Olen juuri 18 vuotta täyttänyt poika. minua mietityttää että miten tyttö isketään. haluaisin kovasti saada tyttöystävän mutta jotenkin se tuntuu niin vaikealta, olenkohan liian ujo kenties? muutenkin olen miettinyt että onko normaalia että minun ikäiselläni ei ole tyttöystävää vielä ? olen ihan normaalin näköinen ja huumorintajuinen. kavereita on joten en ole mitenkään muuten yksinäinen. kertokaas niksejä koska ne olis tarpeen :D
miten iskeä tyttö
15
1470
Vastaukset
- ödkvsöd
jos näät jonkun kivan tytön kato sitä silmiin ja hymyile, siit kyl huomaa oisko mitään mahkui toiseen
- Neuuuuuvvvooojjaaaa
Meijän ikäsil se on oikestaa aika helppoo. Yrität päästä jotenkin tytön huomioon, katso esim. silmiin aina välillä sitte esimerkiks lähetät sille viestin että tykkäät siitä *kohteestas* sitte jos se tyttö lähettää takas vaikka sydämmii ni pyydä se vaik leffaa tai jotai. Sitte ku leffa on loppu suutelet sitä. Mäki oon kokeillu tota ja se toimi!!!(ja mä oon kymmenen vuotta)sit siitä se lähtee.
- trololololll..
Neuuuuuvvvooojjaaaa kirjoitti:
Meijän ikäsil se on oikestaa aika helppoo. Yrität päästä jotenkin tytön huomioon, katso esim. silmiin aina välillä sitte esimerkiks lähetät sille viestin että tykkäät siitä *kohteestas* sitte jos se tyttö lähettää takas vaikka sydämmii ni pyydä se vaik leffaa tai jotai. Sitte ku leffa on loppu suutelet sitä. Mäki oon kokeillu tota ja se toimi!!!(ja mä oon kymmenen vuotta)sit siitä se lähtee.
10v? trolololololololololololol
- epic:D
Neuuuuuvvvooojjaaaa kirjoitti:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D
- sssssssss
Mul on sama tilanne paitsi olen tyttö ja 16v :D kavereita löytyy, aloitin juuri lukion ja kaveririnki kasvoi entisestään. Paras kaverikin löytyy ja se eros just poikaystävästään mut mullei oo ikinä ollu mitään juttua kenenkään kanssa vaikka oon kyllä omasta mielestäni yrittänyt. Musta mä oon ihan normaali, meikkaan mutten liikaa, pukeudun hyvin, käyn kavereiden kaa kaupungil mut silti tuntuu et oisin jotenki erilainen. Meil oli just ykkösten terkkatarkastuski ja nolotti sanoo etten oo ikinä seurustellu vaik se yritti selittää et se on ihan normaalii. Mua vaa pelottaa et sama tilanne jatkuu viel parin vuodenki pääst vaik tiiän et ei sais aatella negatiivisesti, sit ei ainakaa onnista.
- sssssssssssssssssgew
sama juttu kun aiheen aloittajalla. =/
- Nalle_Carcci
Ensinnäkin voisit ensin vaikka jutella sellaisen kanssa josta pidät, eihän sitä heti tarvitse alkaa seurustelemaan. Tutustukaa rauhassa ja katsokaa rauhassa miten se siitä etenee. Ja jos tyttö ei halua alkaa seurustelemaan kanssasi, älä ala ruinaamaan. Mutta voit kusyä, voiko hän olla vielä kaverisi. Se ei muuta asiaa, ainakaan paremmaksi. Etsit vain toisen sellaisen, jonka kanssa voisit kuvitella seurustelevasi.
- jippiina4
no siis olen itsekkin tyttö ja ite iskeminen ei sinänsä pelota vaa ite se että mitä jos tämä kyseinen henkilö ei olleenkan pidä minusta, sittenhän se olisi vaikka kuinka noloa, vaikka jos minulle tulisi joku söpö poika puhumaan varmaan kiinostuisin ja jos en nii ei se mun mielest ois sillee paha juttu ett se yritti, mut sit olen miettinyt ett on varmaan ihmisii jotka alkaa, no hyyii kuka sä luulet olevas jne..
- barbie97
Kato vaan silmiin ja juttele sun pitää saada ujous pois.Mua ainakin ärsyttää ujot kundit.
- svenskapojke
Mielestäni aito ja oikea tapa on olla oma itsensä, ei tarvitse esittää yhtikäs mitään! Juttelet mukavia, äläkä puhu liikaa itsestäsi vaan kyselet myös tytöltä kuulumisia. Hyvältä näyttäminen ei ole kaikkein tärkein juttu, tietysti onhan sekin todella tärkeää. Mutta luonne ratkaisee, jos tytön mielestä ulkonäkö ratkaisee hän on suorastaan idiootti. Onnea matkaan! ;]
- Jotaki apua :)
Jos sinulla on vaikka jokin sama harrastus niin kysy vaikka että koska on seuraavat harkat tms. ja pietä katse kontaktia tyttöön ja hymyile. Jos tyttö katsoo takaisin ja hymyilee, hän on kiinostunut :). Joku päivä voit vaikka mennä samaa matkaa 'harkkoihin' tai vaikka liikuntatunnille urheilukentälle. Juttele niitänäitä. Ja muista olla oma ittes ja kerää rohkeutes ja toimi :)
Itellä pyyhkii ihan hyvin 16v. tytön kanssa, olen pitänyt katse kontaktia siihen ja hän minuun, ollaan juteltukkin :). Joo onnea sinun tyttösi kanssa! Ja muista, ole tarpeeksi nopea, tai jäät nuolemaan näppejäsi :P - - Janne.
Älä poika molota siellä... tuon ikäinen raasu on vielä täysi pikku-poika. Sama vaikka olisit 20v niin pikku-poika olet.
likat on tuohon ikään lapsenkasvoisia teinejä, ei mitään naisellisuutta saati kauneutta.
Eli kato peiliin poika ja kasva ensin mieheksi. - noloo
tää kuulostaa ihan pöntölle varmaa ( siis todellakin -.- ) ku oon vasta 12v. mut mul on kysymys mikä ei oikein liity tohon aiheeseen mut oonko liian nuori seurustelemaan. ( PS. älkää morkatko nuoria
- Janne78. kouvola.
"Olen juuri 18 vuotta täyttänyt poika. minua mietityttää että miten tyttö isketään. haluaisin kovasti saada tyttöystävän mutta jotenkin se tuntuu niin vaikealta, olenkohan liian ujo kenties? muutenkin olen miettinyt että onko normaalia että minun ikäiselläni ei ole tyttöystävää vielä ? olen ihan normaalin näköinen ja huumorintajuinen. kavereita on joten en ole mitenkään muuten yksinäinen. kertokaas niksejä koska ne olis tarpeen :D "
Joo... todellakin olet vielä poju.
Ensinnäkin tyttöä ei isketä, ota siitä eka neuvo. Mikään isku saati muukaan yritys ei ole mitään muuta kuin naisen huijaamista. Ole oma itsesi, se riittää. Jos vastapuolella on pissiä päässä, niin hän vaatii liikoja kuten monet tekevät. Kannattaa silloin etsiä kumppani ihan muualta. Näteimmät tytöt eivät odota liikoja eivätkä vaadi. Sulla ei tarvitse olla autoa eikä fyrkkaa, eikä töitä, koska jos haluat oikean suhteen, niin sellaiseen ei ole mikään este. Rakkaus ja ulkonäkö nimittäin merkkaa ihan kaiken. Näin minäkin tein iässäsi.En ajatellut onko vastapuoli köyhä tahi rikas, eikä hänkään minusta.
Ajattelin vain kroppaa, kasvoja, sekä tutustumisen myötä istuivat muutkin tunteet peliin mukaan.
Ja on tietenkin normaalia ettei sinun ikäiselläsi ole tyttöystävää. Et tarvitse tyttöystävää periaatteessa ollenkaan.
Elämän kiertokulku perustuu siihen, että kun muutetaan omilleen, niin silloin aletaan kaipaamaan elämänkumppania. Ja kaikillahan meillä on hormonit eli haluamme harrastaa seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa myöskin.
On järkevää ensin hankkia oma asunto ja sitten aloittaa ne hommat. Vanhempien luona asuva saa helposti mammanpojan kuvan jos sinne vie ystäviään.
Jos haluat hyvää seksielämää ja haluat että tyttö kiinnostuu sinusta seksuaalisessa mielessä eikä pelkästään kaverimielessä, niin suosittelen sinulle kovaa salitreeniä, lisäravinteita, paljon ruokaa. Niillä sinusta tulee riskimpi etkä näytä enää tavan pelleltä. Moni nainen retkahtaa helposti kaltaisiini konkareihin, joten ota tästä neuvosta vaari ja kokeile.
Piparia tulee takuuvarmasti kunhan käyt hakemassa.
Ujous lähtee pois kun ottaa olutta sopivasti.
Oma pipari on jo löytynyt, niin ei tarvi työnnellä moloa enää vääriin reikiin.- -testoman78-
Miksi niin monella ikäiselläsi on hirveä tarve saada se tyttöystävä? Se on pakkomielle. Se johtuu siitä että "Kun muillakin on niin mullakin pitää olla".
Se on varmaan jännää?
Niinhän eräs mammanpoikakin teki että kun ei ollut pokeria hakea tyttöä muualta niin tämä istuu läppärinsä äärellä ja sieltä sitten etsitään seuraa. Voiko olla helpompaa enää ?
Kovemmat jätkät etsii seuransa omasta kylästään rohkeasti juttelemalla. Ei tarvitse mennä pässilauman sekaan, voi etsiä vähän kauempaakin kunhan toinen ei asu toisella puolella maata sentään.
Netissä katsotaan yleensä pärstää ja sitten sovitaan treffit. Pärstä saattaa tosin antaa väärän vaikutelmankin, kuten yleensä käy kuvissa.
Mikä kiire sinulla olisi?
vetelet vaan käteen kaikessa rauhassa, suunnittelet tulevaisuuttasi ja annat tyttöjen kasvaa kauniiksi aikuisiksi naisiksi. 25-40 ikävuoden maastossa nekin on täydellisiä. Rinnat täyteläiset, kasvot täydelliset ja kroppa kondiksessa, vaatteet istuu kuin muna suuhun.
ei muuta kun kovaa treeniä ja tsemppiä yritykseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793