Tuli hommattua tuollainen Yamaha customi. Onko kellään kokemuksia tästä pyörästä? Mistä kohtaa se alkaa
ensiksi hajoamaan?
Äkkiseltään pyörä vaikuttaa erittäin kestävältä, viritysaste on zetorin luokkaa eikä edes ketjuja tarvitse
rasvata. Veikkaan kyllä, että aika tulee pitkäksi ja aikaa jää ruuvaamisen puuttumisen takia liikaakin
ajamiseen. Laitteella on ajettu noin 17000 km, eli suht vähän.
Yamaha Dragstar 650 viat
13
8086
Vastaukset
- mika2
.... itse en muista nähneeni dragstaria, jossa olisi ketjut. Ainakin proidin dragstar oli kardanivedolla. Mun mielestä tuo on makea pyörä ja laiskanpulskeitahan customit on järestään eli ei se hirveästi siitä muutu kun siirtyy isompaan. Aika isohan tuokin on. Ei kai siinä muuta kun että älä aja liian isolla vaihteella, kun on vääntävä pyörä niin se vääntää korkkiruuville koko pyörän jos ei itse hoksaa antaa vaihteistolle vähän armoa.
- dragstari myös
oli se vitsi..... kardaani kestää yleensä pyörän iän, ja sen jälkeenkin on jollekkin kelpo varaosa.
- se kardaani
dragstari myös kirjoitti:
oli se vitsi..... kardaani kestää yleensä pyörän iän, ja sen jälkeenkin on jollekkin kelpo varaosa.
Dragstar 650 Classicilla olen nyt seitsemän kesää ajellut. Huoletonta menoa on ollut, ajettu nyt 54 tkm. Viime talvena takarengasta vaihtaessani tutkin hieman tarkemmin kardaania. Kardaanin spoorit olivat takapäässä kuivat ja yllättävän kuluneet. Ne kannattaa kuulemma rasvata parin vuoden välein hyvin moly-pitoisella rasvalla (esim. Honda Moly 60 Paste). Spoorit ovat saattaneet olla kuivat jo uudesta lähtien. Ja tuo kardaanin avoin ja monesta osasta koostuva rakenne ei ainakaan auta asiaa. Ohjetta löyttyy täältä: http://www.650ccnd.com/shaft2.htm
- turhan säätäjä
se kardaani kirjoitti:
Dragstar 650 Classicilla olen nyt seitsemän kesää ajellut. Huoletonta menoa on ollut, ajettu nyt 54 tkm. Viime talvena takarengasta vaihtaessani tutkin hieman tarkemmin kardaania. Kardaanin spoorit olivat takapäässä kuivat ja yllättävän kuluneet. Ne kannattaa kuulemma rasvata parin vuoden välein hyvin moly-pitoisella rasvalla (esim. Honda Moly 60 Paste). Spoorit ovat saattaneet olla kuivat jo uudesta lähtien. Ja tuo kardaanin avoin ja monesta osasta koostuva rakenne ei ainakaan auta asiaa. Ohjetta löyttyy täältä: http://www.650ccnd.com/shaft2.htm
Käväisin myös useilla merkkikohtaisilla sivuilla. American V-star sivut olivat aika mielenkiintoiset korjaus ja parannusvinkkeineen.
Tehon puute lienee se eniten XVS650 omistajia askarruttanut ongelma. Ilmanputsarin ja kotelon vaihdoin
KN filtteriin, pakoputket olivat jo edellisellä omistajalla vaihtuneet silvertail putkiin. Varmaan joutuu suuttimet vaihtamaan hieman suurempiin. Tuolla V-Star sivuilla oli jokaisen pyörän suutinkoko taulukossa,
joten hyvin saa osviittaa siitä asiasta. Pikaisella koeajolla ennen talviunille laittoa totesin tehon
aivan riittäväksi. Nuo kahvakytkimen johdot on tehtaalla vedetty tosi rumasti. Osasivat Hondalla
jo 70- luvulla laittaa johdot sarvien sisään. Mutta kulkeehan se sähkö niissä aivan yhtä hyvin.
Tuo kurakaari on kyllä tosi minimaalinen, pitää tarkkailla purkaamoja jos löytyis halpa classic
mallin kurakaari. Nyt oli jo maalit kuluneet jännitteensäätäjän alapuolelta veks.
Takapyörä pitää nyt sitten irrottaa poorien rasvaamiseksi, kiitokset vinkistä. - kuivat paikat
se kardaani kirjoitti:
Dragstar 650 Classicilla olen nyt seitsemän kesää ajellut. Huoletonta menoa on ollut, ajettu nyt 54 tkm. Viime talvena takarengasta vaihtaessani tutkin hieman tarkemmin kardaania. Kardaanin spoorit olivat takapäässä kuivat ja yllättävän kuluneet. Ne kannattaa kuulemma rasvata parin vuoden välein hyvin moly-pitoisella rasvalla (esim. Honda Moly 60 Paste). Spoorit ovat saattaneet olla kuivat jo uudesta lähtien. Ja tuo kardaanin avoin ja monesta osasta koostuva rakenne ei ainakaan auta asiaa. Ohjetta löyttyy täältä: http://www.650ccnd.com/shaft2.htm
Hei kiitos tästä tiedosta, hommasin itsekkin juuri dragun. Pitänee katsoa mitä kardaanin sisällä vai onko mitään.
- make s
minä näin ketjullisen 650 vuosimallia an tiedä iskun vaimentimet olivt molemmin puolin
- Dragu
oletko varma ettei ollut esim virago johon vaihdettu xvs tankki?
- Hyvä Hankinta
Aikasi tulee todella pitkäksi...vikoja tuskin tulee. Ala katselemaan osia esim. ameriikanpuolelta niin aika menee näiden "himmeleiden" virittämiseen...customosia on nimittäin rajattomasti.
www.cruisercustomizing.com- jo vain
eipä siinä nuita vikoja juuri ole tietty kytkinhän joutuu aika lujille, kun pyörä on kuitenkin aika painava ja tarkkaile pinnoje kireyttä sekä takapyörän laakereita.
- Pappa8
Vaimolla on 100 000 ajettu Drag Star 650 cc. Muuten pelannut loistavasti, mutta seisontatuelle laitettaesa jonkun ajan kuluttua rupeaa tihkumaan öljyä ihan maahan asti. Tihkupaikka on epäselvä - onko jollain kokemuksia?
- Arvuuttelisin
Venttiilien säätökopan kannen O-rengastiivisteet kovettuneet, vuotaa koneen jäähtyessä?
- dragu
Hei Vesku Kouvolasta. Olisiko kellään myydä Valorautaa ja tietysti 115mm halkasialtaan olevat kromi kopalliset valot, 650 Drag Staariin? yst.vast. 0400750686.
- hehehe-
Sehän on vasta sisäänajettu...kyllästyt ennen kuin tulee mitään vikaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195