Tunne että jokin läsnä vuosia!!!

APUA___

Huoh njuu nyt kirjoitan (uskokaa tai älkää tästä aiheesta kirjoittaminen tuntuu hyvin epämiellyttävältä! Mutta nyt uskallan..) Siis mulla on ollut vuosia, lapsesta asti tunne että jokin henki/henkiä on kokoajan läsnä mun lähellä. Lapsesta asti oon valvonut yöni koska ymmärrettävästi ihminen on pelokas pimeään aikaan ja aistit ovat herkimmillään. Nytkin kun aloin kirjottamaan tätä niin toisessa huoneessa heti kolahti. Tämä jokin joka mukanani kulkee kulkee mukana paikkoihin joissa oleskelen paljon. Nyt oleskelen paljon kesäkuussa tutustuneen miesystäväni luona ja tännekkin se pentele on pesiytynyt. 16 vuotiaana muutin omaan asuntooni jossa olen asunut nyt 6 vuotta. Olen paljon pois kotoa koska yksin oleminen pelottaa välillä näiden tuntemusten takia. Sama henki kulki mukanani myös huostaanottoperheeni kodissa. Nyt sieltä lähtenyt mukanani omaan asuntooni ja siis paikkoihin joissa oleskelen paljon.
Taustaa itsestäni että vanhempani kuolivat hyvin traagisella tavalla isäni murhasi äitini ja yhen muun ja ittensä ja näin tän kaiken. Voisko se olla mun isä joka ei saa rauhaa? Mut miks se ei jätä sit rauhaan vai mikä hemmetti se on?
Omassa kodissani olen jo pikkuhiljaa tottunut siihen tunteeseen ettei aina ees pelota. Tunne on minulla myös päiväsaikoihin mutta se ei häiritse niin paljoa kun on valoisaa ja jotenki vahvempi olo. Nukun myös paljon päivisin kun saan silloin helpoiten unta kun pystyn olemaan rennommin. Jotkut muut ihmiset myös aistivat sen läsnäolon kun ovat mulla kylässä. Olen myös huomannut että osa ihmisistä ei mielellään tule asuntooni koska siellä on raskas tunnelma. Kuitenkin hyvin monet nykyinen poikaystävänikin pitävät ktini viihtyisyydestä ja ilmapiiristä. Ex aviomieheni näki kerran valo olennon kotini sohvalla ja itse olen nähnyt jonkun naisen sie joskus.
Lamput myös silloin tällöin temppuilee siis sammahtelee tai syttyy. Usein ajattelen sen olevan sattumaa mutta nämä lamppujen rikkimenemiset sattuvat yleensä juuri silloin kun olen virittyneessä tilassa ja tunnen jonkin olevan läsnä.
Äsken viimeksi no päätin kokeilla ekaa kertaa elämässäni automaatiokirjoitusta. Rukoilin kyllä suojelusta mutta tein sitä vähän aikaa. paperille tuli enimmäkseen epämääräistä sotkua ja joku ehkä sana. Tulkitsin sen sanan Herra sanaksi. No heti lpetuksen jälkeen mulla oli kyl joskin jännittynyt mutta seesteinen olo mutta kun napsautin valot päälle niin eikös lamppu heti rasahtanut rikki. Poikaystävälleni en puhunut mitä puuhailin mutta huomasin hänen kyllä huomaavan minusta että en ole oikein oma itseni. Nyt istun läppäri sylissä ja kulta nukkuu tuossa vieressä. Hänen lähellään nyt tiiviisti kun pelottaa/ahistaa pirusti en uskalla mennä ees vessaan ku pelkään et nään jonkun karmean olennon ja sekoan lopullisesti. HUOH!!!

Juu ja lapsesta asti oon nähnyt näitä varjomaisia olentoja, kerran sinisen olennon hyvin selkeästi joka on ehkä ollut joku henki tai sit alieni? en tie mitä rotua tommonen sinine, pitkä laiha olento oikein edustaisi?

Kristillisen kasvatuksen olen saanut mutta maailmankuvani on vielä tavallaan jäsentymätön. Minä en siis tunnusta mitään tiettyä uskontoa mutta henkimaailman olemassaolon kyllä tiedän ja TUNNEN ja tiedän että henkien kanssa varovainen täytyy olla.

Itse en nyt enään uskalla mitään yhteyttä otella mut pitääkö tässä jollekkin meediolle mennä? Ei auta rukouskaan jne. Millä ton joku on läsnä tai siis sen jonkin saisi lähtemään? Lähes ikäni yöt valvonu ja jatkuva epämääräinen pelonsekainen tunne mukana ei ole hyvä. No oonhan mä traumatisoitunu ihminen jne ja mussa on aika pimeitäkin puolia joskus tuntuu et joku paha koittaa sisälle änkeä.

Vaikkakin olen kuitenkin hyvin hyvänsuopa, sydämellinen ja rehellinen ja muita ajatteleva ihminen ja minun kanssani on ihmisten helppo olla ja kanssani on erittäin helppo puhua vaikeistakin asioista.

Skitsofreniaa ei ole oon psykiatrit läpi juossu.

Asun Pirkanmaalla jos tiedätte ketään ammattilaista tähän asiaan auttamaan laittakaa yhteystietoja tähän ketjuun.

Hassua kyllä en ilman henkiä osaisi varmaan silti elääkkään niin tottunu jo. Hmh no tässä nyt kuitenkin on huolen aiheeni.

t. taiteellinen nuorinainen (22v)

14

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spiritus.sanctus

      http://eskojalkanen.net/ , täältä saat apua mahdollisten negatiivisten henkien karkoitukseen/eteenpäin auttamiseen.
      Opettele/MUISTA aina suojaus: "Pyydän Jeesuksen Kristuksen valon suojausta, viisautta ja opastusta".

      Aistit ja totut 'auttajiesi' läsnäoloon rauhallisesti ja luottaen eikä 'negatiiviset' pysty enää häiritsemään.

      On monia tapoja oppia tuntemaan/ymmärtämään henkien läsnäoloa ja kuunnella opastustaan.

      Kaikkea hyvää sinne!

      LUOTTAMUS

      Vaikkakaan en tiedä,

      mitä tulee tapahtumaan

      seuraavana hetkenä, seuraavana päivänä,

      en voi muuttaa sitä pelkäämällä.

      Odotan sitä täydellisellä sielunrauhalla

      mielessäni kuin meren tyyneys.


      Tuska ja pelko estävät kehityksemme.

      Pelon ja tuskan aallot torjuvat sen,

      mitä sieluihimme on tulossa tulevaisuudesta.


      Luota siihen, mitä sanotaan

      tapahtumien jumalalliseksi viisaudeksi

      varmana siitä, että sen mitä tapahtuu

      täytyy tapahtua

      ja sen vaikutukset johonkin suuntaan

      tulevat olemaan hyvät.


      Tämä tunnelma sanoissa, tunteissa, ajatuksissa,

      on luottamuksen tunnelma,

      jonka tulisi muuttua rukoukseksi

      elää pelkästään luottamuksesta

      ilman minkäänlaista varmuutta olemassaolossa,

      luottamuksesta aina läsnäolevaan

      henkisen maailman apuun.


      Muulla tavoin ei tällä hetkellä todellakaan

      voi elää jottei rohkeus pettäisi.

      Aamen.

      (Rudolf Steiner)

    • 15+2

      jos pyytäisit ortodoksista pappia tekemään teillä kodin siunauksen. Ja pyytäisit häntä rukoilemaan kanssasi, että nuo ilmiöt häipyisivät. Luulen että kun selittäisit tilanteen, se olisi mahdollista vaikka et olisi seurakunnan jäsen.

      Kodin siunausta tehdään aika yleisesti ort.kirkossa, itse olin joku aika sitten erään tuttavani luona vast.tilaisuudessa.

    • 9+6

      Tarja! Ota lääkkeet!

    • 5+2

      Se olen minä!!

      Katselen sinua, kun nukut. Samalla masturboin ja haistelen sinun stringejä. Olet nähnyt minun jäykän aisan valtavan varjon. Sitä pelastyt!

    • f

      Nämä tuntemukset johtuvat trumaattisista kokemuksistasi, ei siellä ketään ole, usko pois. Käy jotain rauhoittavaa ja unilääkettä, mutta varo joutumasta lääkekierteeseen.
      Älä usko noita liirumlaarum juttuja, ne ovat sekopäiden mielikuvitusta.

    • Trillerikko

      En tiiä pitäiskö tohon vastata että olet vain traumatisoitunut tuosta menneisyydestäsi mutta on sitä näin ulkopuolisenakin vaikea sanoa asiaan mitään jos toinen tuntee mitä tuntee. Kai ihminen ymmärtää mikä on trauman ja tuon kokemasi tunteen ero...

      Olen kumminkin kuullut tai siis lukenut yheltä nettisivulta meedioaihepiiristä että tampereella järkätään välillä jotain meediotilaisuuksia... sisään pääsy maksu sanovat olevan 10 e... jos tapaat luotettavan meedion niin voit kysyä sieltä ehkä yksityismeedio tilausuutta...?

      En tiedä tuosta mitään enempää, olen lähinnä uteliaisuuttani ajatellut että voisi ottaa selvää ja käydä kattomassa ja kenties saada maailmaa avartava kokemus jos meedio saa minun kohalla oikein kerrottua jotain...

      • frferfeef

        EN tiedä onko mediumistisen ihmisen hyvä alkaa juosta selvännäköijöillä tms. Rukoilu kyllä olisi paras keino, varsinkin kun omaat kristillisen arvomaailman!


      • hkilhjljlbkj
        frferfeef kirjoitti:

        EN tiedä onko mediumistisen ihmisen hyvä alkaa juosta selvännäköijöillä tms. Rukoilu kyllä olisi paras keino, varsinkin kun omaat kristillisen arvomaailman!

        Täysin samaa mieltä!

        Olen itse kokenut jos jotakin ja nähnyt henkiä jne. En uskaltaisi mennä tuollaiseen tilaisuuteen, koska vaikka "meedio" mitä vakuuttaisi, me muut emme voi tietää hänen perimmäisiä motiivejaan. Jos hän onkin joutunut tekemisiin alhaisten henkien kanssa, eikä suinkaan Jumalan henkien kanssa? Riski että jotain tarttuu sieltä itseen jollakin tavalla tuntuu pelottavalta. ymmärrän niin, että mediumistisestä ihmisestä erittyy sellaista energiaa/on sellainen ovi avoinna toiseen ulotuvuuteen, että (alhaiset) henget voivat helpommin yrittää käyttää hyväkseen.

        Suosittelen myös nimenomaan rukousta. Voi olla aluksi vaikeaa, jos ei ole tottunut yhdistämään uskontoa yliluonnolisiin asioihin, mutta siitähän juuri on kyse.

        Jos haluat perehtyä taustoihin, niin suosittelen Johannes Greberin kirjaparia yhteydessä henkimaailmaan 1-2 (2. osa tärkein). Kirjoja on vain vaikea löytää. Aiheen lieppeiltä on helpommin saatavaa luettavaa mm. Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani ja toinen jatko-osa Portaat taivaaseen, molempia tavallisissa kirjakaupoissa. Enkeli-kirja eli ykkösosa on jopa top ten pokkareiden besteseller, eli löytyy edullisesti kaikkialta pokkarihyllystä. Jatko-osa vasta ilmestynyt kovakantisena.


    • Jake.

      Tää on ihan selvä juttu. Sulla on yksinkertaisesti yliaistillisia kykyjä. Nyt sinun kannattaa kehittää niitä kykyjä eteenpäin jotta havaitset energia olennot kunnolla ja sitten huomaatkin että ne ovat sinun ystäviä eikä niitä tarvitse pelätä vaan voit alkaa telepaattisesti keskustelemaan niiden kanssa. Kaikki niistä eivät välttämättä ole aina kovin fiksuja joten niille saa olla kriittinenkin. Voit myös antaa henkisen komennon niin että vain omat henkioppaasi saavat olla lähelläsi. Lapsena niitä pelkää kun ei niitä ymmärrä, eikä havaitse kunnolla ja kukaan ei osaa lasta auttaa ja selittää mitä ne on. Nyt olet aikuinen niin voit lopettaa sen pelkäämisen. Eikä niitä tarvitse pakoilla vaan päinvastoin yrittää ottaa niihin yhteys ja ymmärtää miksi ne ovat luonasi. Ei ne voi sulle mitään tehdä sillä vain sulla on fyysinen keho. Rentoudu ja meditoi ennen nukkumaan menoa ja pyydä henkioppaitasi auttamaan sinua saavuttamaan rauhallinen ja peloton olotila ja hyvä uni.

      Pääset alkuun esim tällä kirjalla:
      http://www.michaelkirjat.fi/luota.htm

    • sitroen.
    • voimaonkanssa

      Tuo vaikuttaa siltä että lapsuutesi traumat ovat lisänneet pelkoasi maailmaa kohtaan ja olet täydellinen pelottelun kohde kaikille. Ainoa keino on päästä hengestä eroon on kohdata se ja katsoa sen jälken haluatko sen lähtevän kun tiedät mitä se haluaa kun se sinua seuraa. Jos henki on pahan suopa voi sen kohtaaminen olla hyvin epämielyttävää ja pelottavaa, tämän takia kannattaa pyyttää joku ystävä tai joku muu seuraksesi kun haluat kohdata sen.
      Hengen esiin saaminen voi olla hankalaa mutta kyllä jokaisen jota henki kiusaa ja seuraa pitäisi saada se näyttäytymään ja kertomaan aikeensa kun olet sen kanssa ollut lähekkäin niin kauan.
      Parhaiten hengen saat joko ammatti meedion kautta esille tai meditaatiolla jossa herkistät itsesi sille mitä ei näe, kuule tai tunne normaalisti.

    • Joko olet ongelmaasi apua löytänyt?

    • iPOP

      tämä on hyvin mielekiintoista.
      itse uskon että on mahdollista.
      elikkäs sait sanan paperille?
      olen kuullut tästä "kirjoitus tyylistä"
      mutta valaisitko minua,kuinkas teit sen?
      oliks sulla paprus kupin alla vai ihan paljaalla pöyällä?

    • qzwxecrv

      Sun elämää hallitsee voimakas pelko. Sun elämänkokemus on ollu traumaattinen. En usko myöskään, että sulla olis mitään diagnotisoitua mielensairautta. Pelolla on sellanen taipumus, että siihen ku samaistuu, ihmisestä tulee ylivarovainen tarkkailija, joka kiinnittää huomiota pienenpäänkin rasahdukseen. Ja tavallaan ku ajattelet, että se henki seuraa sua, minne sitten menetkin, nii tavallaan sä vedät sitä perässä. Pelko sussa vetää sitä. Se mitä vastusta, seuraa perässä.

      Mulla on lapsesta saakka myös ollu tunne, että jotain silmälle näkymätöntä pyörii mun ympärillä. Pelkäsin niitä ja nukuin valot päällä. Olen kans taiteellinen ja mielikuvitus saattaa lisätä siihen omat arominsa. Ja noita tavaroiden putoamisia oli ihan aikuisiälläkin tai stereot paukahti päälle vaikka keskellä yötä.

      Sit mä vaan jotenki relasin ja ajattelin, et juos mun tekemiset on nii mielenkiintoisia, nii kattelkaa vaan, ei häiritse. Sit on tullu joitain henkiä, joiden olemassaolon vaistoan ja tiedän missä kohtaa se seisoo. Se oli yks etäinen tuttu, joka teki itsemurhan ja tuli varmaan ilmoittamaan, et lähtee fyysisyydestä. Ei niitä kannata pelätä.

      nykyään mua ei kiinnosta henget yhtään, eikä ne tuppaudu enää. Mä tein päätöksen, etten halua olla tekemisis henkien kans, nii niitä ei koe.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe