Ruudulla väreilee outoja sinisiä aaltoja kun pelejä pelaa tai katselee videoita.
Flash Player toimii eli Youtube näkyy.
Ajurit päivitetty sekä kokeiltu windowsin asennusta uudestaan.
Kone muuten toimii normaalisti. Harmittaa vaan kun ei oikein voi pelata tai videoita katsella kun sokeutuu.
Apua kaivataan!
XFX GeForce 7600 GS Ongelma
MiHi 82
1
421
Vastaukset
- outo jätkä
mul on kans joku geforce 7600, en oo varma onks gs, mut siis siin tulee punasii häiriöit näyttöö, ja ku käynnistää ni näytös on välil sinisii, välil punasii kapeit pystyraitoi. jos laittaa 16 bittiset värit ni helpottaa, mut se ei auta peleihin. kokeilin päivittää ja lataa vanhemman ohjaimen, mut ei auttanu, en tiiä mikä on.
ohje- ja tukikeskukses on jotain siit et tuleeks pystyraitoi käynnistäes, mut ei sielkää ollu muutaku ajurin päivittämist...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027