Lautoka ja Suva, Fiji

Merimiehen tytär

Millaisia paikkoja ko. paikat ovat? Mitä nähtävää? Millainen hintataso Fijillä on ylipäätänsä? Mitä kerkiää tehdä 9-10 tunnissa? Olemme menossa risteilylle Sydneystä ja laiva pysähtyy Lifoussa (Loyalty Island), Vilassa (Vanuatu) sitten Fijillä ja viimeisenä Isle Of Pinessä (New Caledonia). Muistakin paikoista voi kertoa kokemuksia.

4

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fijete

malediiveillä oli paikallinen työntekijä pitänyt seremonian omalla kielellään eurooppalaiselle pariskunnalle.myöhemmin kävi ilmi että tämä oli pitänyt vähän hauskaa näiden kustannuksella.mutta asiaan,mistä tiedetään kuinka pariskunta oli käyttäytynyt tarjoilijaa kohtaan.reissatessa huomasin erilaista käyttäymistä eri eurooppalaisilla kansallisuuksilla ja sen että jos oli itse kohtelias niin sai myös kohteliaisuutta osakseen.omalla kohdalla oli riesana oli se että minua luultiin saksalaiseksi mutta kun korjasin asian niin käytös muuttui.se täytyy myöntää että sikamaisia suomalaisia oli tosi harvoin.

• Matti Lappalainen

Menettekö (menittekö) Dawn Prisessalla? Käytiin sillä Tokiossa 6 viikkoa. Mukava laiva ja risteily. Hyvä ruoka ja showt. Port Vilasta kannattaa ostaa viinat. Ottakaa heti-käyttöön vodkaa puolelitran vesipulloon. Menee laivaan ohi tarkastuksen. Fijillä saatatte keretä scubaamaan haiden kanssa. Se on extream must, jos olette PADI-ihmisiä. Lukekaa Lonely Planet. Siellä on kaikki oleellinen. www.snoopy.fi

• 25

Jos olet maailman ympäri purjehtinut, niin tunnet varmaan Mikun ja Matin...? Sukunimiä en vitsi laittaa.

• finnaussi

Jos olet Latokassa ota taksi ja mene kaymaan Raymond Burrs Garden of the
      Sleeping Giant. Se on noin 15 minutin ajomatkan paassa Nadiin pain.
      Raymond Burr alias, Ironside,Perry Mason rakensi puutarhan noin20 hehtaaria
      jossa han kasvatti tuhansia orkideoja.Sisaanpaasy $10 fiji dollaria mika on
      vahan yli 5 austraalian dollaria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe