Entisen kämppikseni kanssa asuminen ei toiminutkaan joten päätin muuttaa pois kimppakämpästämme. Hän oli jo puoli vuotta aiemmin yrittänyt kiristää rahaa minulta kun hänen koiransa kuoli ja hän syytti minua asiasta, vaikka se ei todellakaan ollut minun syy, siinä pari kuukautta myöskin mustamaalasi minua muille jne. Luulin että asia oli jo selvitetty mutta nyt muuttoni jälkeen kun olen yrittänyt saada viimeisiä tavaroitani pois asunnosta (esim seinähyllyjä joiden irrottamiseen tarvitaan työkaluja joita minulla ei muuttopäivänä ollut) hän on taas alkanut kiristää minulta rahaa. Yhteensä asunnossa "kiinniruuvatun" omaisuuteni arvo on lähes 400euroa ja hän vaatii minulta 300e ennen kuin saisin tavarani takaisin.
Muutin loput tavarani (paitsi seinässä kiinni olevat kaapistot) seuraavana päivänä vuokrasopimuksen päätyttyä josta hän oli tehnyt minusta rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta (vaikken edes tullut omilla avaimillani sisään vaan hänen uusi kämppis avasi minulle oven) ja varkaudesta (koska hänen mukaan kaikki tavarat jotka olivat asunnossa vuokrasopimukseni päätyttyä olivat nyt hänen omistuksessa)
Absurdeinta koko jutussa on että hän itse on jäänyt kiinni varastamasta minulta ja on yrittänyt vaatia rahaa jopa äidiltäni. Lisäksi hän oli ottanut alivuokralaisen ollessani matkoilla, vaikka olin kieltänyt. Tämä alivuokralainen siis asui minun puolella asuntoa.. En ole tehnyt hänestä rikosilmoitusta koska koko juttu on mielestäni naurettava ja olen kuitenkin uskonut että saataisiin asiat hoidettua, aikuisia kun molemmat olemme. Nyt muutostani on kuitenkin kulunut jo yli 1,5 kk ja edelleen hän kiristää minulta rahaa eikä muutoin suostu tavaroistani luopumaan.
Minulla on tavaroista kuitit, ja olen säilyttänyt kaikki viestit joissa hän vaatii minulta rahaa. Riittääkö tämä rikosilmoitukseen ja onko nimikkeenä sitten kiristys vai mikä?
En enää keksi muuta kuin mennä poliisille asian kanssa, en kuitenkaan halua kostaa ex-kämppikselleni vaan haluan vain saada asian hoidettua ja unohtaa koko ihminen.
Ex-kämppis yrittää kiristää rahaa
sonja-85a
1
769
Vastaukset
- JensJensen
"Riittääkö tämä rikosilmoitukseen ja onko nimikkeenä sitten kiristys vai mikä?
En enää keksi muuta kuin mennä poliisille asian kanssa, en kuitenkaan halua kostaa ex-kämppikselleni vaan haluan vain saada asian hoidettua ja unohtaa koko ihminen. "
Tutkintapyyntö voisi olla se mitä tarvitset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972