miten paladin pärjää roguelle duelissa?!

apuaaaaa

joo kuten otsikko kertookin niin mulla on pieni ongelma ku mä oon lvl 14 pala (joo tiiän et aika vähäntoi 14 mut oon pelannu vast 2 viikkoo tolla ja mainikin vie aikaa... semmonen imba warru lvl 43 arms XD) mut siis sit aina tulee semmosii rogueit ja vetää plexiin. mun kaverin iso veli kerto mulle että ihan sama juttu lvl 80 että rouge vaan tulee ja tappaa niin mitä pitäis tehä ja siis kaverin iso veli on vitun kova luu tässä hpta yli 20k ja neljä epiccii... mut roguet pilaa tän pelin ku ei oikeesti voi olla näkymätön (jos joku sanoo että harry potterissakin on niin voin kertoo et ne on feikkii.. ei semmonen viitta oikeesti toimi) mut auttakaa mua pliis haluun tappaa rouguet ku palat ownaa :DDD

42

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeahaukkax

      joo no sori ei palat vaan pärjää rouguel(se kirjotetaan noin...). mut nii iteki eka expasin palan lvl 27 mut en saanu tapettua ketää ni mulla on nyt hunu (stormil nimi speedhawkx) ja voitan palat ja muut joka kert xD hunu on ihan sairas mulla on lemmikki sika kans sen nimi on paavo xD

      • ei jaksa keksiä

        Se kyllä kirjoitetaan rogue...


      • lolzz
        ei jaksa keksiä kirjoitti:

        Se kyllä kirjoitetaan rogue...

        se kirjoitetaan kyllä rougue, että anteeks vaan, noob


      • että ruokin trollia
        lolzz kirjoitti:

        se kirjoitetaan kyllä rougue, että anteeks vaan, noob

        mutta se on ihan ROGUE. Että niin.


      • truhrth
        lolzz kirjoitti:

        se kirjoitetaan kyllä rougue, että anteeks vaan, noob

        se kirjotetaan ROGUE sen näkee kun katto character creationia voit mennä kattoon jos edes omistat koko peliä ja englanniksi rouge tarkoittaa poskipunaa ja rogue roistoa hmm kunpikohan se olisi...


    • 34334434

      2vk vaa 14 lvl!!Saisin ite jo jonku 30-40 lv :P

      • hihihihihaihoihdeåon

        Osalla saattaa ollakkin elämä?^^
        I'm dealing with people who got no life AT ALL


      • .Dwe

        Itse sain mainini yhdessä viikonlopussa jo outlandiin.. :DD


      • 235ef

        mulla oli kyllä 90 alle viikossa että en ymmärrä mihin kaikki se turha aika muilla menee


    • hönö1

      Hieno trolli, älkää jaksako vastata tämmöisiin viesteihin.

      • laatikkopoika

        Uuuden patchissä Prot Paladinit Ownaa Roguet. roguet hittaa perkeleen vähän paladineihin (samoint tosin Prot palatkin.) Protit tappaa Roguet hitaasti ja kivuliaasti ja kiitos Blizzulle joka anto Healaus loitsun joka on insta eikä maksa manaa mut kuluttaa Holy powerii tai mitä helvettiä se olikaan


      • 34334434
        laatikkopoika kirjoitti:

        Uuuden patchissä Prot Paladinit Ownaa Roguet. roguet hittaa perkeleen vähän paladineihin (samoint tosin Prot palatkin.) Protit tappaa Roguet hitaasti ja kivuliaasti ja kiitos Blizzulle joka anto Healaus loitsun joka on insta eikä maksa manaa mut kuluttaa Holy powerii tai mitä helvettiä se olikaan

        No osa osaa sentää levuttaa ^^ ps:pelaan joku 2-3h päiväs :P


      • trolllllll
        34334434 kirjoitti:

        No osa osaa sentää levuttaa ^^ ps:pelaan joku 2-3h päiväs :P

        Ai miten pärjää? NO OPETTELE PELAA


      • hordepro
        trolllllll kirjoitti:

        Ai miten pärjää? NO OPETTELE PELAA

        ei pärjää


      • pärjää;P
        hordepro kirjoitti:

        ei pärjää

        Harjottele dueleilla.


      • MäOonProLevuttaja
        34334434 kirjoitti:

        No osa osaa sentää levuttaa ^^ ps:pelaan joku 2-3h päiväs :P

        kyseisessähän pelissä todellakin tarvitaan taitoa levuttamiseen. No tietysti edellyttää ettei kuole koko ajan, kun koittaa jotain expansa eteen tehdä. Tasojen nouseminen ei suinkaan riippu siitä kuinka paljon jaksaa pelata ja miten tosissaan.. :)

        "No osa osaa sentää levuttaa ^^ ps:pelaan joku 23h päiväs :P" sori, sulla oli menny viiva tonne väliin..korjasin.


      • trolltrolltrolltroll
        MäOonProLevuttaja kirjoitti:

        kyseisessähän pelissä todellakin tarvitaan taitoa levuttamiseen. No tietysti edellyttää ettei kuole koko ajan, kun koittaa jotain expansa eteen tehdä. Tasojen nouseminen ei suinkaan riippu siitä kuinka paljon jaksaa pelata ja miten tosissaan.. :)

        "No osa osaa sentää levuttaa ^^ ps:pelaan joku 23h päiväs :P" sori, sulla oli menny viiva tonne väliin..korjasin.

        päivässä on 12 tuntia -_-


      • Hahhaaa
        trolltrolltrolltroll kirjoitti:

        päivässä on 12 tuntia -_-

        Mun mielestä vuorokaudessa on 24 h... Jos vuorokaudessa olisi 12 tuntia, vuodessa olisi 4380 tuntia, kun siinä oikeasti on 8760 tuntia...


    • Box2

      Jos vastapuolella on über, niin se tulee ja tappa olit sitten rogue tai paladin. Ja vastaavasti, jos vastustaja on noob, niin sen tappaa millä tahansa. Joten opettele pelaamaan, jos haluat voittaa.

      • tai vaikka mikä tahansa jol on paremmat kamat kuin itelläs


    • asd123321

      ei vittu näiden lasten kysymyksiä

      • pätkät vituttaa


      • 34334434
        nominee kirjoitti:

        pätkät vituttaa

        Ei oo mun onggelma kun tommoset alotteliat yrittää sadaa 1 lvl per päivä.Kato jos osaa pelaa mikä on vaa mahollist.Jotkut ovaa tommosii....käy sääliks...siis lopettakaa valittaminen ja opetelkaa pelaa niin mäki tein.


    • Pikkuinenrogue

      Se on rogue, mutta tuskin pallyllä pärjäät roguelle mitenkään, ellei sulla sitten ole ihan sairaan nopeet refleksit. :----'D

    • Huspa

      Postaaja voisi ensinnäkin opetella kirjoittamaan.
      Mutta asiaan, roguet ovat kyll viel 10-60 aivan järjettömiä PvP:ssä damagensa kanssa, Ambushilla tappaa lähes kenet vaan siihen 30lvl saakka. Ei paladinilla varsinkaan auta muuta ko katella siinä vaiheessa kun roguen saa kimppuun pienilevusena.
      Jos vielä siinä 60-85 on roguet ongelma niin silloin voipi kattoa vaan omaa napaa ja miettiä mitä tekee väärin, damage on jo sen verran tasottuna ja abilitykaarti laajempi.

    • opettele!

      siis vittu oikeesti palat o owerpowereit rogueille ja jokane molopääki osaa stna tappaa roguen palal...

    • :D

      Trolli taitaa olla.

    • jaskander

      kiitti viesteis nyt mä pärjään rouguelle duelis ku mä oon saanu semmosen keltasen suojan niin ei saa muhun damaa ja sit mä teen ton hear thstonen niin pääsen takas kotipaikkaan xDDDD noob rougues lolololol

    • Markmanship/Survival

      Joo kehitä se isommaks itellänikin on tossa 18 pally(ihan vaan twinkkinä)niin jos se sössii ambushin niin stunnaa se ja tapa äkkii jos tulee ongelmia niin absorbaus spelli päälle ja healaa ittes ja pwnaa se.

      • jeesesus

        OLIPA HIENO TAKTIIKKA! stunnaa rogue jos se ei one shottaa! imba tips


    • DRUId

      :DDDDDD ai vedät heartstonet duelis :D hienomies

    • Warlockit jyrää!

      Roguen voitan niin, että eka curset sit fear sit soulburn sit soul fire ja lopuks drain lifee nii kaua, et sä on kuollu.

    • looollooolloool

      hahaha en toki revennyt meenpäs tästä pelaan rouguella XDDXDX tiesittekö että warlockki kirjotetaan oikeasti warriorlokki

    • FRolling Onto Kihlic

      Mää vedän Group Palacee jo 2 tunnin jälkee että imekää siitä Feidit!

    • LOOOLOOOOLOOOOL

      kaikki pärjää roguel jos vaan osaa pelata

    • wowi

      nii mulla on tollanen 20 level night elf rogue ihan hiton overpower pvp:ssä.
      Eka shadowstep sitte ambush joku 450-506 ja sitten vaa vetää nomraalisti tai jollai toisill taidoilla. Ja hp:eetähä tolla 20 levusella on 923 joka on ihna hyvin mutta onha niitä sellasii 20 levusiii joll o 2.5k hp:D. mull o fire weaponit molemmis daggereis ja mun daggereitte damat on 23-38 että ihan hyvät:D jos haluutte pelaa mun kaa nii ottakaa yhteyttä roguerz nimiseen pelaajaan khadgar realmilla:=)

    • Trolli!!!

      Hehee =D Oon troll rogue ja jos roguella osaa pelata niin kyllä kaikki palat menee palasiks >=D

    • parasmies

      no hei miettikää vähä heti ku rogue tulee takaa heitätte heti sen jälkee lay of hand ja helat täyn sit jne jne ..... tappaaa helposti roguet jollette tapa palalla roguei ni opetelkaa pelaa ja enchantti crusader aseesee oon ite 24 lvl twink paladin ja tapan kaikki vaikka ois kimpussa 2 roguee kaikki parhaat kamat enchantit kukaa ei pärjää opetelkaa pelaa

      • jeesesus

        niin justiin, opetelkaa pelaa kaikki! twinkit on hyviä pelaa, se tappaa kuulemma kaikki, vaikka 2 ois kimpussa! aika hyvin!


    • asdasdfgfdgsf

      mää ainaki saan roguella kaikki classit palasiks jos haluun vaan siis twink rogue se on niin op pvp ettäs tapoin kerran 4 äijää ku vanish ja sit ku on nigth elf ni toinen vanish

    • Overpower on verbi!

      Sana overpower tarkoittaa nujertamista.
      Esim: the police overpowered the criminal=poliisi nujersi rikollisen

      Joku on myös sanonut että se ei tarkota sitä wowissa mutta kyllä tarkoittaa.
      Esim: Overpower-spellin kuvaus on:
      Instantly overpower the enemy causing 105% weapon damage.

      Overpower on verbi!

    • Sen verran ovat hitaat reflaksit että Holy Paladinilla en pärjää kenellekään. Tiedä sitten onko siitä mihinkään muuhunkaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe