Marko Maunuksela

Vee kakkoselleko

Kertokaapa uuden tangokuninkaan ohjelmistosta keikoilla, onko tanssittava ja monipuolinen ohjelmisto?
Kannattaako mennä V2:lla ensi lauantaina, jossa herra esiintyy?

19

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöff, nöff

      Hän oli syyskuussa esiintymässä eräällä tanssilavalla ja ainakin minä pidin hänen ohjelmistosta ja esiintymistaidosta!

    • Vipeltäjä:)

      Sinneppä hyvinkin olen minäkin menossa, vaikkakaan en varsinaisesti Maunukselan tähden.
      Paikka vaan sattuu miellyttämään ja suurimmaks osaks siel on ollut hyvät tansit.
      Harvemmin minkään esiintyjän tähden yleensäkään käyn, mut kyl jos tiedän ettei
      esiintyjä mua miellytä, kuten tuolla viime lauantaina niin menen muualle.
      Tanssimassa vaan tanssin tähden, en esiintyjiä kyttäämässä.
      Mä olen kyl kuullut kehuja Maunukselasta joten ihan kiva kuulla livenä.

    • momta

      Olin eilen Kellarissa ja vähän aikaa sitten Pavillakin kuninkaan tanssitettavana. Fantasia ei mielestäni huonone solistin johdosta. Yleensä olen ollut pettynyt tanssin näkökulmasta katsoen kuninkaallisiin. Marko Maunukselaan suhtaudun neutraalisti. Pieni paatos katoaa kyllä ajan myötä? Jotkuthan siitäkin sinänsä tykkää. Ohjelmisto ei mielestäni eronnut Paviin verrattuna. Riittävän monipuolista, jotkut kipaleet ehkä vähän ykstoikkosia tannssia. Tarkoitan jotta musiikki ei vienyt vaan jouduin ikäänkuin tanssimaan. Ota tostakin nyt selvää, ehkä joku ymmärtää. En toki mennyt kuninkaan takia vaan koska tiesin paikalla olevan hyviä tanssitettavia. Muiden kommenteja kuunnellessa jäi sellainen näppituntuma jotta Maunuksela jakaa porukan mielipiteet. Toiset tykkää ja toiset ei.

      • satakunta jyrää

        Menossa olen mukavin odotuksin, sillä onhan Marko sentään "kunkku"! Tangomarkkinoilla häntä kuuntelin, katselin, en halua arvostella. Tämä ilta näyttää, onko hyvä vai ei . Jos hänet kerran kunkuksi valittiin, kai hän on sen arvoinen.


      • Vipeltäjä:)
        satakunta jyrää kirjoitti:

        Menossa olen mukavin odotuksin, sillä onhan Marko sentään "kunkku"! Tangomarkkinoilla häntä kuuntelin, katselin, en halua arvostella. Tämä ilta näyttää, onko hyvä vai ei . Jos hänet kerran kunkuksi valittiin, kai hän on sen arvoinen.

        V2:lla sit tuli oltua juu, julmetun mukavat tansit kyl oli vaikkei toi Maunukselan musa iskenyt
        muhun yhtään:( Musta tuli liikaa jotain Argenttiinalaiseen menevii tangoi ja'meikä tykkää ihan perinteisistä Tangoista. Olihan hänel muutamii kivojakin kipaleita, mut suurimmaks osaks ei mun makuun.
        Onneks toisena aina ihana Syke ja paljon hyviä viejiä.


    • Menen toistekin

      Marko Maunuksela tuli koettua eilen V2:lla ja kokemus oli erittäin positiivinen. Tosi mukavaa luontevaa esiintymistä ja kivoja kappalevalintoja. Menen kyllä toistekin, kun niin hyvää tanssimusiikkia herra esitti. Hänen persoonallinen äänensä miellytti ja sopi erinomaisesti joihinkin kappaleisiin. Randelin-potpuri oli hieno veto.

      • Nauravatsilmät

        "Hänen persoonallinen äänensä miellytti ja sopi erinomaisesti joihinkin kappaleisiin"
        Aivan mahtava veto livenä kunkulta tämäkin ;)
        https://youtu.be/2tY2TU_gwYs
        Ilman hattua tietenkin :-) Kalju pää kertoo rohkeudesta
        ja korostaa miehekkyyttä - näin amerikkalaistutkimus väittää.
        Itsekin kalju amerikkalaistutkija Alfred Mannes on julkaissut Pensylvanian yliopiston psykologian laitoksella Yhdysvalloissa tutkimuksen, jonka mukaan kaljut miehet nähdään voimakkaampina, vetovoimaisempina ja paremmilla johtajaominaisuuksilla varustettuina kuin miehet, joilla hiukset ovat tallella.
        Mannes näytti tutkimusryhmälle kuvia kaljuista ja hiuksellisista miehistä. Kaljut miehet nähtiin esimerkiksi selvästi vetovoimaisempina, kuin kaljuuntuvat.
        Mannes suositteleekin kaljuuntuville, että kannattaa mieluummin vetää pää klaniksi kuin jäädä odottelemaan, että luonto teke tehtävänsä.
        Näin hiusten lähdöstä kärsivät miehet saavat voimakkaamman ja vetävämmän lookin.
        https://youtu.be/l1nOVtbYNN4
        Olisikohan tässä ensi kesän look miehille :-) Hyvä Marko ;)
        ja muut kauniit ja rohkeat joita näkyy keikoilla ...


    • Heittomottihalkoja

      Kaksikko Maunuksela& Hallikainen on mielestäni ajamassa M:n & T:n ohi. Hyvin sopivat äänet yhteen ja Hallikaisen kitara tuo lisää potkua varsinkin latinorytmeihin.

      • sellaistavaan

        Loistava kaksikko ja hyvät jutut,kaikki tanssittiin minkä pystyivät soittamaankin.


      • Anonyymi

        Loistava kaksikko ♡
        Hyvin sopivat äänet yhteen ja Hallikaisen kitara tuo lisää potkua varsinkin latinorytmeihin.
        Kunkkujen loisteessa ei iloissa pitkisty seinäruusutkaan ...
        https://youtu.be/z-YRKDwNd-s
        Silmäniloa naissväelle jos ei parrketille pääse hiihtelee :-)
        Kaksi hyväntuulista kunkkua Marko Maunuksela ja Jukka Hallikainen ja Jackpot-orkesteri samalla lavalla.
        Saattaa tapahtua mitä vaan, mutta kaikki se mitä tapahtuu, tehdään leveä hymy huulilla ja yleisölle !

        Marko ja Jukka ja Jackpot-orkesteri ovat aina varma valinta, kun kaivataan tanssittajaa, viihdemusiikkia, tunnelmamusiikkia, bilemusiikkia, joulumusiikkia tai juontajia.

        TANSSIT – Tangoa ja perinteistä tanssimusiikkia monipuolisin rytmein kolme settiä. Tällaista duoa ei ole huvipaikoilla nähty pitkiin aikoihin. Marko ja Jukka esiintyvät tanssi-illoissa ammattitaitoisen ja nuorekkaan Jackpot-orkesterin kanssa lähes koko illan ajan. Luvassa on varmasti unohtumaton tanssielämys. Monipuolisia tanssirytmejä, hersyvää huumoria, duettoja ja stemmoja.

        BILEET – Korkkarit kattoon – Nyt on bileet!

        http://tanssi.net/fi/e/s4451.html
        http://www.gramofoni.fi/marko-maunuksela/


        ( Pöpitaloon olivat pojat päässeet ....
        Terkkuja Big Brotherin varastohuoneesta :-)
        Eilen senverran kurkistus - mut muuten Big pöpit ei kiinnosta :-)
        Kivat paidat oli :-)


      • Anonyymi

        No ei nyt sentään!


    • TanssipariPohjoisesta

      Järjestys

      1.Finlanders
      2. Leif Lindeman
      3. Hallikainen/Maunuksela

    • tanssijaetehelästä

      Järjestys

      1.Arja Havakka

      2.Tytti Pelkonen

      3.Saija Tuupanen

    • TanssijamiesKymistä

      Järjestys

      1. Se entinen ravintolatoimintapäällikkö
      2.Petri Hervanta
      3.Komiat

    • ilimajoki

      Eikös se ole Jarno Kokko uusi tangokuningas, Maunuksela oli joskus takavuosina!

    • Kokkotulessa

      "Eikös se ole Jarno Kokko uusi tangokuningas, Maunuksela oli joskus takavuosina"
      - Vauhdikas krunupää ossoo
      laulaa myös diskohumpnppaa 🤗
      https://youtu.be/hDYf73JCTAY
      Maunukselakin huomioi 💅 aina ihanasti fanit🤪, joten sekin taito tulee kuin luonnostaan ♡
      Mummot tykkää, kun nuoret miehet halaa... joten lopussa se kiitos 🤑 aina seisoo👍.

    • kellohameheilahtaa

      Siis ensi kesänä 9 vuotta kruunaamisesta tangokuninkaaksi. Radio/ tv esintymisissä vakuuttava. Oli ilo olla aivan läheltä näkemässä/ kokemassa/ tanssimassa hänen iskelmäiltansa Espanjan Aurinkorannikon Fuengirolassa Koppas-baarissa. viime marraskuussa. Tunnelma oli niin lämmin ja musiikki paitsi "meni jalan alle" soi myös sydämeen. Odotan seuraavaa tilaisuutta päästä hänen tanssipaikkakeikalleen.

    • Anonyymi

      Pidän vahvaäänisistä kuten Jarno Kokko, Johannes Vatjus, Matti Korkiala - puujalkavitsejä musan tauoilla en jaksa kuunnella. Paljon vaan vahvaa tangoa, niin kyllä viihtyy.

    • Anonyymi

      Mikä v...un idea on spämmää vanhoja keskusteluja?! Tästäkin on jo 9 vuotta aikaa!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe