sillä tässä maassa eivät hommat suju haluamallani tavalla. Ostan tontin samaan tapaan kuin Hesarin toimittaja Ilkka Malmberg ja julistan sen itsenäiseksi valtioksi. Olen itse valtioni diktaattori ja parlamenttia sinne ei tulla hommaamaan. Kaikki vakaumukset tullaan kieltämään laatimassani perustuslaissa ja mitään vastaväitteitä ei tulla suvaitsemaan. Toimin itse sekä puolustusvoimina, että poliisina, joten jos joku julistaa sodan valtiotani vastaan, armeijani tulee puolustamaan itsenäisyyttäni rankasti.
Valtion nimeksi olen päättänyt laittaa Niämine. Ettäs tiedätte.
Perustan oman valtion,
64
544
Vastaukset
Palstalla meneekin hyvin :))
Sinä oman valtiosi kanssa, ja minä paratiisini.
Sulla on oma armeija mutta kun minä elän paratiisissa niin armeijaa en tarvitse.
Käärmekin on paratiisissani ollut. Ja omenapuu ravistaa viimeisiään lehtiä.Ei hassumpi ajatus. Oma paratiisi........mutta minä olen niin militaristinen tyyppi, että tarvitsen äksöniä joka tapauksessa. Taidan sittenkin pitää kiinni valtioajatuksesta.
Teotwawki kirjoitti:
Ei hassumpi ajatus. Oma paratiisi........mutta minä olen niin militaristinen tyyppi, että tarvitsen äksöniä joka tapauksessa. Taidan sittenkin pitää kiinni valtioajatuksesta.
Joo pidä kiinni vaan, emmie paratiisiani kellekään luovutakaan :))
tulisilla kirjoitti:
Joo pidä kiinni vaan, emmie paratiisiani kellekään luovutakaan :))
poliittisen turvapaikan maailman hyljeksityille miljonääreille, joten saamapuoli on siten järjestyksessä.
Teotwawki kirjoitti:
poliittisen turvapaikan maailman hyljeksityille miljonääreille, joten saamapuoli on siten järjestyksessä.
Minä hihkun vaan korkeuksiin ja kaikki tulee kuin Manulle illallinen.
Lähdenkin tästä harrastamaan syömistä kun perunat taitaa ola kypsiä. :)))))))))tulisilla kirjoitti:
Minä hihkun vaan korkeuksiin ja kaikki tulee kuin Manulle illallinen.
Lähdenkin tästä harrastamaan syömistä kun perunat taitaa ola kypsiä. :)))))))))muuta kuin hanhenmaksapalleroita ja juodaan vaaleanpunaista skumppaa.
on odotettu jo 2000 vuotta, joten olisi jo korkea aika, että herra ilmestyisi tai ainakin ilmoittaisi itsestään jotain.
- Tytto_kullat.
mutta me omistamme kaikki vesioikeudet.
Saarihan se oli tämä Niämine? Jonka ympärykset omistaa Järvine.heti sodan????? Meille Niämisen asukkaille ei kannata tulla ryppyilemään, meillä on aluevesiraja, jonka loukkaamisesta seuraa ankara rangaistus. Aloitamme sadattelulla, mutta jos se ei ei tehoa, niin sitten otteet kovenevat.
- tytto_kullat
Teotwawki kirjoitti:
heti sodan????? Meille Niämisen asukkaille ei kannata tulla ryppyilemään, meillä on aluevesiraja, jonka loukkaamisesta seuraa ankara rangaistus. Aloitamme sadattelulla, mutta jos se ei ei tehoa, niin sitten otteet kovenevat.
..sillä tulemme rauhassa ja rakkaudessa.
Muttei sinullä ole mitään aluevesirajaa, päinvastoin, vesiosuuksien opmistajina, omistamme 10 m kaistelee kaikista rannoistakin.
Lisäksi on aikomuksen paaluttaa sieltä täältä muutaman hehtaarin läiskiä valtausoikeuksien perusteella.
Viemme pois timantit ja kullan jonka olemme löytäneet.
Tiedäthän, että timantit ovat ttytön parhaita ystäviä? tytto_kullat kirjoitti:
..sillä tulemme rauhassa ja rakkaudessa.
Muttei sinullä ole mitään aluevesirajaa, päinvastoin, vesiosuuksien opmistajina, omistamme 10 m kaistelee kaikista rannoistakin.
Lisäksi on aikomuksen paaluttaa sieltä täältä muutaman hehtaarin läiskiä valtausoikeuksien perusteella.
Viemme pois timantit ja kullan jonka olemme löytäneet.
Tiedäthän, että timantit ovat ttytön parhaita ystäviä?perustan oman timantti-, uraani- ja kultakaivoksen, joten kohta Niämisen rajalla on jonossa naisia, jotka haluavat tutustua diktaattoriin.
- tytto_kullat
Teotwawki kirjoitti:
perustan oman timantti-, uraani- ja kultakaivoksen, joten kohta Niämisen rajalla on jonossa naisia, jotka haluavat tutustua diktaattoriin.
taitavat tyttökullat suunnata ulospäin maastasi.
Taskut täynnä rikkauksia.
Äkkiä nyt rakentamaan Dupain kaltaisia hemmottelukeitaita ja suurhotelleja.
Sillä, luonnollisesti, me vaadimme parasta.
Onkos musulmaanilla muuten alushousuja siellä kauhtanan alla?
Paalutetaankos? tytto_kullat kirjoitti:
taitavat tyttökullat suunnata ulospäin maastasi.
Taskut täynnä rikkauksia.
Äkkiä nyt rakentamaan Dupain kaltaisia hemmottelukeitaita ja suurhotelleja.
Sillä, luonnollisesti, me vaadimme parasta.
Onkos musulmaanilla muuten alushousuja siellä kauhtanan alla?
Paalutetaankos?tornia korkeamman rakennuksen, josta tulee 1000 m korkea.
- tytto_kullat
Teotwawki kirjoitti:
tornia korkeamman rakennuksen, josta tulee 1000 m korkea.
aika köyhää?
Kai sinne tulee rattopoikasali, hieromalaitos, paljon hienoja erikoisliikkeitä, jne...?
Erityisesti varakkaille naisille tarjottuja palveluita?
No?
Onko ne alushousut vai mikä raja sieltä näkyy, herra musulmaani-diktaattorilla? tytto_kullat kirjoitti:
aika köyhää?
Kai sinne tulee rattopoikasali, hieromalaitos, paljon hienoja erikoisliikkeitä, jne...?
Erityisesti varakkaille naisille tarjottuja palveluita?
No?
Onko ne alushousut vai mikä raja sieltä näkyy, herra musulmaani-diktaattorilla?kuvan, että olisin muslimi. Sanoin aloituksessa, että kiellän kaikki vakaumukset. Ainahan sinne voi palkata rattopoikia, mutta itse huolehdin vain missitason pimuista.
- tytto_kullat
Teotwawki kirjoitti:
kuvan, että olisin muslimi. Sanoin aloituksessa, että kiellän kaikki vakaumukset. Ainahan sinne voi palkata rattopoikia, mutta itse huolehdin vain missitason pimuista.
sinun maasi onkin vain sinua varten?
Ikävää innolla jo odotin, että nyt oli viimeinkin mies joka ymmärtää naisia.JA maa joka on lähellä paratiisia kaikille meille
Muttei niin ollutkaan.
Valta sokaisee tytto_kullat kirjoitti:
sinun maasi onkin vain sinua varten?
Ikävää innolla jo odotin, että nyt oli viimeinkin mies joka ymmärtää naisia.JA maa joka on lähellä paratiisia kaikille meille
Muttei niin ollutkaan.
Valta sokaiseesokaisee, kuten meidän Matti sanoi Susallekin ollessaan EU-puheenjohtajuuskaudella pääministeri: olen nyt Euroopan presidentti.:-D
julisti tonttinsa ydinaseettomaksi vyöhykkeeksi, mutta olemmepa millä kolkalla Suomenniemeä, niin aina voi uusia tsernobylejä sattua, joten se olkoon esimerkkinä, mitä klobalisaatio merkitseen.
Siis ei auta omat toimet, vaikka ajatus, tahto ja usko olisi kuinka lujat.:)Teotwawki kirjoitti:
liittymisanomuksen Natoon Brysseliin, joten peli on pelattu.
ei Ciinalaisille maha mittään, eikä uskalla edes ihmisoikeusloukkauksiin ottaa kantaa, saati heitä vastaan ryhtyä rauhaan pakottamisoperaatioon, jos tarvetta tulis.
Kehottaisin vetämään liittymisilmoituksen takas ja hoitamaan asiat keinoja kaihtamatta ylpeydestäkin tinkien, vaikka "niemettymistä" apuna käyttäen.? :)emw34 kirjoitti:
ei Ciinalaisille maha mittään, eikä uskalla edes ihmisoikeusloukkauksiin ottaa kantaa, saati heitä vastaan ryhtyä rauhaan pakottamisoperaatioon, jos tarvetta tulis.
Kehottaisin vetämään liittymisilmoituksen takas ja hoitamaan asiat keinoja kaihtamatta ylpeydestäkin tinkien, vaikka "niemettymistä" apuna käyttäen.? :)sotilasliiton Kiinan kanssa?
Teotwawki kirjoitti:
sotilasliiton Kiinan kanssa?
ajattelematta TOISIN!!;)
Ei, ei kyllä se 'niemettymisen' tie taitaa jäädä ainoaksi keinoksi, sori vaan!
Mutta voithan aina nähdä unia ja haaveissa elää omaa ihannevaltiotasi!;)
Ja niinhän sä muuten teetkin, vasta huomasin,hmmm.?!emw34 kirjoitti:
ajattelematta TOISIN!!;)
Ei, ei kyllä se 'niemettymisen' tie taitaa jäädä ainoaksi keinoksi, sori vaan!
Mutta voithan aina nähdä unia ja haaveissa elää omaa ihannevaltiotasi!;)
Ja niinhän sä muuten teetkin, vasta huomasin,hmmm.?!rähmällään oloa mihinkään suuntaan, joten suuntaan katseeni kehittyviin yhteiskuntiin ja yhteistyöhön niiden kanssa.
Teotwawki kirjoitti:
rähmällään oloa mihinkään suuntaan, joten suuntaan katseeni kehittyviin yhteiskuntiin ja yhteistyöhön niiden kanssa.
Sen annostelun kanssa on oltava tarkkana.
Ajattelin vaan, että ei taida 'rähmälläänolemattomuus' muuten toteutua.
No vähän karu juttu, mutten tosissani kuitenkaan,emw34 kirjoitti:
Sen annostelun kanssa on oltava tarkkana.
Ajattelin vaan, että ei taida 'rähmälläänolemattomuus' muuten toteutua.
No vähän karu juttu, mutten tosissani kuitenkaan,ei kuitenkaan tule kysymykseen. Jos et ole tosissasi, mutta vakavissasi, niin olen minäkin. Ihan totta..........:-D)))))))))
Teotwawki kirjoitti:
ei kuitenkaan tule kysymykseen. Jos et ole tosissasi, mutta vakavissasi, niin olen minäkin. Ihan totta..........:-D)))))))))
Niämettymisessä se huono, kun on rähmällään itään, niin eikö routsipoikkarnoita ole laivat ja lentsikat täynnä suuntaamassa kohti! ;))
emw34 kirjoitti:
Niämettymisessä se huono, kun on rähmällään itään, niin eikö routsipoikkarnoita ole laivat ja lentsikat täynnä suuntaamassa kohti! ;))
verkkotukkasotilaista ei ole mihinkään ja sitä paitsi minähän valtasin jo Ruåtsin tässä muutama kuukausi sitten, jos et satu muistamaan.
Minulla on jo oma "minivaltio" . Se on tämä 60 neliön kaksio viidennessä kerroksessa. Minä en ole kuitenkaan diktaattori vaan meillä vallitsee demokratia ja kaikenlainen suvaitsevaisuus. Sisään pääsee vain tietyllä koodilla joka on harvojen tiedossa (muutetaan aika-ajoin) tai puhelimella soittamalla. Nyt minulla on luotettava vahtikin kunhan se tuosta kasvaa:))
pentu???? Hyvä ajatus, olen aina pitänyt Dobermanneista ja niitä tulen ottamaan lukuisan määrän rajaamme turvaamaan.
Teotwawki kirjoitti:
pentu???? Hyvä ajatus, olen aina pitänyt Dobermanneista ja niitä tulen ottamaan lukuisan määrän rajaamme turvaamaan.
Heh heh heeee
Tähän täytynee vielä sanoa että ihanampaa mussukkaa saa hakea kun on Dobermanni.
Ystäväni koira oli lempein ja suloisin.
Ja nyt syömääääään.Teotwawki kirjoitti:
Ei ole kuin seropi mutta hyvä sellainen. Bordercollie ja valkoinen paimenkoira joten lenkkikavedrista ei ole sitten puutetta. Hänen kaunis kuvansa on galleriassani:))
tulisilla kirjoitti:
Heh heh heeee
Tähän täytynee vielä sanoa että ihanampaa mussukkaa saa hakea kun on Dobermanni.
Ystäväni koira oli lempein ja suloisin.
Ja nyt syömääääään.koiria, joista vallitsee kielteinen kuva aivan turhaa.
firefox58 kirjoitti:
Ei ole kuin seropi mutta hyvä sellainen. Bordercollie ja valkoinen paimenkoira joten lenkkikavedrista ei ole sitten puutetta. Hänen kaunis kuvansa on galleriassani:))
vilkaista, kun pidän koirista kovin. Seropeja on itsellänikin ollut.
firefox58 kirjoitti:
käynki kurkkaamas siun vauvelihauvelia:))))
firefox58 kirjoitti:
kivan näköinen koiranpentu.:-)
- kednah
Epäsopivia hallitusneuvotteluja kabinetin tätdeltä...
- vai mitähäh
(Toimin itse sekä puolustusvoimina, että poliisina) juhlimisen kanssa voit joutua konttaamaan omasta käskystä omaa putkaan. Kolmella jalalla, koska yksi käsi pitää niskasta kiinni. Maksatko verot vasemmasta taskusta oikeaan? Älä hakeudu EU:n jäseneksi, jäsenmaksut voi viedä koko Niämisstanin konkkaan.
olen luvannut poliittisen turvapaikan kaikille maailman hyljeksityille miljonääreille ja perustan valtiooni timantti-, uraani- ja kultakaivoksen.
Ei joutunut Idi Aminkaan koskaan putkaan.
etkä sinä minulle pärjää, mulla on se ISO ritsa.
poljen jalkaa maahan, koko maa tärisee! Silloin juoksevat porotkin karkuun. Sadattelen ja huudan ruotsiksi hävyttömyyksiä! Fyi fittan endo.
Teotwawki kirjoitti:
poljen jalkaa maahan, koko maa tärisee! Silloin juoksevat porotkin karkuun. Sadattelen ja huudan ruotsiksi hävyttömyyksiä! Fyi fittan endo.
mulle et pärjää ikinä. Kun minä huudan niin karkuun juokset sinä.
tinnarella kirjoitti:
mulle et pärjää ikinä. Kun minä huudan niin karkuun juokset sinä.
missä mun Niämine sijaitsee. Häh?
Teotwawki kirjoitti:
missä mun Niämine sijaitsee. Häh?
ja ihan suosiolla, kun mä tulen ja kuristan sua.
tinnarella kirjoitti:
ja ihan suosiolla, kun mä tulen ja kuristan sua.
tuohonkin vaihtoehtoon, minulla on kaulassani teräksinen kaulapanta, joten ei auta, ei auta. On siinä hurja Martta, kun uhkailee.
Teotwawki kirjoitti:
tuohonkin vaihtoehtoon, minulla on kaulassani teräksinen kaulapanta, joten ei auta, ei auta. On siinä hurja Martta, kun uhkailee.
oikein terästä, mä otankin sähköpiiskan mukaan. Martta maineensa myi, mutta minä en.
tinnarella kirjoitti:
oikein terästä, mä otankin sähköpiiskan mukaan. Martta maineensa myi, mutta minä en.
niin kauan, että sulle tulee nälkä ja lähdet kotiin.
Teotwawki kirjoitti:
niin kauan, että sulle tulee nälkä ja lähdet kotiin.
mullapa on reppu täynnä eväitä, näillä pärjään kaksi viikkoa.
tinnarella kirjoitti:
mullapa on reppu täynnä eväitä, näillä pärjään kaksi viikkoa.
mullekin evästä, että jaksan olla piilossa koko ajan???????
Teotwawki kirjoitti:
mullekin evästä, että jaksan olla piilossa koko ajan???????
menenkin leipomaan ja sun sämpylään laitetaan rotanmyrkkyä.
tinnarella kirjoitti:
immuuni, mutta täytyy ruveta siedättämään itseään rotanmyrkyllekin.
tinnarella kirjoitti:
Laita sämpylöihin pellavarouhetta ja porkkanaraastetta, niin hyvä tulee, please......
Teotwawki kirjoitti:
Laita sämpylöihin pellavarouhetta ja porkkanaraastetta, niin hyvä tulee, please......
esitetään, sämpylöissä on sinulle yllätys, et arvaakaan mikä. Varaa wc-paperia reilusti. Ja puhtaita pöksyjä iso kasa.
Hahaaaaa ;))))tinnarella kirjoitti:
esitetään, sämpylöissä on sinulle yllätys, et arvaakaan mikä. Varaa wc-paperia reilusti. Ja puhtaita pöksyjä iso kasa.
Hahaaaaa ;))))hyi! Piru olet leipurina.........
- xxxyyy
Taas tuota separatistista uhoa.
Mikäli valtio ottaisi sen vakavasti ja laittaisi sinut saartoon kunnes olet sopinut kanssakäymisestä ja sen hinnoista ympäristösi kanssa, voisit huomata ettei oman valtion perustaminen ole kovinkaan järkevää. On yksi ja sama nimittääkö kotiaan linnaksi tai valtioksi kunhan kuitenkin toimii siellä Suomen lakien mukaan, niistä poikkeaminen tuo paikalle suvereenin maan virkavallan. Onhan noita lahkokuntien perustamia yhteisöjä ollut pitkin maailmaa ja varsinkin Amerikkaa ja änkyröimmät niistä on tuhottu asein.- xxxyyy
Teotwawki kirjoitti:
Naton jäsenyyttä, että siinä Suomen on turha pullikoida. Ehdin ensin.
Kyllä kyllä, ja varmaankin sotilasliitosta neuvottelet jo lähigalaksienkin kanssa...
xxxyyy kirjoitti:
Kyllä kyllä, ja varmaankin sotilasliitosta neuvottelet jo lähigalaksienkin kanssa...
mielenkiintoisen eksoplaneetan, jonne lähetin radioviestin. Valitettavasti joudun odottamaan vastausta aika kauan, sillä Andromeda sijaitsee 2,53 miljoonan valovuoden päässä ja Linnunratamme yhdistyy siihen vasta 3 miljardin vuoden kuluttua.
- xxxyyy
Teotwawki kirjoitti:
mielenkiintoisen eksoplaneetan, jonne lähetin radioviestin. Valitettavasti joudun odottamaan vastausta aika kauan, sillä Andromeda sijaitsee 2,53 miljoonan valovuoden päässä ja Linnunratamme yhdistyy siihen vasta 3 miljardin vuoden kuluttua.
ei mitään hätää, kyllä ne ajoissa varmaan ehtii jos täällä jotakin sattuisi...
xxxyyy kirjoitti:
ei mitään hätää, kyllä ne ajoissa varmaan ehtii jos täällä jotakin sattuisi...
kestää 131155200000 vuotta, niin aika voi käydä pitkäksi.
sit samointein kokonainen saari, on enemmän hallittavaa:)))))
saarikin olisi kiva, mutta sinne on niin vaikea sijoittaa armeijaa, joka voisi olla riittävän suuri puolustamaan valtiotani. Tai ehkä voisin vallata Suomenlinnan?????? Tai Rymättylän.
- munitobessolini
Eu:lta saat horisontaalista tukea rakenneuudistukseen jos vaikka autotallia laajennat. Ja sitten on tuo ryhmäpoikkeusasetus joka kohdennetaan kasvuun (esim.omenapuu tms).
Valtion rajojen kanssa pitää olla tarkkana. Voi olla että pelkkä orapihlaja-aita ei riitä poistamaan mahdollisia rajaselkkauksia. Jykevämpi lauta-aineksesta rakennettu raja tuo uskottavuutta naapurin silmin katsottuna.
Kaikilla itseään paremmaksi luokiteltavilla valtioilla on myös oma lentokenttä. Ota tämä huomioon kun hankit tontin. Samalla saat myös ilmapuolustuksen kuntoon.
Entäs sitten tuo NR? Niämisen rautatiet. Muutama meetri rataa helpottaa kummasti elämää valtiossa. Aikataulut voit määritellä ihan itte.
Niin ja sitten muistat vielä jättää sen perustamisilmoituksen maistraattiin.
Onhan siinä paljon muistettavaa mutta kova hommahan tuo on. Valtion perustaminen. Eiköhän se siitä!betonista.
Lentokenttää emme tarvitse, sillä me toimimme helikoptereilla.
NR toimii joka tapauksessa paremmin kuin VR.
Me julistaudumme itsenäisiksi, joten Suomen maistraattia emme tarvitse mihinkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753