Hotellisuosituksia?

kevättä odotellessa

Huhtikuussa 2011 olemme menossa ke-su matkalle Budapestiin. Lennot jo on, mutta hotellia en vielä varannut. Pyydän suosituksia ja mielipiteitä suht edullisesta keskustahotellista seuraavin kriteerein: vietämme päivät historiallisissa nähtävyyksissä kierrellen, joten 1) keskeinen sijainti olisi hyvä juttu samoin kuin lähellä olevat ratikka-, metro ja muun julkisen liikenteen pysäkit. 2) siisteys, mutta ei tarvitse olla sen näköistä kuin olisi upouusi, pienet kulahtaneisuudet eivät meitä säikytä. Ja se mikä ehkä tärkeintä meille näillä kaupunkipiipahduksilla - 3) hyvä aamiainen. Kun tosiaan lähdemme liikkeelle jo heti aamusta niin olemme tottuneet nauttimaan runsaan hotelliaamiaisen jolloin ei tarvitse olla heti puoleltapäivin ruokaa etsiskelemässä.
Itse olen tutkaillut hotels.comista ja booking.comista eri vaihtoehtoja ja onhan sielläkin asiakasarvioita, mutta kertokaapa täälläkin omakohtaisia vinkkejä.

4

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zaran

      Budan puolelta suosittelen kahta eri hotellia:
      - Charles kuninkaanlinnan pohjoispuolella
      - persoonallinen Professor's Guest House Gellert-kukkulan eteläpuolella.
      Charlesin aamiainen on näistä kahdesta parempi. Molemmista on kävelymatka Budan nähtävyyksille ja raitsikat/bussit kulkevat vierestä. Guest Housesta on lyhyt matka kauppahalliin. Molempiin voi majoittua myös 3 h/huone.
      Jos ei kauppakadulla käppäily ole elämän sisältö, nämä hotellit ovat oivallisia.
      Kannattaa ostaa useamman päivän lippu julkisiin liikennevälineisiin tai Budapest Card, jolla pääsee myös museoihin. Budapestin julkinen liikenne toimii mainiosti.

    • Kivaa oli!

      Oltiin Lokakuussa City Hotel Matyaksessa, muuten noi teidän ehdot täyttyy, mutta aamiainen ei ollut kamalan runsas (jos vaikka vertaa laivan aamiaiseen).
      Aikanaan kun etsin hotellia, Hotels. com:in arvostelut kyllä piti paikkaansa em. hotellista, joten niitä kannattaa lukea varmaan muistakin.
      Hauskaa Budabestin matkaa teille, nauttikaa kauniista kaupungista täysin siemauksin!

    • lomailija

      Juuri Matyaksessa oltiin viime to-su ja todella hyvä sijainti, ainakin meille naisille aivan riittävä ja runsas aamiainen, joten todella suosittelen! Me maksoimme 30,-/nuppi/yö sis. aam. eli aivan loistava hinta-laatusuhde. Söimme lisäksi vastoin tapojamme yhtenä iltana ko. hotellin ravintolassa ja sain ehkä parhaan aterian koko reissulla (villisikaa). Esim. kuninkaanlinnaan ja Gellert-vuorelle mentiin jalan, vierestä meni ratikka mm. parlamentin ja Margit-saaren suuntaan ja metrokin oli vain 5 min. kävelyn päästä.

      • kevättä odotellessa

        luulen, että päädymme tuohon Matyasiin juuri sen sijainnin vuoksi. Lomailija, näyttää olevan hinnat ihan samassa tuonne huhtikuulle eli paras minkä aamiaisella ja maksuttomalla peruutuksella eri hotellihakukoneilla löysin on 177 e/3 yötä/2 hlöä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe