Millaisia paikkoja ko. paikat ovat? Mitä nähtävää? Millainen hintataso Fijillä on ylipäätänsä? Mitä kerkiää tehdä 9-10 tunnissa? Olemme menossa risteilylle Sydneystä ja laiva pysähtyy Lifoussa (Loyalty Island), Vilassa (Vanuatu) sitten Fijillä ja viimeisenä Isle Of Pinessä (New Caledonia). Muistakin paikoista voi kertoa kokemuksia.
Lautoka ja Suva, Fiji
4
1901
Vastaukset
- fijete
malediiveillä oli paikallinen työntekijä pitänyt seremonian omalla kielellään eurooppalaiselle pariskunnalle.myöhemmin kävi ilmi että tämä oli pitänyt vähän hauskaa näiden kustannuksella.mutta asiaan,mistä tiedetään kuinka pariskunta oli käyttäytynyt tarjoilijaa kohtaan.reissatessa huomasin erilaista käyttäymistä eri eurooppalaisilla kansallisuuksilla ja sen että jos oli itse kohtelias niin sai myös kohteliaisuutta osakseen.omalla kohdalla oli riesana oli se että minua luultiin saksalaiseksi mutta kun korjasin asian niin käytös muuttui.se täytyy myöntää että sikamaisia suomalaisia oli tosi harvoin.
- Matti Lappalainen
Menettekö (menittekö) Dawn Prisessalla? Käytiin sillä Tokiossa 6 viikkoa. Mukava laiva ja risteily. Hyvä ruoka ja showt. Port Vilasta kannattaa ostaa viinat. Ottakaa heti-käyttöön vodkaa puolelitran vesipulloon. Menee laivaan ohi tarkastuksen. Fijillä saatatte keretä scubaamaan haiden kanssa. Se on extream must, jos olette PADI-ihmisiä. Lukekaa Lonely Planet. Siellä on kaikki oleellinen. www.snoopy.fi
- 25
Jos olet maailman ympäri purjehtinut, niin tunnet varmaan Mikun ja Matin...? Sukunimiä en vitsi laittaa.
- finnaussi
Jos olet Latokassa ota taksi ja mene kaymaan Raymond Burrs Garden of the
Sleeping Giant. Se on noin 15 minutin ajomatkan paassa Nadiin pain.
Raymond Burr alias, Ironside,Perry Mason rakensi puutarhan noin20 hehtaaria
jossa han kasvatti tuhansia orkideoja.Sisaanpaasy $10 fiji dollaria mika on
vahan yli 5 austraalian dollaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969