niin netistä vähä yritin vahrata mut ei oikeen meinaa löytyy. tarvetta olis telaston osille ja perään jousitusta uusia vm on varmaan tos 1983 :) ei uusi...... mutta niin jos jotain vinkkejä on niin kiitos etukäteen.
Yamaha ET 340 transport (onko saatavilla mistään varaosia)
10
3367
Vastaukset
mulla olis tääl koko alusta,mitä tarkalleen tarvit?
- poupou
löytyiskö moottoria ko kelkkaan ...männät ja sylinterit kiinnostas
- ArthurDent
Minulla olisi kokko kelkka lyhyellä alustalla (matto puuttuu). Koneella ajettu n. 3400 km eli on OK.On tulla pihalla turhan panttina.
Lähtisi edullisesti jos jollekkin tarpeeseen menee. - varasosia
ArthurDent kirjoitti:
Minulla olisi kokko kelkka lyhyellä alustalla (matto puuttuu). Koneella ajettu n. 3400 km eli on OK.On tulla pihalla turhan panttina.
Lähtisi edullisesti jos jollekkin tarpeeseen menee.mitä maksaa ja missäpäin se on
- ArthurDent
varasosia kirjoitti:
mitä maksaa ja missäpäin se on
Sijaitsee Etelä-Suomessa Inkoossa. Mihikä pitäisi saada?
Hinta on 100€, mutta sillä hinnalla on vietävä koko paketti. - varaosia
ArthurDent kirjoitti:
Hinta on 100€, mutta sillä hinnalla on vietävä koko paketti.laitoin sulle mailia
arthur - brrrrrr
varaosia kirjoitti:
laitoin sulle mailia
arthurTuolla Helsingin suunnalla on Star Service, josta olen saanut jammun osia.
www.star-service.fi 0504407588 - maati.
ArthurDent kirjoitti:
Hinta on 100€, mutta sillä hinnalla on vietävä koko paketti.Vieläkö on kelkka myynnissä?
- jachee
ArthurDent kirjoitti:
Hinta on 100€, mutta sillä hinnalla on vietävä koko paketti.joko kelkka viime talvena meni?
- fordltdf
vieläkö jammu löytyy asun itsekkin inkoossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata421472Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3051313- 1091125
- 191081
- 661068
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161039- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177892Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841