Kokemuksia AliExpreessistä?

c500d

Tuolla näyttäis olevan mm. tosi halpoja objektiiveja. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä puljusta ?

http://www.aliexpress.com

80

40528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svedu2

      Annatko pari esimeriikiä hyvästä hinnasta?
      Minun mielestä tuo on vain "hintavertailukone" monelle aasialaiselle pikkukauppiaalle.
      Muista laskee mukaan rahti, tulli (3,5% ?), alv (23%) ja sen lisäksi ota huomioon että jos maksat etukäteen kuten monet myyjät vaativat ( tilille tai money transfer) niin ei ole mitään mahdollisuuksia saada rahat takaisin jos et saa tuottetaa tai jos ne lähettää sinulle jotain muutaa.

      Sen lisäksi vaihtokurssi( toimistomaksu) on yleensä hävyttömän huonot.

      /
      svedu2

      p.s. Huomioi että maksat myös alvit rahtikuluista.

    • himoshoppaaja22
      • himoshoppaaja22

      • maksaja1133

    • c500d-vol.2

      Huippu juttu! Kiitos testistä.. ehkä sitä voisi itsekkin joskus jotain tilata testimielessä..

    • suosittelen

      Jeps. Lämpimästi suosittelen.
      Tilasin animetapahtumaan puvun ja peruukin, tuli molemmat kahdessa viikossa, huippulaatua! :) Ei ole mitään huijausta minulla ollut. Kun olin tilannut tuotteen mulla luki aina sähköpostissa montako päivää/tuntia/minuuttia siinä mun paketissa menee. :) Se minuus on vaan aina kun ei aina lue niitä kokoja, mutta onneks se puku oli mulle kuitenkin sopiva. :) Hinnat ovat aika pienet laatuun verrattuna, vähän epäilytti kun niitä katsoin, mutta turhaa pelkäsin. :) Vaatteet oli aivan uudet, hyvin ns. pakattu, ja peruukki oli huippukunnossa, tykkäsin tosi paljon. :) Suosittelen! Sieltä tulen paljon muutakin tilaamaan! :)

      • kaisa05001

        Hyvät kokemukset on jäänyt alista. Kaikki tuotteet, joita olen tilannut (mm.legginsit, käsilaukut ja puhelimen suojakuoria) ovat saapuneet aina perille ja ovat hyvän laatuisia. Postitus vie oman aikansa... Vaatteita kannattaa ostaa yhden numeron isommat ja niitä kaupan antamia mittoja katsoa tarkasti. Jos tulee ongelmia tuotteen kanssa, nii voi avata disputen ja sitä kautta sopia asiaa myyjän tai alin kanssa. http://ali.pub/8hgre


    • mckamu
    • PAkkosaada tietää

      onko tietoa onko kultaaitoa?

    • maajussi entinen

      objektiivit lienee satasen hintaisia, niin kallista en ostais ulkomailta kovin herkästi, vaika pienemmistä lähes 5000 ostoksesta on vain hyviä kokemuksia.

      aliexpressistä viimeinen kokemus, tilasin läppäriin näppääimistön, ei tullut, pyysin lisäaikaa odotteluun ja sain, sitten pyysin rahani takaisian ja riitaudutin, rahat tulivat helposti ja heti.
      Ainakin minulle oli todella helppoa, guugle känsi sivut, en yhtään osaa kieltä, kun oon 76v kansakoulupohjalla.

      epäilisin linssin kohdalla laatua, ei ne kaikki halvat todellakaan ole aitoja.
      mutta luottamus on 100 % ko. ja moneen muhunkin kauppaan.

    • iida3

      Tilasin reilulla satasella puhelimen tuolta, joka pitäisi tullata. Olen useaan otteeseen kysellyt myyjältä jonkinlaista kuittia, mutta mitään vastausta ei ole tullut ja alkaa olemaan pikkuhiljaa kiire ettei paketti lähde takaisin päin. Riittääkö pankinsivuilta ladattu kuitti tullaamiseen?

      • rohkeasti netissä

        Täytin netissä tullin kaavakkeen,
        siinähän kysytään sisältöä ja hintoja, kirjoitin sen mitä maksoin ja mitä sisältää, samana päivänä lähti tullista ja 2 vrk päästä omassa postissa.

        Huomasin myös että siinä tullilta tulleessa paperisessa oli joku numero jolla selvisi kaikki jutut, eli tulli jo tiesi kaiken.

        en muista tarkemmin, kun netissä oli niin pikku juttu täyttää etten tarkemmin miettinyt.

        minulla ei olisikaan ollut kuitteja, kun kortilla maksoin ja tavara tuli ennen kuin laskut.
        ---------------------------------------------------------------------
        tilasin Kiinasta, kun tilauksesta oli 3 v. tuli uusi kortti ja vanha pyydettiin hävittämään, ei mitään muuta mainintaa, eikä kuluja, oli kai huijarikauppias, kun kortilla olis ollut aikaa vielä 2-vuotta,
        tavara tuli eikä ongelmia.
        oli kai tuo kauppa
        http://www.xn--mbtkengtfinland-6kb.com/


    • pimpelipom1

      Moikka! Olen nyt tilaillut täältä aliexpressistä tuotteita, minulla on se kiinan lähetystunnus ja kun käyn sivulta katsomassa siellä näkyy että se on kiinan postissa. Miten saan sitten tiedon että paketti on saapunut suomeen ja mistä saan itellan lähetystunnuksen jotta voin seurata pakettia?

    • Jolle Kulle

      sama lähetystunnus toimii koko seurannan ajan. Kun tilaus on rekisteröity suomen puolella niin se alkaa näkymään postin lähetysseurannassa.

      • Anonyymi

        reilu pari kuukautta odoteltu pakettia ja seuranta ilmoittaa sen olevan edelleen samassa paikassa,kiinassa.Kyselty perään huonolla menestyksellä.Eipä tuossa paljon häviä,kympin verran mutta saahan sen takas kun luottokortilla maksettiin


    • tilasin 11.2013

      On useita merkkisiä, eikä euroakaan ole menetetty. Melko hyvä 64 GB muistikortti tuli 8,5 euroon. Melko hyvä, eli toimii kamerassa ja tietokoneessa, mutta jos laittaa toiseen kameraan pitää formata, hyviä kortteja ei tarvitse.

      tilasin myös läppärin näppäimistön, siellä 13 euroo, ei tullut, ensin PYYSIN lisäaikaa ja sitten pyysin rahani, RIITAUTIN, rahat tulivat parissa päivässä riitauttamisen jälkeen. Kokonan annion kulua 2,5 kk kun olen rauhallinen.
      Tilasin näppäimistön suomesta, postikuluineen 48 euroo, tuli alle 24 tuntia tilauksesta.

      Ainakin aikaa on varattava 1,5 kk, minä en kyllä tilaisi kovin teknisiä ölaitteita, enkä niin kalliita että rahan menetys harmittaa.

      ---------jaa tämä olikin vanha, joku oli nostanut sen ylös--

      • Anonyymi

        Kyllä ne kortit pitää formatoida juuri siinä kamerassa missä sitä käyttää. Varsinaisen formatoinnin lisäksi kameran ohjelmisto tekee muutakin, rakentaa omanlaisensa hakemistorakenteensa, mikä eri kameravalmistajilla ja samankin kameravalmistajan eri malleilla poikkeaa toisistaan.


      • Anonyymi

        Ei siinä kortissa mitään vikaa ole, pitää todellakin formatoida siinä kamerassa missä sitä käyttää, ihan kaikki muistikortit.


    • Tilaisiko vai ei?

      Nostan vanhan aloituksen. Toimiiko aliexpress nykyisin hyvin? Uskaltaako tilata? Millaisia vaatteita ja kenkiä laadultaan?

      • Anonyymi

        Eikö tämä olekaan valokuvauspalsta? Maxwell Smartko olet kun kengällä kuvaat????


    • Vaatteita aliexpress

      onko jollain kokemusta vaate koosta? luin murobbs että xxl olisi kuin L koko?!?

    • fiftysixty

      On kokemusta.
      kaikki mitä tilaa - on jotain sinne päin
      tavara tulee jos tulee
      toimitusaika on jotain....tulee jos/ kun tulee
      tavaran joutuu maksamaan etukäteen

      jos tuottajalla ei olekkaan tavaraa, saat siitä sähköpostiisi ilmoituksia joista ei ota selvää erikkikään

      lottomeininki

      rahat meni, osa tilauksesta tuli
      osa ei
      reklamaation teko on mahotonta
      se niiden englanti on sellaista
      se niiden tapa tehdä kauppaa on...kiinalainen
      ne ei palauta rahoja
      ja pikkasen arveluttaa laittaa niille omaa tilinumeroa

      tiesin tämän kun tein tilausta
      eli saan syyttää tästä vain itseäni

      • toimiiko

        Tilasin laitteen johon kuului virtalähde, mutta virtalähde ei toiminutkaan. Yritin kertoa asiaa toimittajalle, mutta eivät vastanneet. Kysyin toisemmankin kerran.
        1/2 toimivaa!!


    • ali express

      Oon tilannut sieltä n. 40 pikkutavaraa ja kaikki on toiminut 100% hyvin. Toimitusajat ovat toki aina arvaamattomia. Pari asiaa pitää tietää:
      1. Katso onko ko. kaupasta tilanneet muut ?
      2. Katso palaute tarkasti - myyjät ovat erittäin tarkkoja siitä, ettei maine mene. He varmistavat, että saavat 5 tähteä.
      3. Tarkasta tuote erittäin hyvin ennenkuin hyväksyt sen vastaanotetuksi - sen jälkeen on turha valittaa eikä väylää siihen edes ole.
      Suosittelen !

    • Onniman
    • nomooali

      Lenkkikenkiä ei ainakaan kannata tilata. Kopiokenkiä. Näyttää ihan samalla ensi vilkaisulla, mutta sitten kun vertailee alkuperäisen kanssa ja varsinkin kun kenkää käyttää niin on kuin toiselta planeetalta.

      Tilasin Asics Nimbukset, kun hinta oli n. 50 euroa. Vähän epäilytti, mutta kun firma on jenkkipörssissä, niin ajattelin, että ei voi kopiokamaa myydä (siitä erikseen mainitsematta). No, eipä tarvitse enää tilata. Taas tuli todistettua, ettei ole ilmaista tai edes puoli-ilmaista lounasta.

    • aliexpresss

      Itse tilasin kosmetiikkaa 37e eikä minun tarvinnut maksaa tullia, seuraavaksi olen ajatellut tilata vaatteita mutta en oikein ymmärrä tota tulli systeemiä kun en ole koskaan vaatteita tilannut ulkomailta. Jääkö vaatteet siis tulliin ja pitää siellä maksaa tullimaksu vai miten se menee? Voisiko joku ystävällinen ihminen selittää tyhmälle tämän asian.

      • En_tilaisi

        Kannattaako tilata vaatteita sovittamatta ulkomailta? Palauttaminen varmaankin työläämpää kuin Suomessa.


    • tilaisin

      Kaverini ovat tilanneet ja ovat olleet sopiviakin.

    • Pettynytnettishoppailija

      Olen tilannut n. 10 vuotta eBay:n kautta ja kaikki OK, palautukset, ostajan nk. suojelu ym. Nyt sitten erehdyin Aliexpress:iin ensimmäisen ja viimeisen kerran. Olin ostavani aitoa turkista ja tilausvahvistuksessakin oli sama kuva (snapshot when order transaction) ja kuvaus aidosta turkiksesta. Saamani tuote oli kaikkea muuta :keinoturkis, koko ihan muuta kuin kuin kokotaulukossa. Lähetin myyjälle aika vahvan rekkulan valokuvineen ja avasin disputin. Myyjä haluaa minun palauttavan tuotteen (postikulut suomesta kirjattuna 50€, jotka jäävät minun vastuulleni) tämän jälkeen myyjä vasta palauttaa maksamani summan. Kyllä eBay:n ostajan suoja on kannattavampi ja huijarit pysyvät hieman loitommalla.

    • kinkkiä

      Itse olen tilannut tavaraa kymmeniä kertoja ja pisimmillään toimitus on kestänyt 2 viikkoa. Kaikki tuotteet ovat tulleet aina perille ja ehjinä. Samoja tuotteita on usein myynnissä suomessa ja hinta on noin 2-3 kertainen. Huvittavinta on, että yleensä rahti ei maksa mitään (rahtikulua ei ole "piilotettu" tuotteen hintaan. Olen tilannut esim. 2 dollarin hintaisen tuotteen ja sellaisetkin ovat tulleet perille ilman rahtikuluja. Suomessa kun tilaat jotain rahtikulut ovat yleensä aina 5 eurosta ylöspäin. Tullejakaan ei ole tarvinnut maksaa.

    • määä123

      Mäkin olen tilannu paljonkin tuolta alista ja esim. yläosat, laukut, lompakot ja puhelinkotelot ovat olleet iha laadukkaita ja hinta-laatu suhde hyvä. On vaan vaikeeta löytää nykyään brändijuttuja :( Jos ketään kiinnostaa, ni löysin vahingossa tällaisen ryhmän fbstä https://www.facebook.com/brandsfromchina
      En oo sieltä vielä tilannu mitään, mut jäänyt seuraa. aika kivoja juttuja siellä ;)

    • Kerrastaoppinut

      Tilasin 3 kk sitten kaksi samanlaista tuotetta, toinen oli aivan erilainen kuin kuvauksessa. Väänsin kuukauden asiaa rahapalautuksesta jota lopulta sain. Annoin huonot palautteet ja kiitokseksi luottokorttini kopiotiin ja kirjautuminen on estetty. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO TÄÄLTÄ MITÄÄN. PS. Yksi tuote on edelleen saamatta vaikka väittävät lähetetyn 2 kk sitten.

    • kusetusta

      Huijausta (kokemusta on) myyjän hyväksi - en todellakaan suosittele!!!

    • anskuuuuuuuuuu

      Vaatteita, meikkejä, parit kengät olen tilannut ja on ollut hyviä, ja tuolta saa halvalla. Kalliimmista ja postitus suht nopeaa ottaen huomioon että on kaukana ( alle kuukaudessa).

    • piukku_

      Hyvät kokemukset on jäänyt alista. Kaikki tuotteet, joita olen tilannut (mm.legginsit, käsilaukut ja puhelimen suojakuoria) ovat saapuneet aina perille ja ovat hyvän laatuisia. Postitus vie oman aikansa... Vaatteita kannattaa ostaa yhden numeron isommat ja niitä kaupan antamia mittoja katsoa tarkasti. Jos tulee ongelmia tuotteen kanssa, nii voi avata disputen ja sitä kautta sopia asiaa myyjän tai alin kanssa. http://blog.bonusway.fi/onko-turvallista-tilata-aliexpressilta/

    • TilanneMynnytHuonoksi

      Tilasin loppuvuodesta kuukauden välein kahdesta eri liikkeestä "merkki" -tavaraa: netin kuvissa tuotteet olivat ilmeisesti "aitoja", mutta kotiin tulleet tavarat olivat täysin erilaisia kuin kuvissa.

      Ensimmäisen tuotteen kanssa yritin purkaa kaupan, mutta pitkien ja täysin turhien sähköpostineuvottelujen jälkeen luovutin.

      Annoin molemmille myyjille huonon palautteen.

      Nyt lopetin tilaukset kokonaan AliExpressistä. Ehdin ostaa sieltä vuosien aikana jo 25-30 kertaa. Välillä tuote tuli rikkinäisenä perille, mutta silloin sai vielä neuvoteltua uuden tuotteen tilalle tai hinnanalennusta, MUTTA NYT ON HOMMA MENNYT NIIN TIUKAKSI, ETTÄ EI SAA EDES HYVITYSTÄ - on aivan liian riskialtista, jotta "säästäisi" muutaman kympin.

    • kokemuksiani

      Vain yksi huono kokemus (=romanialainen huijaus) jäi viimeiseksi ostokseksi.
      Kaikki aiemmat ok.
      Sopivat hinnat.
      Toimitusajat välillä pitkiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      They, Aliexpress made the worst mistake - they ruined a child’s Christmas. The Aliexpress have caused the whole family to suffer because of a mistake you made. It is not enough that we are dissatisfied with your actions. We hate your indifference. The package did not arrive, you did not respond to my relevant messages, you have chosen the wrong shipping method and partners. I can't recommend Aliexpress to anyone!

    • Anonyymi

      Tilasin Aliexpressiltä 9.12.2020 pari tuotetta ja toinen tuli vuoden vaihteessa ,toisesta ei vieläkään mitään tietoa. Myyjä laittoi seuranta numeron mutta sellaisella numerolla ei löydy lähetystä ,DHL:llän piti toimittaa tuote. Täytyy vain odotella ja riitauttaa lähetys 13.3.2021 jos siihen mennessä ei ole saapunut. Harmittaa niin kun tilaus ei ole saapunut ja tuleeko koskaan

    • Anonyymi

      Aliexpress tuotti pettymyksen!
      Olen jo nyt maksanut tavaran hinnan, tavaran postituskulun, tullimaksun Suomeen ja Posti Oy:lle palvelumaksuja tavaran tullauksesta ym. Mutta en ole saanut mitään! Aikaa on kulunut jo pari kuukautta mutta Aliexpress ei vielä ole palauttanut heille lähettämääni rahaa!
      Joululahjan puuttuminen oli kymmenvuotiaalle pojalleni valtava pettymys ja se pilasi koko perheemme Joulun juhlan. Rahan palauttaminen ei enää lohduta poikaani, joka edelleen odottaa toivomaansa lahjaa.
      Varoitan! Aliexpress verkkosivut ovat epäselvät eikä yhteydenottoihin vastata.
      En suosittele ostoksia Aliexpressissä!

    • Anonyymi

      Aliexpress tuotti pettymyksen!
      Olen jo nyt maksanut tavaran hinnan, tavaran postituskulun, tullimaksun Suomeen ja Posti Oy:lle palvelumaksuja tavaran tullauksesta ym. Mutta en ole saanut mitään! Aikaa on kulunut jo pari kuukautta mutta Aliexpress ei vielä ole palauttanut heille lähettämääni rahaa!
      Joululahjan puuttuminen oli kymmenvuotiaalle pojalleni valtava pettymys ja se pilasi koko perheemme Joulun juhlan. Rahan palauttaminen ei enää lohduta poikaani, joka edelleen odottaa toivomaansa lahjaa.
      Varoitan! Aliexpress verkkosivut ovat epäselvät eikä yhteydenottoihin vastata.
      En suosittele ostoksia Aliexpressissä!

    • Anonyymi

      en enää koskaan tilaa mitään tuolta.Tilattiin tammikuun alussa eikä tähän päivään mennessä tullut.sivustolla tosin väitetään että tilaus toimitettu??Laitoin meiliä ja peruttiin koko homma ja suostuivat heti peruuttamaan sen kun tosiasiassa koko tilaus ei koskaan edes lähtenytkään kiinasta.Nyt odotellaan että millaisella aikataululla saadaan rahat takaisin.

    • Anonyymi
    • Valtaosa kommentoijista kirjoittaa kuin AliExpress olisi verkkokauppa.

      Ei se ole, vaan kauppapaikka, jossa tuhannet myyjät ja miljoonat ostajat tapaavat yhtenäisen käyttöliittymän, maksupalvelun ja näkymien alla keskitetysti.

      Suuri valtaosa AliExpressiin kohdistuvista valituksista ei millään lailla koske AliExpressiä, vaan myyjän toimintaa, tavaran katoamista matkalla tai jopa oman Postimme ja Tullimme hitautta.

    • Anonyymi

      Mjoooh, tullin menee. Osa sen myyjistä tajuaa , osa ei.

      Esim. tilasin kiinasta 50 sentin edestä roinaa, ja postikuluja tuli 3 euroa. Sitten tulee Suomen tullista ilmo... ja tulli ottaa sen ~ 1.50 EUR. Paketti ei liiku minnekään ellei maksa erillistä Postin "käsittelymaksa"; 2,90 EUR.

      Ho ho

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteita Ranskasta. En saanut säpöön minkäänlaista vahvistusta tilauksesta, joten alkoi jo vähän epäilyttää. Sain ilmoituksen sovelluksesta, että myyjä on postittanut tilaukseni. Meni kuukausi ja toinenkin. Paketin seuranta näytti tilaukseni olevan jumissa Ranskan postissa. Olin jo avaamassa disputea, kun arvioitu toimitusaika oli ylittyny ja paketti näytti olevan edelleen Ranskassa. Yhtäkkiä sain tekstarin, että pakettini on noudettavissa lähimmästä postista. Noh tuote viimein tuli, joka kyllä yllätti minut täysin ja oli se tavallaan helpotuskin, ettei rahat menneet Kankkulan kaivoon. Tilausjärjestelmä ja paketin seuranta ovat kyllä kivikaudelta. Aliexpressissä ei voi myöskään valita mihin postiin haluaa paketin toimitettavan vaan järjestelmä valitsee sen automaattisesti osoitteen perusteella. Oli suuri helpotus, että paketti tuli pitkän odotuksen jälkeen. En luultavasti tilaa tuolta toista kertaa mitään. Sain ihan tarpeeksi sydämen tykytyksiä, kun piti stressata tuleeko sieltä mitään. :(

    • Anonyymi

      Alkaa ostakaa aliexpresista mitään' minun kokemukset tilasin vaunut, rattaat ja vaunukoppa j turvakaukaloa maksoin'448,65€' mutta minulle lähetettiin pelkästään turvakaukalon' 🥺🥺🥺

    • Anonyymi

      Tilasin 18.10.2021 Makita-akun AE:lta.
      Tracking koodin mukaan akku on toimitettu 25.11.2021:
      "2021-11-25 15:06 - Finland, Your goods have been distributed to the mailbox, and the recipient can pick up the package"

      Mitään lähetystä ei siis ole tullut, eikä posti tunnista kyseisellä tracking numerolla mitään lähetystä Suomeen koskaan edes tulleen.
      Tein AliExpressille:lle claimin/valituksen, mutta totesivat, että olen saanut tracking tietojen mukaan tavaran ja sulkivat valituksen.
      Tavaraa ei siis ole tullut, eikä valittaakaan enää voi.
      AE:n byer protection on siis täyttä kusetusta.
      Myyjä ei edes halua ottaa yhteyttä tavaranjakelijaansa selvittääkseen asiaa.
      Aivan käsittämätöntä touhua, jossa rahat viedään väärennetyillä tracking tiedolla.

    • Anonyymi

      Mainokset tulee joka päivä niitä ei saa menemään roskapostin En tilaa mitään

    • Anonyymi

      Aliexpress on nykyään täynnä huijareita ja rahanpesiöitä lähettävät mitä sattuu rikkinäisiä roskia tai sitten ihan eri tuotteita mitä tilaat rahoja ei palauteta ennen kuin olet toimittanut paketin takaisin kiinaan omilla rahoilla 40-50€ pikkupaketti lupaavat korvata mutta et saa euron euroa että semmoinen on nykyää aliexpress KIERRÄ KAUKAA pääset paljon helpomalla

      • Anonyymi

        Totta, ennen toimi mutta lopetin reiku vuosi sitten kun huomasin ongelmia, huijauksia ja putiikkeja katosi, tavaraa enkä rahoja saanut takaisin.


    • Anonyymi

      Allekirjoitan. 8 tuotetta jäi tulematta ja rahat meni. satoja euroja.

    • Anonyymi

      Vuosia toimi hyvin, nyt ei enää. Yli 60 euroa meni , kun luotin. Enää en tilaa.

      • Anonyymi

        Käyttäkää pölkkypäät luottokorttia, silloin rahat saa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäkää pölkkypäät luottokorttia, silloin rahat saa takaisin.

        Ei saa, putiikki saattaa kadota kokonaan ja rahoja ei saa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa, putiikki saattaa kadota kokonaan ja rahoja ei saa takaisin.

        Täh, eihän sillä ole väliä. Sinulla ei taida edes olla luottokorttia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa, putiikki saattaa kadota kokonaan ja rahoja ei saa takaisin.

        Tuskin tyyppi on luottotietokelpoinen. Varmaan hankkinut järkkärin ja menettänyt luottotietonsa, kun ei ole pystynyt maksamaan. Nyt katkerana ja kateellisena solvaa älykännykkäkuvaajia - kas, oma äly kun ei sellaisen hankintaan riittänyt.


    • Anonyymi

      Onko kannattavaa tilata pientavaraa tietyllä värillä?

    • Anonyymi

      tilasin äitinkaa aliexpressiltä ja viikko myöhemmin tuli ilmotus että se oli huijas pankistakin soitettiin ja mun äitin tililtä oli viety kaikki rahatkin.. en suosittele tilaamaan sieltä!

    • Anonyymi

      Aikoinaan oli hyvä, nykyään täys paska. Tavara jää tulematta, mutta rahat menee. Harmi kuin kaiken pitää mennä v.....ksi.

    • Anonyymi

      Ei oo kokemuksia, mutta olen minä Alepassa käynyt.

    • Anonyymi

      jep, on toimittanut kaikki 3 jotka olen tilannut.

      • Anonyymi

        Kymmeniä halpoja tavaroita tilannut. Kaikki tulleet perille ilman ongelmia.
        Välillä on kyllä saanut parikin kuukautta odottaa paketin saapumista.
        Kannatta lukea muiden tilaajien kokemuksista tavaroista ja toimituksista.


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä tullaus sekoilee ja posti voi palauttaa paketteja, jos ei ole tarkkana. Itse tilailen edelleen Kiinasta, mutta Ebayn kautta sellaisista putiikeista, jotka hoitavat tullauksen puolestani. Ei tarvii skitsota ja tavara ei jumiudu minnekään.

    • Anonyymi

      Minulle tulee jatkuvasti ilmotuksia että pitäs laittaa yhteystietoja yms kun eivät voi toimittaa pakettia tai jotain maksuja on suorittamatta vaikka en tiedä mitään tilanneeni mistään, olen ohjannut roskapostiin tai poistanut sellaset viestit...

    • Anonyymi

      Hinnat on näillä myyjillä mielestäni metässä , ensin on halpa hinta sitten lisätään
      korkeat kulut ,eikä ole tarjolla postitietoja että voisi kirjoittaa.
      On siellä joitain asiallisiakin myyjiä. Olen ostanut kyllä muutamankerran ja on onnistunut, mutta pitää tarkkaan katsoa ,saako suomesta halvemmalla.Löytyy kyllä
      edullisiakin Kiinakauppoja.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä kauppa,ei ole välikäsiä joten tuotteet ovat edullisia.Laatu on myös hyvä,olen tilannut Aliexpressiltä monta kertaa.Kaikki tuotteet tulevat yleensä eri paketeissa mutta kaiiäkki ovat tullert perille..Ansku

      • Anonyymi

        Holdsift kauppa , kuinka sieltä saa rahat takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Holdsift kauppa , kuinka sieltä saa rahat takaisin.

        Kukaan ei oleta, että sinulla olisi luottokorttia, joten jatka kysymistä.


    • Anonyymi

      Jaahans. Tilattu tuotteita, maksettu Klarnan kautta ( maksuvahvistus tullut ) mutta ali väittää ettei ole maksettu ja uhkaa perua tilauksen. Kusetuksen makua.....

      • Anonyymi

        Klarnalla on ennenkin ollut huono maine. Toisinaan hankaluuksia on ollut rahojen takaisin saamisessakin, jos ko. puljua on käyttänyt. Omalle kohdalle ei ole käynyt, mutta turvaan mieluummin luottokorttiin (jolloin rahat voi vaatia luottokunnalta takaisin) kuin tällaisiin maksunvälittäjiin.


    • Anonyymi

      Itsellä negatiivisia kokemuksia. Tilasin kitaramikin viime vuoden lopulla kyseisestä yrityksestä. En mikkiä ole saanut ja tuskin tulen saamaankaan. Tullut maahan ja ”toimitettu” 10.1 minulle. Seurantakoodin mukaan. Olen kiistellyt asiasta Klarnan eli maksun saajan kanssa. Olivat sitä mieltä, että on toimitettu joten maksettava pois. Toki 3€ ei kaiken kaikkiaan talouttani saa vararikkoon, joten maksoin pois pitkin hampain. Mutta annas olla jos ostos olisi esimerkiksi 300€ ja olisivat sitä mieltä, että maksa tuotteesi äläkä kitise.

      • Anonyymi

        Miksi käytät Klarnaa? Eikö luottotiefot ole kunnossa?


    • Anonyymi

      Temulta tullut hyviä tuotteita ajallaan😁😍

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe