa, että onko eri merkkisille kameroille omat jalustansa vai miten se menee?
Minulla on Nikon D3000 ja olisi pikkuhiljaa tarvetta jalustalle. Minkäköhänlainen siihen kannattaisi ostaa? Käykö ikäänkuin minkämerkkinen tahansa? Kamerassa on kierteet jalustaa varten.
Kiits
Nikon D3000 kameraan mikä jalusta?
2
721
Vastaukset
- niin käy kyllä.
Mutta tarkasta ennen ostoa että jalusta on tukeva. Jos se on huterampi kuin Sinä, niin saat parempia kuvia käsivaralta.
- manfrottofani
vilkaisemassa Maitolaituri TV. sivuilta Manfrotto 190 XproB ja siihen sopiva kuulapää.
Jalusta on jämäkkä ja siinä on taittuva keskiputki.
Kuulapäänä mulla palvelee Manfroton 494RC2, himpun verran harmittaa, etten tilannut 496.sta mutta tämäkin riittää ja kameroina D200 sekä D5000 joten käy varmasti kierteiden puolesta sun kameraasi.
Verkkokauppa.comista nuo löytyvät myös..
Eivät ole kalliimmasta päästä, mutta saa noista jonkun verran enemmän maksaa kun jostain Anttilan halpakamoista jotka notkuu ja vaappuu pienestäkin tärinästä.
Olen ollut tyytyväinen ja tuota yhdistelmää jaksaa vielä kummasti kantaa päivän mukanaan kameran ja optiikoiden lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398