Mielenkiinnolla, joskin

demoniiih

surullisena olen seurannut tuota homokeskustelua contra kirkko...(vai Luthersäätiö)...

Eikö olekkin niin, että ihminen on sosiaalinen, fyysinen, psyykkinen, että hengellinen kokonaisuus ?..Kyllä..Eli siispä seksuaalisuus on vain yksi osa tuota kokonaisuutta .

Miksi sitten kirkko..(tai yksi osa siitä) homoista puhuttaessa vetää aina esiin moralittomuuden ja nimenomaan sen mitä vällyjen alla puuhastellaan..??..Ikään kuin homot ja lesbot olisivat vain seksuaalisia olentoja..läpi elämän..:o/...

Eikä tuo ns tuomitsijoiden yksipuolinen ja fanaattinen ajattelutapa kerro tuomitsijoiden ajattelumaailman rumuudesta...moraalittomuudesta ja seksuaalisesta estyneisyydestä..Jopa tuon oman elämän seksuaalisen puolen vajavaisuudesta...tirkistelynhaluiselta sekä RAAMATULLA päin naamaa iskemiseltä..ilman kunnioituksen häivää ihmisen ainutlaatuista elämää ja persoonaa kohtaan..:o/...

Tunnen itseni nyt niin syntiSEKSI..käynhän duunissa lähes joka sunnuntai..:o/....


...Saa kivittää...;o)...

158

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilma.

      ne vain sanoo mielipiteensä---miks kaikkien pitää ola samaa mieltä
      ja miten niin raamatulla päähän---ei kukaan sitä pysty kiistämään mitä siellä kulee
      jos ei hyväksy toisen mielipiteitä---nii onko se vetämistä raamatulla päähän
      ja jos on erimieltä---se ei oo tuomitsemista--vaan toisilla on eri näkemys
      eikä se oo välttämättä se oikee--mitä valtaosa ajattelee---vaan se kuka ajattelee terveesti
      hohhoijaa.....

      • demoniiih

        et välillä raamattua tulkitaan kirjaimellisesti..ja taas, kun se sopii tulkitsijan intresseihin, niin hyvinkin väljästi...;o)...

        Kritisoin muuten tuota, et homot nähdään vain seksuaalisina olentoina..;o)...

        No..entäs,kun Katolinen kirkko vähättelee kuoripoikien seksuaalista hyväksikäyttöä..?...Miksi sitä ei tuomita..tai kitketä pois kokonaan ??...

        Kyllä Räsäsen puheet ovat suoraan raamatulla päähän lyömistä. Ahdasmielisiä ja tuomitsevia.


      • demoniiih

        Homous ei kuitenkaan ole sairautta tai epänormaalia..eikä mikään rikos ihmiskuntaa vastaan..(tai naapurin tiukkapipoista tätiä vastaan)...;o)...

        Raiskaus, insesti, tappo, murha..jne, jne on tuomittavaa ja rikollista..:o)...

        Kirkon kirkasotsaisimmat käyttävät nyt ns valtaa..Valitettavasti näyttää vain kääntyvän itseään vastaan..:o/...


      • pååååååååå

        Tyypillinen himouskovainen,niiden mielestä ainoa ja oikea totuus löytyy raamatusta


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        Homous ei kuitenkaan ole sairautta tai epänormaalia..eikä mikään rikos ihmiskuntaa vastaan..(tai naapurin tiukkapipoista tätiä vastaan)...;o)...

        Raiskaus, insesti, tappo, murha..jne, jne on tuomittavaa ja rikollista..:o)...

        Kirkon kirkasotsaisimmat käyttävät nyt ns valtaa..Valitettavasti näyttää vain kääntyvän itseään vastaan..:o/...

        se on muoti ilmiö
        kaikkihan tajuaa ettei homous tee ihmisistä rikollisia---ei vaan ne on tavallisia ihmisiä muitten joukossa
        ja mikä sä oot sanoon(naapurin tiukka pipoiselle tädille--miten sen pitää ajatella)
        *naur* jos mä olisin se täti ja tulisit saarnaamaan mulle---en mä kauvaa jaksais sua kuunnella
        sulla on vaan kolikon toinen puoli
        no ei vaan---kuhan kiusin vähän sua---mun mielestä ihminen voi olla homo jos tahtoo,ei siinä mitään


      • tuliki sun
        Vilma. kirjoitti:

        se on muoti ilmiö
        kaikkihan tajuaa ettei homous tee ihmisistä rikollisia---ei vaan ne on tavallisia ihmisiä muitten joukossa
        ja mikä sä oot sanoon(naapurin tiukka pipoiselle tädille--miten sen pitää ajatella)
        *naur* jos mä olisin se täti ja tulisit saarnaamaan mulle---en mä kauvaa jaksais sua kuunnella
        sulla on vaan kolikon toinen puoli
        no ei vaan---kuhan kiusin vähän sua---mun mielestä ihminen voi olla homo jos tahtoo,ei siinä mitään

        mielipitees ihmisistä esiin. No onhan tuo tietty jo aikaa sitte, siis se puskailu mukaanlukien.


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        se on muoti ilmiö
        kaikkihan tajuaa ettei homous tee ihmisistä rikollisia---ei vaan ne on tavallisia ihmisiä muitten joukossa
        ja mikä sä oot sanoon(naapurin tiukka pipoiselle tädille--miten sen pitää ajatella)
        *naur* jos mä olisin se täti ja tulisit saarnaamaan mulle---en mä kauvaa jaksais sua kuunnella
        sulla on vaan kolikon toinen puoli
        no ei vaan---kuhan kiusin vähän sua---mun mielestä ihminen voi olla homo jos tahtoo,ei siinä mitään

        on ensisijaisesti ihminen..se naapurin kuvitteellinen tätikin...;o)...

        Kyl mua harmittais, jos minusta puhuttais naisena joka asuu miehen kanssa...siis se heteronainen...Tai, jos minulla olisi syöpä, niin siitä naisena, jolla on syöpä..tai naisena, jolla on isot ryntäät...yms..yms..;o)..Sait kai kiinni bointistani...?...;o)...


      • Cassis-Alma
        pååååååååå kirjoitti:

        Tyypillinen himouskovainen,niiden mielestä ainoa ja oikea totuus löytyy raamatusta

        mutta löytyykö todella?,,, vai oisko et kaurapuurosta? ;o),,,


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        on ensisijaisesti ihminen..se naapurin kuvitteellinen tätikin...;o)...

        Kyl mua harmittais, jos minusta puhuttais naisena joka asuu miehen kanssa...siis se heteronainen...Tai, jos minulla olisi syöpä, niin siitä naisena, jolla on syöpä..tai naisena, jolla on isot ryntäät...yms..yms..;o)..Sait kai kiinni bointistani...?...;o)...

        mut valitettavasti sellaisia ihmiset ovat
        kaikki somalit on alkuasukkaita---roffat on hajamielisiä
        romanit on rikollisia----venäläiset on vihollisia jne
        ja totuushan on että---nii ei suinkaan oo---vaan se on tyhmien ihmisten päässä


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        mut valitettavasti sellaisia ihmiset ovat
        kaikki somalit on alkuasukkaita---roffat on hajamielisiä
        romanit on rikollisia----venäläiset on vihollisia jne
        ja totuushan on että---nii ei suinkaan oo---vaan se on tyhmien ihmisten päässä

        jotka yleistävät, jotka eivät vaivaudu kunnioittamaan toista..ei edes itseään..oikiasti...;o)...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        Homous ei kuitenkaan ole sairautta tai epänormaalia..eikä mikään rikos ihmiskuntaa vastaan..(tai naapurin tiukkapipoista tätiä vastaan)...;o)...

        Raiskaus, insesti, tappo, murha..jne, jne on tuomittavaa ja rikollista..:o)...

        Kirkon kirkasotsaisimmat käyttävät nyt ns valtaa..Valitettavasti näyttää vain kääntyvän itseään vastaan..:o/...

        ihan normaalia---jos se olis mormaalia,nii ne sais lapsiakin
        ei ihmisten suvaitsevaisuus tarkoita sitä---että se on välttämättä normaalia


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        ihan normaalia---jos se olis mormaalia,nii ne sais lapsiakin
        ei ihmisten suvaitsevaisuus tarkoita sitä---että se on välttämättä normaalia

        vauva sectiolla..Eli kun en voinut synnyttää normaalisti..eli alakautta olin epänormaali synnyttäjä...;o)...


        Hmm..Hurjan kevyesti meiytä ihmisiä normisoidaan..Vai mitä...;o)...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        vauva sectiolla..Eli kun en voinut synnyttää normaalisti..eli alakautta olin epänormaali synnyttäjä...;o)...


        Hmm..Hurjan kevyesti meiytä ihmisiä normisoidaan..Vai mitä...;o)...

        kokeiles ajaa autolla katto alas päin---mä sanoisin ettei se oo normaalia
        eikä se oliskaan
        on se normaalia sectiolla synnyttää---joillekkin naisille,mut ei miehille--nii


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        kokeiles ajaa autolla katto alas päin---mä sanoisin ettei se oo normaalia
        eikä se oliskaan
        on se normaalia sectiolla synnyttää---joillekkin naisille,mut ei miehille--nii

        Silloin kyl ei tuntunut hyvälle, kun neuvolantäti lohkaisi nuorelle äidille..toista odottaessaan..;o)...

        Tuota..Ei mies synnytä..ööh..onko rakastelu sallittua vain lapsentekomielessä..:o/...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        Silloin kyl ei tuntunut hyvälle, kun neuvolantäti lohkaisi nuorelle äidille..toista odottaessaan..;o)...

        Tuota..Ei mies synnytä..ööh..onko rakastelu sallittua vain lapsentekomielessä..:o/...

        enhän mä nii sanonu--että se on vaan sillon sallittua--kun haluu lapsia
        eihän se mies synnytä---mut kohta vaaditaan sellainen laki---että miehetkin synnyttää
        ja kun se on mahdotonta miehelle---nii siittäkin syytetään räsästä ja kirkkoo---uso vaan


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        enhän mä nii sanonu--että se on vaan sillon sallittua--kun haluu lapsia
        eihän se mies synnytä---mut kohta vaaditaan sellainen laki---että miehetkin synnyttää
        ja kun se on mahdotonta miehelle---nii siittäkin syytetään räsästä ja kirkkoo---uso vaan

        Ei mies anatomialtaan voi synnyttää..Eikä mies kestä raskauden tuomaa rasitusta...;o)...

        Niin, että huali pois..Kyl nainen tulevaisuudessakin ne lapset pyöräyttää..;o)...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        Ei mies anatomialtaan voi synnyttää..Eikä mies kestä raskauden tuomaa rasitusta...;o)...

        Niin, että huali pois..Kyl nainen tulevaisuudessakin ne lapset pyöräyttää..;o)...

        luuletko etten mä tiedä----kohta te vaaditte sellaisen lain että mies synnyttää
        ja olisitte kaikki vaatinu jo---mutkun ette oo vielä keksiny,miten mies synnyttää
        ja kaikki on vaan normaalia......
        oon mä sellasenkin ihmeen nähny telkusta että---joku rakasti eiffeliä kuin ihmistä---ja se oli siittä normaalia
        mut minusta ei---joku oli tosi pahasti vialla hänellä


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        luuletko etten mä tiedä----kohta te vaaditte sellaisen lain että mies synnyttää
        ja olisitte kaikki vaatinu jo---mutkun ette oo vielä keksiny,miten mies synnyttää
        ja kaikki on vaan normaalia......
        oon mä sellasenkin ihmeen nähny telkusta että---joku rakasti eiffeliä kuin ihmistä---ja se oli siittä normaalia
        mut minusta ei---joku oli tosi pahasti vialla hänellä

        Ihmisellä ei ole oikeutta kajota (millään tasolla) puolustuskyvyttömään elävään olentoon..Ei uskonnon tai itselleen mielihalua tuottaakseen seksuaalisesti. Ei ole oikeutta alistaa,ei pakottaa, ei manipuloida, ei halveksia fyysisellä ylivallalla.

        Kun kaksi tasaveroista ihmistä haluaa toisiaan, toisaan satuttamatta..on asia aivan toinen :o)...


        Mää oon nyt klapilla päähän lyöty.."Kuink joku voi rakastaa rätei ja lumpui..eiffeltorniakin..Kyl mää sen ymmärrän, et näteei flikoi.."...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Homous ei kuitenkaan ole sairautta tai epänormaalia..eikä mikään rikos ihmiskuntaa vastaan..(tai naapurin tiukkapipoista tätiä vastaan)...;o)...

        Raiskaus, insesti, tappo, murha..jne, jne on tuomittavaa ja rikollista..:o)...

        Kirkon kirkasotsaisimmat käyttävät nyt ns valtaa..Valitettavasti näyttää vain kääntyvän itseään vastaan..:o/...

        on se minusta epänormaalia jos yrittää imitoida lisääntymispuuhia saman sukupuolen kanssa ,.,
        se on vähän kuin katselis kuinka kissa kakkii asvaltille ja yrittää peittää sen epätoivoisesti ,. periaatteessa oikea toiminto mutta aijai kun ei satu kohdalleen ,.


      • Vilma. kirjoitti:

        mut valitettavasti sellaisia ihmiset ovat
        kaikki somalit on alkuasukkaita---roffat on hajamielisiä
        romanit on rikollisia----venäläiset on vihollisia jne
        ja totuushan on että---nii ei suinkaan oo---vaan se on tyhmien ihmisten päässä

        sää oot ruvennu ajattelemaan asioita ,.,. mikäs sua on tähän asti pidätellyt .,.,.


      • Vilma.
        HugaZaga kirjoitti:

        sää oot ruvennu ajattelemaan asioita ,.,. mikäs sua on tähän asti pidätellyt .,.,.

        kukkanen


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        on se minusta epänormaalia jos yrittää imitoida lisääntymispuuhia saman sukupuolen kanssa ,.,
        se on vähän kuin katselis kuinka kissa kakkii asvaltille ja yrittää peittää sen epätoivoisesti ,. periaatteessa oikea toiminto mutta aijai kun ei satu kohdalleen ,.

        heteroista...;o)...

        Pahus..Mä en enää lisäänny..Harrastanko siis haureutta, kun vaan pelkästä naatinnosta teen SITÄ..:o/...


      • Vilma. kirjoitti:

        kukkanen

        maailma kun tuntuu menevän aina vaan hullummaksi ,. niin mietin tässä että voisiko se mennä niin hulluksi että joku menisi naimisiin Vilman kanssa ,. se olisi jo lopun ajan merkkejä ,. pahempi kuin 4 ratsastajaa hallavilla ratsuillaan ,.


      • demoniiih kirjoitti:

        heteroista...;o)...

        Pahus..Mä en enää lisäänny..Harrastanko siis haureutta, kun vaan pelkästä naatinnosta teen SITÄ..:o/...

        kyllä sitä jonkin aikaa parhaan lisääntymisiän jälkeenkin vielä tekeepi vanhasta tottumuksesta ,. ., mutta kyllä aika parantaa siitäkin ristuksen synnistä ,.,.,


    • Cassis-Alma

      tuota pitäisi miettiä?,,, jokaisellahan on oma kantansa asioihin,,, olkoon sitten homo tai lesbo, heillä on yhtäläiset oikeudet rakentaa oma rakkautensa niin kuin se hyvälle tuntuu,,, Minulla on molemmista erittäin hyviä ystäviä, ja voin vain todeta, sen parempia ja luotettavampia ystäviä ei mistään muualta löydä,,, Ovat todella IHANIA ihmisiä,,, ja rauhassa olen saanut olla lesboiltakin,,, Tietävät minun suuntautumiseni,,, No se siitä,,,

      Mutta, mikäs oikeus on jollain heterolla tuomita toisin suuntautuneita?,,, Ei kenelläkään, eikä kukaan ole oikeutettu heitä tuomitsemaan,,, sillä, sehän ei ole rikos,,,

      Eipä voi kun todeta kuten Valtaoja; Valtaoja Räsäsestä: "Hänet pitäisi panna elämään avioliitossa toisen naisen kanssa."

      Onhan uskonto kautta aikain ollut se suuri "sotien" ja erimielisyyksien maailma,,,

      • demoniiih

        olevan fanaattinen uskonasia...;o)...

        Vastustan törkeää yleistystä ja tasapäistämistä..Siinä unohtuu yksilö kokonaan.. Vastustan myöskin tuota itsensä ylentämistä.."oikeammin eläväksi"...:o/...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        olevan fanaattinen uskonasia...;o)...

        Vastustan törkeää yleistystä ja tasapäistämistä..Siinä unohtuu yksilö kokonaan.. Vastustan myöskin tuota itsensä ylentämistä.."oikeammin eläväksi"...:o/...

        puitteissahan ne pedofiilit ja insestit tuomitaan, samaan kastiin kuuluvat raiskaajat, mut tuomiot,,, niihin pitää lain voimalla puuttua,,, Ne tuomiot on "kesyjä",,, Miski?, sitä ihmettelen,,, Jokainen noista minitsemistanihan on toisen fyysistä ja psyykkistä loukkaamattomuutta rikkovia tekoja,,, ja se mitä niistä kohteelle tulevaisuudessa seuraa,,, sitä ei monikaan ymmärrä,,, Elämä tuommosen kokemuksen jälkeen voi olla helvetti, pelkoja täynnä,,, elämää ilman tulevaisuutta,,,

        Kuka meistä on se "oikeammin elävä" normaali?,,, hänkö joka munaa itsensä nostamalla jalustalle,,, Itsekkyyttä se on, ja itsensä julistamista tabuksi,,, siis ns. omasta mielestään normaaliksi,,,


      • -menneenä aikana-
        Cassis-Alma kirjoitti:

        puitteissahan ne pedofiilit ja insestit tuomitaan, samaan kastiin kuuluvat raiskaajat, mut tuomiot,,, niihin pitää lain voimalla puuttua,,, Ne tuomiot on "kesyjä",,, Miski?, sitä ihmettelen,,, Jokainen noista minitsemistanihan on toisen fyysistä ja psyykkistä loukkaamattomuutta rikkovia tekoja,,, ja se mitä niistä kohteelle tulevaisuudessa seuraa,,, sitä ei monikaan ymmärrä,,, Elämä tuommosen kokemuksen jälkeen voi olla helvetti, pelkoja täynnä,,, elämää ilman tulevaisuutta,,,

        Kuka meistä on se "oikeammin elävä" normaali?,,, hänkö joka munaa itsensä nostamalla jalustalle,,, Itsekkyyttä se on, ja itsensä julistamista tabuksi,,, siis ns. omasta mielestään normaaliksi,,,

        nainen oli vain lisääntymiskappale. Kaikki muu seksuaalinen toiminta oli
        pelkkää homoilua miesten kesken, orgioita, sodomaa ja gomorraa. Milloin
        meistä on tullut sataprosenttisia heteroseksuaaleja, milloin toiminta karkasi
        käsistä nykyaikaiseksi:)))))


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        puitteissahan ne pedofiilit ja insestit tuomitaan, samaan kastiin kuuluvat raiskaajat, mut tuomiot,,, niihin pitää lain voimalla puuttua,,, Ne tuomiot on "kesyjä",,, Miski?, sitä ihmettelen,,, Jokainen noista minitsemistanihan on toisen fyysistä ja psyykkistä loukkaamattomuutta rikkovia tekoja,,, ja se mitä niistä kohteelle tulevaisuudessa seuraa,,, sitä ei monikaan ymmärrä,,, Elämä tuommosen kokemuksen jälkeen voi olla helvetti, pelkoja täynnä,,, elämää ilman tulevaisuutta,,,

        Kuka meistä on se "oikeammin elävä" normaali?,,, hänkö joka munaa itsensä nostamalla jalustalle,,, Itsekkyyttä se on, ja itsensä julistamista tabuksi,,, siis ns. omasta mielestään normaaliksi,,,

        ja kuten isossa kirjassa niin monivivahteisesti sanotaan siitä ensimmäisen kiven heittämisestä...Nyt ne viuhuu ja lujaa viuhuukin...;o)...


      • demoniiih
        -menneenä aikana- kirjoitti:

        nainen oli vain lisääntymiskappale. Kaikki muu seksuaalinen toiminta oli
        pelkkää homoilua miesten kesken, orgioita, sodomaa ja gomorraa. Milloin
        meistä on tullut sataprosenttisia heteroseksuaaleja, milloin toiminta karkasi
        käsistä nykyaikaiseksi:)))))

        otettiin Raamattu käteen..Alkoi moraalinen vallankäyttö. Kaikki oli sen jälkeen pelkkiä pakanoita ja barbaareja.

        Raamattu ja miekka oli tuolloin tapa levittää kristinuskoa valloitusten / vallan myötä...;o)...


      • -menneenä aikana-
        demoniiih kirjoitti:

        otettiin Raamattu käteen..Alkoi moraalinen vallankäyttö. Kaikki oli sen jälkeen pelkkiä pakanoita ja barbaareja.

        Raamattu ja miekka oli tuolloin tapa levittää kristinuskoa valloitusten / vallan myötä...;o)...

        Maailman historiaa on ollut kymmeniä tuhansia vuosia.
        Mutta 2000 vuoden takainen Kalle Päätalon teos (raamattu)
        kymmenen virran maa (iijoki sarjaa)
        mullisti maailman historian päälaelleen yhden ainoan
        poikkeavan lahkon seurauksena.


      • Cassis-Alma
        -menneenä aikana- kirjoitti:

        nainen oli vain lisääntymiskappale. Kaikki muu seksuaalinen toiminta oli
        pelkkää homoilua miesten kesken, orgioita, sodomaa ja gomorraa. Milloin
        meistä on tullut sataprosenttisia heteroseksuaaleja, milloin toiminta karkasi
        käsistä nykyaikaiseksi:)))))

        ole todellakaan sanonut mitään et normaalia heteuroutta ylistän ja kannatan,,, Kerroinhan tuolla aikasemmin , et jokaiselle suotakoon se nautinto, mistä rakkautensa saa,,,

        Onhan vieläkin olemassa maita, kansoja/heimoja, missä nainen on vain miehen objekti,,, ja lasten kasvattaja,,, Niissä yhteisöissähän naisen voi vaikka raiskata, jos miehestä siltä tuntuu,,,

        Eikö nykyisyyden mukaan jokaiselle pidä suoda oikeus olla oman itsensä kanssa sinut,,, olkoonkin sitten vaikka seksuaalinen suuntautuminen,,,

        Mitähän muuten homot ja lesbot ajattelevat meistä heteroista,,,, siis oikeesti mitä mieltä ovat?,,, suuremman mittakaavan mukaan,,, Ainakin mitä mun tuttavani sanovat, niin et jokaisen mielestä jokaisella on oltava oikeus rakkauteen ja rakastamiseen,,,


      • demoniiih
        -menneenä aikana- kirjoitti:

        Maailman historiaa on ollut kymmeniä tuhansia vuosia.
        Mutta 2000 vuoden takainen Kalle Päätalon teos (raamattu)
        kymmenen virran maa (iijoki sarjaa)
        mullisti maailman historian päälaelleen yhden ainoan
        poikkeavan lahkon seurauksena.

        Amerikassa puhuttaisi nyt muutoin sataa eri "inkkarilandia.."...;o)...


      • Cassis-Alma
        -menneenä aikana- kirjoitti:

        Maailman historiaa on ollut kymmeniä tuhansia vuosia.
        Mutta 2000 vuoden takainen Kalle Päätalon teos (raamattu)
        kymmenen virran maa (iijoki sarjaa)
        mullisti maailman historian päälaelleen yhden ainoan
        poikkeavan lahkon seurauksena.

        maailmanko?,,, kuin?,,, Eikös vain osan kansakunnasta,,,

        Kuinkahan monta uskonlahkoa maailmassa onkaan, ja miten ne käsittelevät ihmisyyttä?,,, onko jokaisella yksilöllä omat oikeutensa, vai onko joku sukupuoli tai ikäryhmä alennettu alistumaan?,,,


      • oppiskohan homo jotain uutta jos se pakotettais asumaan heterosuhteessa ,. vai kitisiskö koko ajan ,.
        enpä kyllä tiedä mitä Valtaoja on ajatellut, tai mitä hän ylipäätään tähän jupakkaan sekaantuu ,.
        miksei saman tien kysytä vaikka mehiläistenhoitajan mielipidettä ,. tai maitoauton kuljettajalta ,.


    • se pitää olla

      tässä elämässä, ei minusta homoliitot kuulu kirkollisiis toimituksiin, eikä sais kuuluakaan.
      Luonnollisen järjestyksen mukaan ihmissuku ei voi jatkua kuin kahden heteron välillä ja tätä kirkko tukee ja niin sen olla pitääkin. Eikä ryhtyä tukemaan mitään irvokasta persepanosuhdetta, väitä sinä asiasta mitä tahansa.

      • demoniiih

        heteroparit alttarilla papin edessä olla harrastamatta noita "perspanoja"...?...;o)...


      • perustaa

        oman uskonlahkonsa halutessaan niin ovat erillään normaali ihmisistä. miltä kuulostaisi romeo ja julia jos kaksi miestä siinä olisivat pääosissa tai rakkauslaulut olisivat mieheltä toiselle ? , minä olisin valmis poistamaan ihmisoikeudetkin homoilta


      • tähän asiaan
        demoniiih kirjoitti:

        heteroparit alttarilla papin edessä olla harrastamatta noita "perspanoja"...?...;o)...

        kuuluu? Ihme väitös tuo. Tajuat kait itsekin, miten elämä jatkuu?
        Ei se jatku homoilemalla ja sillä selvä. Siitä asiasta on turha vääntää, kun se on selviö.
        Ei homoutta tarvitse kaikkien hyväksyä, eikä sitä tarvitse tuputtaa kaikille, kuten nykyisin tehdään.
        Tämä on minun mielipide, johon minulla on onneksi oikeus.
        Minun puolestani homot saa olla keskenänsä, mutta ei niitten touhuja pidä sotkea kirkkoon.


      • aivan turhaa
        perustaa kirjoitti:

        oman uskonlahkonsa halutessaan niin ovat erillään normaali ihmisistä. miltä kuulostaisi romeo ja julia jos kaksi miestä siinä olisivat pääosissa tai rakkauslaulut olisivat mieheltä toiselle ? , minä olisin valmis poistamaan ihmisoikeudetkin homoilta

        koko homouden ihannointi. Miksi heidän pitää vaatia itselleen normaalin parisuhteen oikeuksia, koska mitään normaalia ei heidän suhteensa ole?


      • demoniiih
        tähän asiaan kirjoitti:

        kuuluu? Ihme väitös tuo. Tajuat kait itsekin, miten elämä jatkuu?
        Ei se jatku homoilemalla ja sillä selvä. Siitä asiasta on turha vääntää, kun se on selviö.
        Ei homoutta tarvitse kaikkien hyväksyä, eikä sitä tarvitse tuputtaa kaikille, kuten nykyisin tehdään.
        Tämä on minun mielipide, johon minulla on onneksi oikeus.
        Minun puolestani homot saa olla keskenänsä, mutta ei niitten touhuja pidä sotkea kirkkoon.

        ei hylännyt vähemmistöjä..eihän..:o)...


        Kaikennäköinen tuomitseminen ja ahdasmielisyys vain saa minut surulliseksi..;o)...

        Arvostan mielipidettäsi..toit sen esiin asiallisesti ja hyvin...;o)...


      • demoniiih
        perustaa kirjoitti:

        oman uskonlahkonsa halutessaan niin ovat erillään normaali ihmisistä. miltä kuulostaisi romeo ja julia jos kaksi miestä siinä olisivat pääosissa tai rakkauslaulut olisivat mieheltä toiselle ? , minä olisin valmis poistamaan ihmisoikeudetkin homoilta

        että Shakespeare itse näytteli aikoinaan Juuliaa. Tuolloin naisilla ei ollut asiaa näyttämölle...;o)...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        ei hylännyt vähemmistöjä..eihän..:o)...


        Kaikennäköinen tuomitseminen ja ahdasmielisyys vain saa minut surulliseksi..;o)...

        Arvostan mielipidettäsi..toit sen esiin asiallisesti ja hyvin...;o)...

        eikä homojakaan----mut ei se välttämättä tarkoita sitä että
        jos mä vedän jotain kuonoon---nii se olis oikeen
        vaikka se minusta tuntuiskin että olin oikeutettu lyömään


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        eikä homojakaan----mut ei se välttämättä tarkoita sitä että
        jos mä vedän jotain kuonoon---nii se olis oikeen
        vaikka se minusta tuntuiskin että olin oikeutettu lyömään

        väkivaltaa ja toisen ihmisen koskemattomuuden loukkaamista..ja siksi aivan eriasia...;o)...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        väkivaltaa ja toisen ihmisen koskemattomuuden loukkaamista..ja siksi aivan eriasia...;o)...

        vertauskuva ja niin se menee---hyväksy ihmiset sitä tai ei


      • joku linja
        demoniiih kirjoitti:

        ei hylännyt vähemmistöjä..eihän..:o)...


        Kaikennäköinen tuomitseminen ja ahdasmielisyys vain saa minut surulliseksi..;o)...

        Arvostan mielipidettäsi..toit sen esiin asiallisesti ja hyvin...;o)...

        pitää vetää ja jossain on oltava rajat kuitenkin. Ei ole edes järkeenkäypää siunata homoja liittoon, koska liiton seurauksena ei ihmissuku jatku muuta kuin keinotekoisesti.
        Yksinkertaisesti en hyväksy homoliittoja kirkkoon ja siitä asiasta on aivan turha vääntää enempää.
        Oikeus on tähän mielipiteeseen onneksi vielä olemassa. Kirkon pitää pysyä siinä linjassa, missä he ovat olleetkin ja tukea normaalia elämän edistystä, perhettä, kotia, jossa lapsilla on isä ja äiti, eikä kaksi äitiä tai kaksi isää. Homojen vaatimus on minusta naurettava ja typerä.


      • Vilma. kirjoitti:

        eikä homojakaan----mut ei se välttämättä tarkoita sitä että
        jos mä vedän jotain kuonoon---nii se olis oikeen
        vaikka se minusta tuntuiskin että olin oikeutettu lyömään

        se on parenpi et jätät noi kuonoon vetämiset vaan miehille kännissä nakkarilla.
        Se on niin onnettoman näköistä ku naiset 3,5 tuuman korkkareissa sipsuttaa ympäriinsä niinko pelästyneet hanhet ja räpyttelee samaan aikaan nakkipussi toisessa kourassa ja muka yrittää lyödä.
        Ja lisäyksenä jos mä olisin vielä töissä niin palkkaisin saliin homoja, ne kun hakkaa mennentullen molemmat heterosukupuolet;))


      • Vilma.
        bar.sinistra kirjoitti:

        se on parenpi et jätät noi kuonoon vetämiset vaan miehille kännissä nakkarilla.
        Se on niin onnettoman näköistä ku naiset 3,5 tuuman korkkareissa sipsuttaa ympäriinsä niinko pelästyneet hanhet ja räpyttelee samaan aikaan nakkipussi toisessa kourassa ja muka yrittää lyödä.
        Ja lisäyksenä jos mä olisin vielä töissä niin palkkaisin saliin homoja, ne kun hakkaa mennentullen molemmat heterosukupuolet;))

        tuukko tappelemaan nun kaa---et uskolla
        mulla on musta vyö---ja sulla vaan punaset henkselit


      • Vilma. kirjoitti:

        tuukko tappelemaan nun kaa---et uskolla
        mulla on musta vyö---ja sulla vaan punaset henkselit

        punaset henskelit, ne on valkoset, kun täytyy raijata noita tyttäriä papin etteen lupauksia antamaan;))
        Ja mä en tappele naisten kaa, mun tappioputki on jo ylittyny moneen kertaan...simmonen levemmeenpi vyö naisilla saa kummasti vartalon kapiammaks, tuli vaan mieleen,))


      • Vilma.
        bar.sinistra kirjoitti:

        punaset henskelit, ne on valkoset, kun täytyy raijata noita tyttäriä papin etteen lupauksia antamaan;))
        Ja mä en tappele naisten kaa, mun tappioputki on jo ylittyny moneen kertaan...simmonen levemmeenpi vyö naisilla saa kummasti vartalon kapiammaks, tuli vaan mieleen,))

        en määkään tappele naisten kaa---ko niistä lähtee niin paha ääni


      • demoniiih
        joku linja kirjoitti:

        pitää vetää ja jossain on oltava rajat kuitenkin. Ei ole edes järkeenkäypää siunata homoja liittoon, koska liiton seurauksena ei ihmissuku jatku muuta kuin keinotekoisesti.
        Yksinkertaisesti en hyväksy homoliittoja kirkkoon ja siitä asiasta on aivan turha vääntää enempää.
        Oikeus on tähän mielipiteeseen onneksi vielä olemassa. Kirkon pitää pysyä siinä linjassa, missä he ovat olleetkin ja tukea normaalia elämän edistystä, perhettä, kotia, jossa lapsilla on isä ja äiti, eikä kaksi äitiä tai kaksi isää. Homojen vaatimus on minusta naurettava ja typerä.

        erilinjoilla..koska kunnioitan elämää ja ihmistä sellaisena, kuin luoja hänet loi..omaksi kuvakseen..Mutta se siitä..;o)...

        Kiitos Sinulle asiallisesta vuorovaikuttelemisesta..Olen nauttinut keskustelustamme :o)...


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        vertauskuva ja niin se menee---hyväksy ihmiset sitä tai ei

        niin se menee..kutakuinkin..luulisin..tai ainakin toivon niin...;o)...


      • Cassis-Alma
        joku linja kirjoitti:

        pitää vetää ja jossain on oltava rajat kuitenkin. Ei ole edes järkeenkäypää siunata homoja liittoon, koska liiton seurauksena ei ihmissuku jatku muuta kuin keinotekoisesti.
        Yksinkertaisesti en hyväksy homoliittoja kirkkoon ja siitä asiasta on aivan turha vääntää enempää.
        Oikeus on tähän mielipiteeseen onneksi vielä olemassa. Kirkon pitää pysyä siinä linjassa, missä he ovat olleetkin ja tukea normaalia elämän edistystä, perhettä, kotia, jossa lapsilla on isä ja äiti, eikä kaksi äitiä tai kaksi isää. Homojen vaatimus on minusta naurettava ja typerä.

        siunaamista en hyväksy homoille,,, olkoon onnellisia omassa oltilassaan,,, olen sanonu tuttavillekkin, et olkaa onnellisia, mutta siunaamista ei kannata edes odottaa,,, Se vaan on jotenkin väärin,,, Perustuu kait mun elämäkatsomukseeni avioliiton pyhyydestä,,,


      • joku roti
        Cassis-Alma kirjoitti:

        siunaamista en hyväksy homoille,,, olkoon onnellisia omassa oltilassaan,,, olen sanonu tuttavillekkin, et olkaa onnellisia, mutta siunaamista ei kannata edes odottaa,,, Se vaan on jotenkin väärin,,, Perustuu kait mun elämäkatsomukseeni avioliiton pyhyydestä,,,

        ole väärä, se on aito ja perustuu luonnolliseen elämän jatkumiseen.
        Ei homot saa lapsia luonnollisella tavalla.
        Tähän väitteeseen ei pysty kukaan homo antamaan vastinetta.


      • Cassis-Alma
        joku roti kirjoitti:

        ole väärä, se on aito ja perustuu luonnolliseen elämän jatkumiseen.
        Ei homot saa lapsia luonnollisella tavalla.
        Tähän väitteeseen ei pysty kukaan homo antamaan vastinetta.

        mielipiteeni on varmasti useammankin mielestä oikein,,,
        Ja adoptio-oikeuttakaan en hyväksy, sillä kyllä lapsella pitää olla vanhemmat joilla sukupuoli on molempia,,, Ei kaksi isää tai äitiä voi olla lapsen vanhempina,,,

        Paljon olen miettiny sitä, kun lapsillahan Suomessakin on samaa sukupuolta olevat vanhemmat,,, Kuinka lapset pärjää kouluiässä kun koulukamut saa tietää lapsen vanhempien sukupuolen olevan samaa sukupuolta,,, Säälin lasta joka sen pilkan kohteeksi joutuu,,,


      • eri mieltä.
        demoniiih kirjoitti:

        erilinjoilla..koska kunnioitan elämää ja ihmistä sellaisena, kuin luoja hänet loi..omaksi kuvakseen..Mutta se siitä..;o)...

        Kiitos Sinulle asiallisesta vuorovaikuttelemisesta..Olen nauttinut keskustelustamme :o)...

        Jo raamatun sanoma tukee biologista käsitystä siitä, että vain ja ainoastaan heterot pystyy jatkamaan elämää ja siksi kirkon pitää edelleenkin tukea raamatun sanomaa.
        Kirkko on instituuttina ainoa, joka tukee elämän normaalia jatkumista ja silloin, kun kirkko lähtee sille tielle, että sallii epänormaalit suhteet, niin se tarkoittaa rappiota ihmiskunnalle.
        Onneksi on meitä ihmisiä, joilla on vielä periaatteita jäljellä, eikä kuljeta massan mukana nyökkäillen sinnetänne.
        Kuten tuo eräs kirjoittaja sanoikin, sanon saman. Peruskakoot homot oman kirkkonsa omien toiveitten mukaan. Mutta, älkööt tuputtako homoutta meille heteroille pakkosyötöllä, ikäänkuin se on nieltävä kuin jokapäiväinen leipämme.


    • 100,000,00 on eronnut kitkosta, mikä tällä vauhdilla tapahtuu enskuun puoleenväliin mennessä, alkaa kirkko ottamaan kantaa, teksti tulee olemaan kuten ennenkin niin kimuranttia että poliitiikotkn tulis kateelliseks.
      Räsänen (krist.puh.j) vetää sanojaan takaisin sanomalla olleensa yksityishenkilö eikä kristillisen liiton puheenjohtaja, näppärää.
      Ja jos ihan tarkkoja ollaan; eräissä raamatun versioissa arvellaan Jeesuksen ollen myös taipuvainen suhteeseen samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa.
      Synnytykseen...;)) eli ennenpitkää evoluutio huolehtii tästä miesten synnytyshommista, nyt on jo joukko eläimiä jotka vaihtavat tarpeentullen sukupuolta ja pystyvät inseminaatioon.
      Minä jätän edelleen synnytyksen naisten ongelmaksi, on se senverta hankalan näköistä;))

      • demoniiih

        Onneksi muuten ollaan viel evoluutiossa tässä missä olemme..Pahimmissa tulevaisuuden skenaarioissa ei tällä telluksella tallustele miehiä lain..;o)..

        Eli naatitaan me viel, kun voidaan..:o)...


      • Cassis-Alma

        lajia eläimistä pystyy inseminaatioon?,,, tietääkseni vain yksi, ja sekin on meren elävä, eli merihevonen,,, Voin tosin olla väärässäkin, mut kerro tarkemmin jos osaat,,,


      • tää on totuus
        Cassis-Alma kirjoitti:

        lajia eläimistä pystyy inseminaatioon?,,, tietääkseni vain yksi, ja sekin on meren elävä, eli merihevonen,,, Voin tosin olla väärässäkin, mut kerro tarkemmin jos osaat,,,

        jatkua kuin naaraan ja uroksen välillä, biologinen totuus.
        Muita totuuksia ei edes ole olemassakaan. Ja siksi, sitä elämää pitää myös siunata.


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        lajia eläimistä pystyy inseminaatioon?,,, tietääkseni vain yksi, ja sekin on meren elävä, eli merihevonen,,, Voin tosin olla väärässäkin, mut kerro tarkemmin jos osaat,,,

        Elikkä sammakko, etana, eräät liskolajit pari simpukka ja osteri lajia.
        Myös joku lintulajeista arvellaan, siis ei varmaa tietoa, pystyvän siihen jossain tyynenmeren saarissa.
        Uudessa-Seelannissa oli yks vedessä elävä lisko(?).


    • pujottelija

      että oonkohan eronnut mustanaamion naamiokerhosta,kun en muista.
      ei sieltä kyllä mitään postia ole tullut pitkään aikaan

      • demoniiih

        käymään..ja ihan vahingos vaan, kun Sun piti erota Tölsän rivakoiista runoratsuista...erositkin oikiasti mustanaamion naamiokerhosta..;o)... Tekevälle sattuu..;o)...


    • demoniiih

      kanssakommunikoijien (lähes kaikkien) ymmärtäneen lukemansa väärin..:o/...

      Harmillista, mutta näinhän se on, että aina on kirjoituksissa väärinkäsitysten mahdollisuus..varsinkin, jos kirjoitukset luetaan agitoituneessa mielentilassa..:o/...

      Muutoin ketjun viestit ovat kyllä mielenkiintoisia ja paljon ajatuksia herättäviä..Iloinen olen keskustelijoiden asiallisuudesta, vaikka huuhaapalstalla olemmekin...:o)...

      • oikein ymmärrys oli.

        Lyökööt vain kirkko homoja raamatulla päähän, se sallittakoon edelleenkin. Perustakoot homot oman kirkkonsa ja uskonsa, jos ei kelpaa nykyinen asema. Edelleenkin olen sitä mieltä, että raamatun sanoma on oikeassa elämän jatkumisen suhteen, ja olen sitä myös tulevaisuudessakin.
        Samaa mieltä olet itsekin. Elämä ei voi jatkua kuin miehen ja naisen välillä ja sitä liittoa pitää kirkon tukea, eikä mitään homoliittoja.


      • Cassis-Alma

        eiks ole niin monta mieltä kun on kuulijaakin?,,, Ei kaikki voi olla asiasta samaa mieltä, ei kaikki voi ymmärtää toisen lyhkäsesti kertomaa asiaa täydellisesti,,, oisko siinä se että jutut ei sovi, tai eivät ole asiaan soveliaita?,,, Romaania kun ei kannata kirjottaa tänne,,, väsyy sormet, ja lukijatkin kyllästyy ;o),,, vai kuin tarkotit?,,, Kerro,,, jään kuulolle,,, kohta taas nukkumatinn aika kömpiä mun viekkuun,,, ja se masa kun on tämmönen:


        Klamydia - Nukkumatti
        http://www.youtube.com/watch?v=vdaDJ8bKZMI


      • demoniiih
        oikein ymmärrys oli. kirjoitti:

        Lyökööt vain kirkko homoja raamatulla päähän, se sallittakoon edelleenkin. Perustakoot homot oman kirkkonsa ja uskonsa, jos ei kelpaa nykyinen asema. Edelleenkin olen sitä mieltä, että raamatun sanoma on oikeassa elämän jatkumisen suhteen, ja olen sitä myös tulevaisuudessakin.
        Samaa mieltä olet itsekin. Elämä ei voi jatkua kuin miehen ja naisen välillä ja sitä liittoa pitää kirkon tukea, eikä mitään homoliittoja.

        lainkaan mitään homoliitoista, koska en sitä tarkoittanut..Lues aloitus huolella ja kiihkottomasti..Niin huomaat mitä todellisuudessa kritisoin...;o)...


      • Vilma.

        sä oot vaan huono häviäjä---tai aliarvioit muiden älykkyysosamäärää


      • kuitenkin sitä,
        demoniiih kirjoitti:

        lainkaan mitään homoliitoista, koska en sitä tarkoittanut..Lues aloitus huolella ja kiihkottomasti..Niin huomaat mitä todellisuudessa kritisoin...;o)...

        että kirkon pitäisi hyväksyä homoliitot ja niiden siunaus, eikö vaan?


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        eiks ole niin monta mieltä kun on kuulijaakin?,,, Ei kaikki voi olla asiasta samaa mieltä, ei kaikki voi ymmärtää toisen lyhkäsesti kertomaa asiaa täydellisesti,,, oisko siinä se että jutut ei sovi, tai eivät ole asiaan soveliaita?,,, Romaania kun ei kannata kirjottaa tänne,,, väsyy sormet, ja lukijatkin kyllästyy ;o),,, vai kuin tarkotit?,,, Kerro,,, jään kuulolle,,, kohta taas nukkumatinn aika kömpiä mun viekkuun,,, ja se masa kun on tämmönen:


        Klamydia - Nukkumatti
        http://www.youtube.com/watch?v=vdaDJ8bKZMI

        Ihminen..(myöskin homo) on psyykkinen,fyysinen, sosiaalinen, että henkinen olento..Ei vain pelkästään seksuaalinen, mikä korostuu aina homokeskusteluissa..Ikään kuin homot eivät olisi kokonaisvaltaisia ihmisiä lainkaan. SE suurinpiirtein oli pointtini :o)...


        Aika ironista..muuten..koska homojen seksuaalisuus nähdään sairaana ja epänormaalina...;o)...


      • demoniiih
        kuitenkin sitä, kirjoitti:

        että kirkon pitäisi hyväksyä homoliitot ja niiden siunaus, eikö vaan?

        Mun mielestäni kuitenkin jokaisella joka haluaa kirkon siunauksen liitolleen tulisi olla siihen oikeus..Siunaahan kirkko kauppakeskuksiakin..yms hömppää..Niihn..ja jopa aseitakin..:o/..


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        sä oot vaan huono häviäjä---tai aliarvioit muiden älykkyysosamäärää

        oikeassa...taas...:o/...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        Ihminen..(myöskin homo) on psyykkinen,fyysinen, sosiaalinen, että henkinen olento..Ei vain pelkästään seksuaalinen, mikä korostuu aina homokeskusteluissa..Ikään kuin homot eivät olisi kokonaisvaltaisia ihmisiä lainkaan. SE suurinpiirtein oli pointtini :o)...


        Aika ironista..muuten..koska homojen seksuaalisuus nähdään sairaana ja epänormaalina...;o)...

        ihminenhän on fyysinen ja psyykkinen kokonaisuus,,, olkoonkin suuntautumiseltaan mitä haluaa,,, se on jokaisen oma asia,,, Kenelläkään ei ole oikeutta tuomita toisen elämäkatsomusta, koskekoon se sitten mitä tahansa elämänalaa,,,

        Nyt kylläkin tämä asia on tapetilla,,, ei ole kauan,,, laantuu niikuin juhannuskokko,,, kun puut loppuu, sammuu tuliki ja sen hehku jää vain viimeisenä ihmisten mieleen,,,

        Mikä sitten on normaalia?,,, millä elämänalalla jokainen voi olla edes täydellinen,,, ei kukaan, eikä mikään asia,,, ainakaan minun mielestäni,,, olkootkin toiset mitä mieltä haluavat,,,


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        oikeassa...taas...:o/...

        ;o),,, no tapansa kullakin ilmaista mielipiteensä äo:sta,,, ;o),,,


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        oikeassa...taas...:o/...

        oleppa nyt taas tarkkana--mä sanoin--tai jos.....


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        ihminenhän on fyysinen ja psyykkinen kokonaisuus,,, olkoonkin suuntautumiseltaan mitä haluaa,,, se on jokaisen oma asia,,, Kenelläkään ei ole oikeutta tuomita toisen elämäkatsomusta, koskekoon se sitten mitä tahansa elämänalaa,,,

        Nyt kylläkin tämä asia on tapetilla,,, ei ole kauan,,, laantuu niikuin juhannuskokko,,, kun puut loppuu, sammuu tuliki ja sen hehku jää vain viimeisenä ihmisten mieleen,,,

        Mikä sitten on normaalia?,,, millä elämänalalla jokainen voi olla edes täydellinen,,, ei kukaan, eikä mikään asia,,, ainakaan minun mielestäni,,, olkootkin toiset mitä mieltä haluavat,,,

        tai näin soisin sen todellisuudessa olevan :o)...


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        ;o),,, no tapansa kullakin ilmaista mielipiteensä äo:sta,,, ;o),,,

        Toi vain provoo ja kiusailee mua..Niin se tekee usein...;o)...


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        oleppa nyt taas tarkkana--mä sanoin--tai jos.....

        sana..äläs yritäkkään...;o)...Taaskaan...:o)...


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        sana..äläs yritäkkään...;o)...Taaskaan...:o)...

        taaskaan......no ei sitten....ko et sä taho.....ja muutenkaan


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        taaskaan......no ei sitten....ko et sä taho.....ja muutenkaan

        Saat ihan vapaasti mitä vaan..Hitsit ainahan niin on..;o)... Mä en jaksa enää hurjasti alkaa...Ei näin vanhana enää;o)...


      • kyllästyny.
        demoniiih kirjoitti:

        sana..äläs yritäkkään...;o)...Taaskaan...:o)...

        savolaane vääräleuka louskuttaa


      • demoniiih kirjoitti:

        Mun mielestäni kuitenkin jokaisella joka haluaa kirkon siunauksen liitolleen tulisi olla siihen oikeus..Siunaahan kirkko kauppakeskuksiakin..yms hömppää..Niihn..ja jopa aseitakin..:o/..

        no juu ,. ,. hömppäsiunaus hompuille ,.,. miksei ,. ,.,. mut ku mikään ei riitä ,. kaksi viikkoa niin ne sanoo että halutaan oikeat häät ,. tuomiokirkossa ,. ., piispan täytyy vihkiä ,.,. Tarja Halosen oltava läsnä ..,. jne ,.


    • siitä, mitä mieltä yhden uskontokunnan jotkut edustajat ovat noista asioista? Ymmärtääkseni tuo uskontokunta, vaikka valtauskonto onkin, ei määrää ihmisten eettistä käyttäytymistä. Yli viidesosa suomalaisista tunnustaa jotain muuta aatetta, kuinkas heidän moraalisuutensa laita on?

      • demoniiih

        Usein jokin muu ryhmittymä..tms..Aivan sama mikä..Yhteistä aina tuo ihmisen tiettyyn muottiin ahtaminen..Se on ärsyttävää ja ihmistä aliarvostavaa..Itsensä / aatteensa ylentämistä..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Usein jokin muu ryhmittymä..tms..Aivan sama mikä..Yhteistä aina tuo ihmisen tiettyyn muottiin ahtaminen..Se on ärsyttävää ja ihmistä aliarvostavaa..Itsensä / aatteensa ylentämistä..;o)...

        valon ja autuuden, niin lähimmäisenrakkaina he haluavat muidenkin saavan osansa armosta. Sopii sekä uskontoon että ravinto- ja liikuntatottumuksiin.


      • Cassis-Alma
        LaardiBee kirjoitti:

        valon ja autuuden, niin lähimmäisenrakkaina he haluavat muidenkin saavan osansa armosta. Sopii sekä uskontoon että ravinto- ja liikuntatottumuksiin.

        meistä hakee ja etsii, kunnes löytää etsimänsä,,, Se heille sallittakoon,,, kuitenkin rajoittaen että jossain on se rajapyykki,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        meistä hakee ja etsii, kunnes löytää etsimänsä,,, Se heille sallittakoon,,, kuitenkin rajoittaen että jossain on se rajapyykki,,,

        Mutta miksi turhaan etsiä, kun MINÄ voin kertoa, mitä kannattaa tehdä......


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        valon ja autuuden, niin lähimmäisenrakkaina he haluavat muidenkin saavan osansa armosta. Sopii sekä uskontoon että ravinto- ja liikuntatottumuksiin.

        sillä he pysyvät pinnalla..
        http://www.youtube.com/watch?v=_NMX3zxEa6E

        Anteeks..olin tuhuma..nyt..;o)...


      • Cassis-Alma
        LaardiBee kirjoitti:

        Mutta miksi turhaan etsiä, kun MINÄ voin kertoa, mitä kannattaa tehdä......

        kerro ;o),,, odotan hetken, pakkoa paeta tuon mun nukkumasan mukaan, tai se ketale taas karkaa ;o),,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        kerro ;o),,, odotan hetken, pakkoa paeta tuon mun nukkumasan mukaan, tai se ketale taas karkaa ;o),,,

        eiku mites se meni...... nyt heti nukkumaan eikä ruveta kukkumaan.


      • Cassis-Alma
        LaardiBee kirjoitti:

        eiku mites se meni...... nyt heti nukkumaan eikä ruveta kukkumaan.

        se on mennä,,, aamuun on niin vähän aikaa,,, ja mun masa kun ei venaile,,, se katoilee sillon kun haluaa, yleensä kesken makeimpien unien,,, Kukahan sen vohkii?,,, tunnustas pois vaan, sais pienemmän tuomion ;o),,,

        Hyviä ötysiä kaikille,,, nyt uneen aika vaipuu

        Kari Tapio-Uneen aika vaipuu
        http://www.youtube.com/watch?v=cON80p95Cu0


    • junalla matkustaja

      räsäskän vieressä junassa. jossain vaiheessa siirsin toisen käteni hänen polvelleen, mutta hän siirsi heti sen pois ja sanoi jonkun raamatunlauseen siihen perään (esim. matteuksen evankeljumi viides luku jae kolme). näin tapahtui aina, kun pistin käteni hänen polvelleen (puolenkymmentä kertaa). mua jäi toi homma vaivaamaan ja kotiin päästyäni otin raamatun ja katsoin noi maagiset sanat *poikani, poikani olet oikealla tiellä*. en vaan ole ihan varma oliko se päivi vai jari räsänen :))

      • demoniiih

        Poikani...olet todellakin oikialla tiellä...:o))))))))...


      • demoniiih kirjoitti:

        Poikani...olet todellakin oikialla tiellä...:o))))))))...

        se olin toi poika ja en nyt viitti alkaa ottamaan kantaa "homoihin ja lesboihin", saatikka kirkon oikeillisuuteen arvostella sukupuolisesti erilailla suuntautuneita. Sie tiedät miun suvaitsevaisen kannan ja sen puolesta koitan aina joissain yhteyksissä "saarnata" paremman ja suvaitsevamman mailman puolesta.

        Tulin vastottain kotiin ja kyllä oli pimeää ajella, jos ois Hirvi tullut eteen toisia autoja kohdatessa, ei varmaan ois kerinnyt juuta sanoa, kun ois tömähtänyt. Pitäis varmaan laittaa ögönglasit, kun toi "ikänäkö" alkaa iskemään päällensä :))


      • demoniiih
        kerbiili62 kirjoitti:

        se olin toi poika ja en nyt viitti alkaa ottamaan kantaa "homoihin ja lesboihin", saatikka kirkon oikeillisuuteen arvostella sukupuolisesti erilailla suuntautuneita. Sie tiedät miun suvaitsevaisen kannan ja sen puolesta koitan aina joissain yhteyksissä "saarnata" paremman ja suvaitsevamman mailman puolesta.

        Tulin vastottain kotiin ja kyllä oli pimeää ajella, jos ois Hirvi tullut eteen toisia autoja kohdatessa, ei varmaan ois kerinnyt juuta sanoa, kun ois tömähtänyt. Pitäis varmaan laittaa ögönglasit, kun toi "ikänäkö" alkaa iskemään päällensä :))

        Sinut tunnen..Tunnen voimakkaasti..;o)...

        Ihana tuo humaani asenteesi ihmisiin ja yleensä elämään..Olet virkistävä, mutta lauha tuuli huuhaaillassa...:o)...


    • satumainen_nainen

      seksuaalisia olentoja läpi elämän, emme poikkea homoista emmekä lesboista muuten kuin sillä tavalla, että pystymme heteroina saamaan jatketta elämään.:)
      Ja se onkin se elämän tarkoitus, jatkaa elämää, luoda uutta elämää. Osa ihmisistä eivät geeneiltään pysty siihen ja siksi he ovat homoja.;)

      http://www.youtube.com/watch?v=6yfxca-2BU0

      • 8¤]


      • satumainen_nainen
        LaardiBee kirjoitti:

        8¤]

        Jos ei muuten, niin ostamalla Bemarin.;-P


      • demoniiih

        ei pysty jatkamaan sukua..Ja on jopa niitäkin naisia, jotka eivät koskaan haluakkaan sitä tehdä..;o)...

        Me olemme muutakin, kuin seksuaalisia olentoja..suvunjatkajia..Seksuaalisuus on vain yksi osa meitä :o)..


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        ei pysty jatkamaan sukua..Ja on jopa niitäkin naisia, jotka eivät koskaan haluakkaan sitä tehdä..;o)...

        Me olemme muutakin, kuin seksuaalisia olentoja..suvunjatkajia..Seksuaalisuus on vain yksi osa meitä :o)..

        mene niin, että jos ei pysty jatkamaan sukua, niin sitä ei sitten jatketa millään poppaskonsteilla ainakaan?
        Suvun jatkaminen on just sitä luonnollista evoluutiota, ne jotka kykenee ja pystyy, ne jatkaa....mutta luonnollisin keinoin, se on minun pointti. En oikeastaan ymmärrä sitä, miksi pitää väen vängällä jatkaa jotain sukua, joka ei jatku normaalisti elinkelpoisella tavalla?
        Eihän luonnossakaan kelvottomat yksilö elä ja voi jatkaa sukua...sory tää kommentti.
        Mutta, tämä on minun käsitys elämästä.


      • :o(,
        demoniiih kirjoitti:

        ei pysty jatkamaan sukua..Ja on jopa niitäkin naisia, jotka eivät koskaan haluakkaan sitä tehdä..;o)...

        Me olemme muutakin, kuin seksuaalisia olentoja..suvunjatkajia..Seksuaalisuus on vain yksi osa meitä :o)..

        :o(, niimpä :o(,


      • demoniiih
        satumainen_nainen kirjoitti:

        mene niin, että jos ei pysty jatkamaan sukua, niin sitä ei sitten jatketa millään poppaskonsteilla ainakaan?
        Suvun jatkaminen on just sitä luonnollista evoluutiota, ne jotka kykenee ja pystyy, ne jatkaa....mutta luonnollisin keinoin, se on minun pointti. En oikeastaan ymmärrä sitä, miksi pitää väen vängällä jatkaa jotain sukua, joka ei jatku normaalisti elinkelpoisella tavalla?
        Eihän luonnossakaan kelvottomat yksilö elä ja voi jatkaa sukua...sory tää kommentti.
        Mutta, tämä on minun käsitys elämästä.

        kaikille naisille äitiyden suoman onnen..kaikille, jotka sitä niin toivovat...:o)...


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        kaikille naisille äitiyden suoman onnen..kaikille, jotka sitä niin toivovat...:o)...

        jos he sen onnen normaalein biologisin keinoin pystyvät saavuttamaan.
        Olen edelleenkin sitä mieltä, että luonnon lakia on kunnioitettava, eikä sen edelle mentävä ihmisten mielihalujen takia.


      • demoniiih
        :o(, kirjoitti:

        :o(, niimpä :o(,

        voimahalin paikka..Sinulle..minulta :o)...


      • demoniiih
        satumainen_nainen kirjoitti:

        jos he sen onnen normaalein biologisin keinoin pystyvät saavuttamaan.
        Olen edelleenkin sitä mieltä, että luonnon lakia on kunnioitettava, eikä sen edelle mentävä ihmisten mielihalujen takia.

        kääntyä lääketieteen puoleen, silloin, kun lääketiede pystyy tarjoamaan apuaan..ja siitä olen onnellinen :o)...

        Aina ei kuitenkaan lääketiedekkään pysty auttamaan meitä.


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        kääntyä lääketieteen puoleen, silloin, kun lääketiede pystyy tarjoamaan apuaan..ja siitä olen onnellinen :o)...

        Aina ei kuitenkaan lääketiedekkään pysty auttamaan meitä.

        ymmärrän minäkin, silloin kun sitä tarjotaan normaalin elämän edistämiseen, mutta jos tässä puhutaan homouden edistämisestä lääketieteen keinoin, niin sitä en lähtisi tukemaan millään tavalla, koska he eivät pysty alunalkaenkaan luomaan elämää normaalein keinoin.


      • demoniiih
        satumainen_nainen kirjoitti:

        ymmärrän minäkin, silloin kun sitä tarjotaan normaalin elämän edistämiseen, mutta jos tässä puhutaan homouden edistämisestä lääketieteen keinoin, niin sitä en lähtisi tukemaan millään tavalla, koska he eivät pysty alunalkaenkaan luomaan elämää normaalein keinoin.

        jotka eivät voi saada lapsia..Ei sillä ole mitään tekemistä homouden kanssa...;o)...


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        jotka eivät voi saada lapsia..Ei sillä ole mitään tekemistä homouden kanssa...;o)...

        tarkoitin nimenomaan asiallani tuota lasten saantia homopareille lääketieteellisin keinoin.


      • demoniiih
        satumainen_nainen kirjoitti:

        tarkoitin nimenomaan asiallani tuota lasten saantia homopareille lääketieteellisin keinoin.

        Homoparien lapsettomuus on noirmaalia..;o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        Homoparien lapsettomuus on noirmaalia..;o)....

        mut maanpinnalle, sillä kuukautiseni loppui jo puol vuotta sitten. Mahani on turvonnut ja turvonnut sen jälkiin jatkuvasti. Lisäksi on tullut aamupahoinvointia, mutta Sie kumoat kaiken. Kattoo pahana "mäyräkoiran" nahkaa lattialla :)))


      • demoniiih
        kerbiili62 kirjoitti:

        mut maanpinnalle, sillä kuukautiseni loppui jo puol vuotta sitten. Mahani on turvonnut ja turvonnut sen jälkiin jatkuvasti. Lisäksi on tullut aamupahoinvointia, mutta Sie kumoat kaiken. Kattoo pahana "mäyräkoiran" nahkaa lattialla :)))

        öööh...suurisuisuuteni siis...:o/...

        Kyl Sä edelleenkin odotat...kas..ihminen odottaa aina jotain..ööh..vaikka sitten ihmettä..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        öööh...suurisuisuuteni siis...:o/...

        Kyl Sä edelleenkin odotat...kas..ihminen odottaa aina jotain..ööh..vaikka sitten ihmettä..;o)...

        ihmettä odottais? Tai voiko sitä edes odottaa, sillä eihän se olis ihme, jos sitä kokoajan odottaa?? No, mulle ei tää syntynyt kohu aiheuta mitään toimenpiteitä. Toki rukoilen useammin tällä erää. Monta kertaa päivässä ja se johtuu Enostani, jolta poistettiin toinen koipi polven yläpuolelta viime viikolla Meilahdessa ja on nyt vasta heräämässä todellisuuteen :( Kaikki tuollainen on perseestä, mutta tätä elämää :((

        ps. sorry, et mä kirjoitan aina kuulumisetkin, mut mie oonkin *poronmunanpurija*


      • Cassis-Alma
        satumainen_nainen kirjoitti:

        mene niin, että jos ei pysty jatkamaan sukua, niin sitä ei sitten jatketa millään poppaskonsteilla ainakaan?
        Suvun jatkaminen on just sitä luonnollista evoluutiota, ne jotka kykenee ja pystyy, ne jatkaa....mutta luonnollisin keinoin, se on minun pointti. En oikeastaan ymmärrä sitä, miksi pitää väen vängällä jatkaa jotain sukua, joka ei jatku normaalisti elinkelpoisella tavalla?
        Eihän luonnossakaan kelvottomat yksilö elä ja voi jatkaa sukua...sory tää kommentti.
        Mutta, tämä on minun käsitys elämästä.

        minä olen sitte kelvoton yksilö,,, mitääntekemätön roska,,, Mutta kun tää elämä ei kohtele kaikkia tasapuolisesti,,, nakkelee kun piru kerjäläistä, välittämättä siitä, mitä haluaa,,, Ei tämä mun kelvottomuuteni minun tahdostani ole kiinni,,, elämä kun ottaa välillä lujille, vie toisen vierestä, ja jättää toisen tänne,,, Vie jopa uskon elämäänkin, ja sen jatkumiseen, pelkoon että kaikki voi toistua,,,


      • ne miehet
        satumainen_nainen kirjoitti:

        mene niin, että jos ei pysty jatkamaan sukua, niin sitä ei sitten jatketa millään poppaskonsteilla ainakaan?
        Suvun jatkaminen on just sitä luonnollista evoluutiota, ne jotka kykenee ja pystyy, ne jatkaa....mutta luonnollisin keinoin, se on minun pointti. En oikeastaan ymmärrä sitä, miksi pitää väen vängällä jatkaa jotain sukua, joka ei jatku normaalisti elinkelpoisella tavalla?
        Eihän luonnossakaan kelvottomat yksilö elä ja voi jatkaa sukua...sory tää kommentti.
        Mutta, tämä on minun käsitys elämästä.

        ketkä lapsettomia, tuhkamunia ja elinkelvottomia yksilöitä?


      • demoniiih
        kerbiili62 kirjoitti:

        ihmettä odottais? Tai voiko sitä edes odottaa, sillä eihän se olis ihme, jos sitä kokoajan odottaa?? No, mulle ei tää syntynyt kohu aiheuta mitään toimenpiteitä. Toki rukoilen useammin tällä erää. Monta kertaa päivässä ja se johtuu Enostani, jolta poistettiin toinen koipi polven yläpuolelta viime viikolla Meilahdessa ja on nyt vasta heräämässä todellisuuteen :( Kaikki tuollainen on perseestä, mutta tätä elämää :((

        ps. sorry, et mä kirjoitan aina kuulumisetkin, mut mie oonkin *poronmunanpurija*

        on ihme...?...;o)... Kyllä rukous hyvän asian puolesta aina kannattaa..vaikkei uskoisikaan rukouksen voimaan :o)...

        Kiva vain, kun kerrot kuulumisiasi. Se tekee Sinusta niin inhimillisen...lämböisen ja välittävän ihmisen :o)...


    • Kyllä niin on, kuten kirjoitit, että ihminen on sosiaalinen, fyysinen, psyykkinen, että hengellinen kokonaisuus ja seksuaalisuus on osa kokonaisuutta. Sitä tuskin kukaan kieltää.

      Tuskin nyt kukaan kuitenkaan ajattelee niin, että homo- tai lesboparit pöllyttävät jatkuvasti lakanoita. Eiköhän siinä ole nyt kyse vain jokaisen ihmisen omasta mielipiteestä, mitä mieltä ovat homoseksuaalisuudesta ja hyväksyvätkö sen vai eivät. Pitäisikö olla kertomatta mielipiteensä ja olla hiljaa.

      Nykyisin kun seuraa keskusteluja ja homojen esiintuloa, ei voi kuin ihmetellä sitä, miten kohdellaan niitä. ketkä sanovat eriävän mielipiteensä homosuhteisiin.

      Kun kaapista tullut homo ilmoittaa suureleisesti olevansa homo, hän on silloin sankari kun uskaltaa ilmoittaa erilaisesta seksuaalisesta suuntautumisestaan, hänelle taputetaan pää vinossa ja nyökytellään hymyillen uskalluksesta kertoa oma seksuaalinen mieltymyksensä. Hienoa.

      Mutta jos kerrot samassa yhteydessä itse olevasi hetero, kuulet heti kärsiväsi homofobiasta ja syrjit seksuaalisia vähemmistöjä. Oma heteroseksuaalinen mieltymys näyttää olevan ääneen sanottuna tai kirjoitettuna näinä päivinä myrkkyä homoseksuaaleille.

      Saa olla hetero, mutta sitä ei saa sanoa. Saa olla homo ja sen saa sanoa.

      Raamatulla päähän takomisella ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa. Sama teksti on Raamatussa niin homoille kuin heteroillekin. Jokainen tulkitkoon Raamattua omalla tavallaan ja jokainen varmaan niin tekeekin.

      Luin muutamia viestejä ketjusta ja siellä oli hyviä juttuja aiheesta, vaikkakin ohi demoniiih:n tarkoittaman aloitusviestin. Jokaiselle suotakoon oma mielipiteensä ja niistä mielipiteistä keskustelu aina syntyy.

      Jokaisella on oikeus rakastaa ketä tai mitä haluaa, mikäs siinä jos siltä tuntuu.
      Vilma kertoi tuolla ylempänä jonkun rakastuneen Eiffel -torniin ja löytyy niitäkin, jotka rakastuneet oikeasti autoihin ja muihin esineisiin. Milloinkahan tämä seksuaalinen vähemmistä vaatii päästä vihille kirkossa torninsa tai autonsa kanssa.

      Aina on ollut varmaan hinttejä, mutta miksi he nyt hyppivät kaapeistaan huutamaan pikkusormi pystyssä, että nyt mä en alaa, eroon kyllä nyt kirkostaa… ja vain siksi, että joku kansanedustaja sanoo oman mielipiteensä homoseksuaalisuudesta...

      • sä osasit sen sanoo---noin yksinkertasesti ja selvästi
        ja mä oon yrittäny koko ajan sanoo tuon saman----sekavasti ja monimutkasesti---että mä oon vaikee


      • demoniiih

        vaan mittava joukko suomalaisia ihmisiä..eroaa nyt kirkosta..No se on heidän asiansa..Itse en kuitenkaan ryhtyisi moiseen joukkohysteriaan..;o)...

        Asiasta, kuin asiasta tulisi voida keskustella avoimesti, ilman pelkoa "lynkatuksi" tulemisesta. Asioista pitäisi keskustella rakentavan laaja-alaisesti..ei kapeasti..mustat laput silmillä..Olen ehdottomasti sananvapauden puolella..jos joku käsitti asian toisin, niin harmillista minun itseilmaisuntaidoilleni...;o)...

        Mörri..Kaikissa ns vähemmistöryhmissä on aina se, joka saa toisen tuntemaan sillä sormensa heristämisellä vain maanmatoseksi..esin nyt vaikka heteroksi..Ei se sen kummempaa..;o)...Nilloin kyseessä mamut, milloin feministit..saamelaiset...listahan on loputon...;o)...


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        vaan mittava joukko suomalaisia ihmisiä..eroaa nyt kirkosta..No se on heidän asiansa..Itse en kuitenkaan ryhtyisi moiseen joukkohysteriaan..;o)...

        Asiasta, kuin asiasta tulisi voida keskustella avoimesti, ilman pelkoa "lynkatuksi" tulemisesta. Asioista pitäisi keskustella rakentavan laaja-alaisesti..ei kapeasti..mustat laput silmillä..Olen ehdottomasti sananvapauden puolella..jos joku käsitti asian toisin, niin harmillista minun itseilmaisuntaidoilleni...;o)...

        Mörri..Kaikissa ns vähemmistöryhmissä on aina se, joka saa toisen tuntemaan sillä sormensa heristämisellä vain maanmatoseksi..esin nyt vaikka heteroksi..Ei se sen kummempaa..;o)...Nilloin kyseessä mamut, milloin feministit..saamelaiset...listahan on loputon...;o)...

        miksi Räsäsen Päivi lynkattiin asiassa, jossa hän kertoi oman rehellisen mielipiteensä, joka oli homovastainen???
        Onko maailma todellakin menossa siihen suuntaan, ettei uskalla heterot sanoa enää reilusti omaa mielipidettään? Vaan kaikkien pitää hyväksyä homous ja olla hyvää pataa keskenään?
        Eikö riitä se, että hyväksyy homouden, vaikkei hyväksykään heille oikeutta lapsien hankkimiseen ja kirkon siunaukseen?


      • demoniiih
        satumainen_nainen kirjoitti:

        miksi Räsäsen Päivi lynkattiin asiassa, jossa hän kertoi oman rehellisen mielipiteensä, joka oli homovastainen???
        Onko maailma todellakin menossa siihen suuntaan, ettei uskalla heterot sanoa enää reilusti omaa mielipidettään? Vaan kaikkien pitää hyväksyä homous ja olla hyvää pataa keskenään?
        Eikö riitä se, että hyväksyy homouden, vaikkei hyväksykään heille oikeutta lapsien hankkimiseen ja kirkon siunaukseen?

        että asemansa vuoksi hän ei voi tuoda julki noin voimakkaasti henkilökohtaista mielipidettään ja varsinkin, kun hänen kytköksensä on Luther-säätiöön, jolla taas on erittäin vihamielinen suhde mm naispappeuteen ja kaikkeen erilaisuuteen.

        Kirkko ei kokonaisuudessaan tyrmää homoliittojen siunaamista..eikä muutakaan erilaisuutta. Vain kirkon vanhoilliset piirit.


      • vilma-0 kirjoitti:

        sä osasit sen sanoo---noin yksinkertasesti ja selvästi
        ja mä oon yrittäny koko ajan sanoo tuon saman----sekavasti ja monimutkasesti---että mä oon vaikee

        sä väänsit sen mulle rautalangasta... :•)


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        että asemansa vuoksi hän ei voi tuoda julki noin voimakkaasti henkilökohtaista mielipidettään ja varsinkin, kun hänen kytköksensä on Luther-säätiöön, jolla taas on erittäin vihamielinen suhde mm naispappeuteen ja kaikkeen erilaisuuteen.

        Kirkko ei kokonaisuudessaan tyrmää homoliittojen siunaamista..eikä muutakaan erilaisuutta. Vain kirkon vanhoilliset piirit.

        kirkko ei tyrmää mitään....ellei siellä oo seurakuntaa


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        että asemansa vuoksi hän ei voi tuoda julki noin voimakkaasti henkilökohtaista mielipidettään ja varsinkin, kun hänen kytköksensä on Luther-säätiöön, jolla taas on erittäin vihamielinen suhde mm naispappeuteen ja kaikkeen erilaisuuteen.

        Kirkko ei kokonaisuudessaan tyrmää homoliittojen siunaamista..eikä muutakaan erilaisuutta. Vain kirkon vanhoilliset piirit.

        ole antanut kantaa asiaan vieläkään ja sitä kantaa odotellaan.


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        kirkko ei tyrmää mitään....ellei siellä oo seurakuntaa

        Onks todellakin niin et kirkko on vaan rakennus...:o/...Mä olen aina luullut et kirkko on jotain suurta..joku instituutio..organisaatio..tai jotain muuta mahtavaa...:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        vaan mittava joukko suomalaisia ihmisiä..eroaa nyt kirkosta..No se on heidän asiansa..Itse en kuitenkaan ryhtyisi moiseen joukkohysteriaan..;o)...

        Asiasta, kuin asiasta tulisi voida keskustella avoimesti, ilman pelkoa "lynkatuksi" tulemisesta. Asioista pitäisi keskustella rakentavan laaja-alaisesti..ei kapeasti..mustat laput silmillä..Olen ehdottomasti sananvapauden puolella..jos joku käsitti asian toisin, niin harmillista minun itseilmaisuntaidoilleni...;o)...

        Mörri..Kaikissa ns vähemmistöryhmissä on aina se, joka saa toisen tuntemaan sillä sormensa heristämisellä vain maanmatoseksi..esin nyt vaikka heteroksi..Ei se sen kummempaa..;o)...Nilloin kyseessä mamut, milloin feministit..saamelaiset...listahan on loputon...;o)...

        nykyiset sosiaaliset yhteisöpalvelut saavat ihmiset hysteerisesti liittymään vaikka kesäkuussa Ahvenanmaalla järjestettäviin ensilumen hiintokilpailuihin. Kyse on siitä, miten sinua ja minua viedään narussa yhteisön mukana...

        Niin pitäisi saada puhua ilman lynkatuksi tulemista. Tässäkin asiassa kun kansanedustaja avasi suunsa, homoseksuaalit heittivät paipait kirkolle ja joukkopako alkoi kirkosta. Eihän koko kansanedustaja ollut missään sidonnaisuudessa kirkkoon, paitsi maksoi kirkollisveroa, Näin on suomalaiset vedätettävissä mediassa ja sosiaalisissa yhteisöpalveluissa....

        Meneppä sanomaan jossain homomarssilla, että olet hetero... Meneppä sanomaan jossain muslimimarssilla että olet kristitty... jne...

        Niin, myös muista vähemmistön asioista tulee puhua avoimesti, piilottelu luo epäilyksiä ja se ei asiaa tee paremmaksi.


      • satumainen_nainen
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

        nykyiset sosiaaliset yhteisöpalvelut saavat ihmiset hysteerisesti liittymään vaikka kesäkuussa Ahvenanmaalla järjestettäviin ensilumen hiintokilpailuihin. Kyse on siitä, miten sinua ja minua viedään narussa yhteisön mukana...

        Niin pitäisi saada puhua ilman lynkatuksi tulemista. Tässäkin asiassa kun kansanedustaja avasi suunsa, homoseksuaalit heittivät paipait kirkolle ja joukkopako alkoi kirkosta. Eihän koko kansanedustaja ollut missään sidonnaisuudessa kirkkoon, paitsi maksoi kirkollisveroa, Näin on suomalaiset vedätettävissä mediassa ja sosiaalisissa yhteisöpalveluissa....

        Meneppä sanomaan jossain homomarssilla, että olet hetero... Meneppä sanomaan jossain muslimimarssilla että olet kristitty... jne...

        Niin, myös muista vähemmistön asioista tulee puhua avoimesti, piilottelu luo epäilyksiä ja se ei asiaa tee paremmaksi.

        kirkolle siinä vaiheessa, kun kirkko hyväksyy homoparien vihkimisen?


      • demoniiih
        satumainen_nainen kirjoitti:

        ole antanut kantaa asiaan vieläkään ja sitä kantaa odotellaan.

        Epävirallisesti asia kuitenkin on toisin. Eli kirkko natisee liitoksissaan.

        Tulossa keskustelu homoasiasta...varmasti lähihistoriassa..:o)...


      • Vilma. kirjoitti:

        kirkko ei tyrmää mitään....ellei siellä oo seurakuntaa

        nukkumattia, (siis minun kohdallani nukkumaija), etmylogian puolelta sillä termit homosexual ja heterosexual, ovat syntyneet väärässä järjestyksessä jos ajatellaan nyt meneillään olevaa kohua.
        Ajallisesti siihen meni muutama vuosi sen jälkeen kun homosexual lanseerattiin markkinoille.

        Eihän siitä ole kuin muutama vuosi kun homo luokiteltiin vaikeaksi sairaudeksi, niin vaikeaksi että siitä voitiin määrätä pakkohoitoon tai vankilaan.
        Päättyköön ilta minun kohdaltani tähän ja
        Marvin Gayen Sexual Healing kappaleeseen.
        http://www.youtube.com/watch?v=GVTN5o9Kgu8


      • Vilma.
        demoniiih kirjoitti:

        Onks todellakin niin et kirkko on vaan rakennus...:o/...Mä olen aina luullut et kirkko on jotain suurta..joku instituutio..organisaatio..tai jotain muuta mahtavaa...:o/...

        taas mä aloin......nyt mä en saa naurua loppumaan
        pitikö sun noin sanoo


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        Epävirallisesti asia kuitenkin on toisin. Eli kirkko natisee liitoksissaan.

        Tulossa keskustelu homoasiasta...varmasti lähihistoriassa..:o)...

        edessä, sille ei enää kirkon edustajatkaan voi mitään. Kirkon on tehtävä nyt kantansa selväksi.
        Melkein jo tiedän sen vastauksen...ympäripyöreä sellainen, jos ei kansan vaade ole niin kova, että on oltava joko tai ei. Taidetaan mennä siihen suuntaan, että joko tai ei.
        Kirkko tahtoo kuitenkin luovia ja säilyttää kaikki veronmaksajansa tallessa...onnistuuko luoviminen sitten tässä myrskyssä enää?;)


      • satumainen_nainen kirjoitti:

        miksi Räsäsen Päivi lynkattiin asiassa, jossa hän kertoi oman rehellisen mielipiteensä, joka oli homovastainen???
        Onko maailma todellakin menossa siihen suuntaan, ettei uskalla heterot sanoa enää reilusti omaa mielipidettään? Vaan kaikkien pitää hyväksyä homous ja olla hyvää pataa keskenään?
        Eikö riitä se, että hyväksyy homouden, vaikkei hyväksykään heille oikeutta lapsien hankkimiseen ja kirkon siunaukseen?

        Onneksi Päivi Räsänen sanoi oman mielipiteensä ja ei näköjään sitä kadu.
        Ihme juttu, että media laskee kirkosta eronneita, mutta ei niitä, jotka ovat nyt kirkkoon liittyneet tuon jutun jälkeen. Niitä on tuhansia.
        Kait homot ja heidän puolestapuhujansa ovat niin herkkänankaisia, ettei asiasta saisi mainita muuta kuin positiivista. Se vääristää keskustelun ja sitä en hyväksy. Jokaisella saa olla oma mielipiteensä asiaan kuin asiaan. Jos ei homoliitot iske, niin se täytyy sanoa....
        Joku viisas kertoi, että homot kuolevat sukupuuttoon, liekkö sitten totta. ;•)


      • pår erik
        satumainen_nainen kirjoitti:

        kirkolle siinä vaiheessa, kun kirkko hyväksyy homoparien vihkimisen?

        näytä sun keltsit.


      • demoniiih
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

        nykyiset sosiaaliset yhteisöpalvelut saavat ihmiset hysteerisesti liittymään vaikka kesäkuussa Ahvenanmaalla järjestettäviin ensilumen hiintokilpailuihin. Kyse on siitä, miten sinua ja minua viedään narussa yhteisön mukana...

        Niin pitäisi saada puhua ilman lynkatuksi tulemista. Tässäkin asiassa kun kansanedustaja avasi suunsa, homoseksuaalit heittivät paipait kirkolle ja joukkopako alkoi kirkosta. Eihän koko kansanedustaja ollut missään sidonnaisuudessa kirkkoon, paitsi maksoi kirkollisveroa, Näin on suomalaiset vedätettävissä mediassa ja sosiaalisissa yhteisöpalveluissa....

        Meneppä sanomaan jossain homomarssilla, että olet hetero... Meneppä sanomaan jossain muslimimarssilla että olet kristitty... jne...

        Niin, myös muista vähemmistön asioista tulee puhua avoimesti, piilottelu luo epäilyksiä ja se ei asiaa tee paremmaksi.

        altis joukkohysterialle..ja liian pököpäinen liekaan laitettavaksi...;o)...


        Piilottelu ja tiedon puute lietsoo epäluuloja ja vääristää todellisuutta..Näinhän se on...;o)...


      • demoniiih
        satumainen_nainen kirjoitti:

        edessä, sille ei enää kirkon edustajatkaan voi mitään. Kirkon on tehtävä nyt kantansa selväksi.
        Melkein jo tiedän sen vastauksen...ympäripyöreä sellainen, jos ei kansan vaade ole niin kova, että on oltava joko tai ei. Taidetaan mennä siihen suuntaan, että joko tai ei.
        Kirkko tahtoo kuitenkin luovia ja säilyttää kaikki veronmaksajansa tallessa...onnistuuko luoviminen sitten tässä myrskyssä enää?;)

        ja sanojen pehmentämiseen joutuu kristillisetkin..Arkaadianmäellä..Näin se menee ;o)...

        Ja se kirkko..Jo on aikakin antaa selkeitä ja jämäkkiä vastauksia..Tulla ulos pienten ihmisten tykö...;o)...


      • demoniiih
        Vilma. kirjoitti:

        taas mä aloin......nyt mä en saa naurua loppumaan
        pitikö sun noin sanoo

        Hää saa krampin masuun..eikä voi nukkua koko yönä...:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        että asemansa vuoksi hän ei voi tuoda julki noin voimakkaasti henkilökohtaista mielipidettään ja varsinkin, kun hänen kytköksensä on Luther-säätiöön, jolla taas on erittäin vihamielinen suhde mm naispappeuteen ja kaikkeen erilaisuuteen.

        Kirkko ei kokonaisuudessaan tyrmää homoliittojen siunaamista..eikä muutakaan erilaisuutta. Vain kirkon vanhoilliset piirit.

        Tietenkin voi tuoda oman mielipiteensä julki, kuului vaikka Sipoon soutajiin...
        Jokainen saa sanoa oman mielipiteensä, kuului hän mihin tahansa ryhmään.
        Niinhän on toisinkin päin, vai eikö ole? Tuon kaavan mukaan SETA ei saa millään
        tavoin puolustaa homoseksuaaleja, koska he tunnetusti ovat homoseksuaalisten
        etujärjestö ja ovat homoliittojen puolestapuhujia.

        Kirkko ei kokonaisuudessaan tyrmää homoliittojen siunaamista, eikä muutakaan erilaisuutta.
        Eikä kaikki kirkon vanhoilliset piirit allekirjoita, mitä kirjoitit. Myös tuoreemmista
        kirkon edustajista löytyy ihmisiä, joilla on oma vakaumus ja heillä saa olla se vakaumus,
        kuten homoilla omansa.


      • satumainen_nainen kirjoitti:

        kirkolle siinä vaiheessa, kun kirkko hyväksyy homoparien vihkimisen?

        että silloin heteroparit menevät siviilivihille ja ottavat siunaukset avioliitolleen vain tarkoin valitulta papilta.


      • demoniiih kirjoitti:

        altis joukkohysterialle..ja liian pököpäinen liekaan laitettavaksi...;o)...


        Piilottelu ja tiedon puute lietsoo epäluuloja ja vääristää todellisuutta..Näinhän se on...;o)...

        tästä kansasta on niin vietävissä, ettei tarvitse kuin antaa vihje jostain, mistä päästään mediaan ja se tehdään... tässäkin se nähtiin.


      • demoniiih
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

        Tietenkin voi tuoda oman mielipiteensä julki, kuului vaikka Sipoon soutajiin...
        Jokainen saa sanoa oman mielipiteensä, kuului hän mihin tahansa ryhmään.
        Niinhän on toisinkin päin, vai eikö ole? Tuon kaavan mukaan SETA ei saa millään
        tavoin puolustaa homoseksuaaleja, koska he tunnetusti ovat homoseksuaalisten
        etujärjestö ja ovat homoliittojen puolestapuhujia.

        Kirkko ei kokonaisuudessaan tyrmää homoliittojen siunaamista, eikä muutakaan erilaisuutta.
        Eikä kaikki kirkon vanhoilliset piirit allekirjoita, mitä kirjoitit. Myös tuoreemmista
        kirkon edustajista löytyy ihmisiä, joilla on oma vakaumus ja heillä saa olla se vakaumus,
        kuten homoilla omansa.

        juuri niitä, jotka puolustavat..henkeen ja vereen...Näin se on..Täytyy vain muistaa, et meille jokaiselle on paikka tässä yhteiskunnassa..Ei vain ne joiden etuja kiivaasti ajetaan..:o)...

        Kirkossa myöskin on homo / lesbopappeja..Eli ihmisiä viroissaan..palvelemassa kanssaihmisiään..niin kuin kaikkialla muuallakin yhteiskunnassamme..:o)...

        Olen aivan samaa mieltä kirjoittamisestasi :o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        juuri niitä, jotka puolustavat..henkeen ja vereen...Näin se on..Täytyy vain muistaa, et meille jokaiselle on paikka tässä yhteiskunnassa..Ei vain ne joiden etuja kiivaasti ajetaan..:o)...

        Kirkossa myöskin on homo / lesbopappeja..Eli ihmisiä viroissaan..palvelemassa kanssaihmisiään..niin kuin kaikkialla muuallakin yhteiskunnassamme..:o)...

        Olen aivan samaa mieltä kirjoittamisestasi :o)...

        alkavat vaikuttaa jo fundamentalistisilta. Pientä rajaa kuitekin ja asioista pitäisi osata puhua asiallisesti ja asialliseen sävyyn ilman kiihkoa.

        On kirkoissa ns. leipäåaååeja ja niitä, joilla on oma vakaumuksensa. Heille kaikille täytyisi olla paikka siinäkin instituutiossa. Olisikko valinnanvapaus seurakuntalaisille papin valinnassa joskus ok? Ehkä niin. Silloin jokainen olisi tyytyväinen...

        Samaahan tässä ajetaan...


      • Vilma. kirjoitti:

        kirkko ei tyrmää mitään....ellei siellä oo seurakuntaa

        päänsä voi kyllä kolauttaa kirkon raskaaseen oveen ,. urkupilli voi tippua päähän ,. tai kuorolaulaja ,. portaissa voi kaatua ,. raskas ikoni ,. monta tapaa tulla tyrmätyksi kirkossa ,.


      • bar.sinistra kirjoitti:

        nukkumattia, (siis minun kohdallani nukkumaija), etmylogian puolelta sillä termit homosexual ja heterosexual, ovat syntyneet väärässä järjestyksessä jos ajatellaan nyt meneillään olevaa kohua.
        Ajallisesti siihen meni muutama vuosi sen jälkeen kun homosexual lanseerattiin markkinoille.

        Eihän siitä ole kuin muutama vuosi kun homo luokiteltiin vaikeaksi sairaudeksi, niin vaikeaksi että siitä voitiin määrätä pakkohoitoon tai vankilaan.
        Päättyköön ilta minun kohdaltani tähän ja
        Marvin Gayen Sexual Healing kappaleeseen.
        http://www.youtube.com/watch?v=GVTN5o9Kgu8

        no mielen sairaus se onkin ,. mutta painostuksen alla se otettiin pois listoilta ,.


      • satumainen_nainen kirjoitti:

        kirkolle siinä vaiheessa, kun kirkko hyväksyy homoparien vihkimisen?

        mää perustan sitten uuden kirkon ,. ,.het.lut-kirkon ,. heterojen luterilaisen kirkon ,.,,. mää alkaisin siihen sitten arkhihiispaksi vaimikäseon ,. ja mää olen sitten enempi Vanhan Testamentin miehiä ,. en aina muista kääntää poskea ,. ., enkä kylkeä, on kylki monasti aamulla turtana ,. .,


      • <<<<<
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

        Onneksi Päivi Räsänen sanoi oman mielipiteensä ja ei näköjään sitä kadu.
        Ihme juttu, että media laskee kirkosta eronneita, mutta ei niitä, jotka ovat nyt kirkkoon liittyneet tuon jutun jälkeen. Niitä on tuhansia.
        Kait homot ja heidän puolestapuhujansa ovat niin herkkänankaisia, ettei asiasta saisi mainita muuta kuin positiivista. Se vääristää keskustelun ja sitä en hyväksy. Jokaisella saa olla oma mielipiteensä asiaan kuin asiaan. Jos ei homoliitot iske, niin se täytyy sanoa....
        Joku viisas kertoi, että homot kuolevat sukupuuttoon, liekkö sitten totta. ;•)

        Ei ole tuhansia

        http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=4714280#post4714280


    • eihän ne homot muuta ajattelekaan kuin homostelua ,.,. aamusta iltaan ,.,.
      mää kivitän sut seuraavassa kirkolliskokouksessa, väliajalla ,.,. :P
      senkin kerettiläinen ,.,. teen nyt ristinmerkkejä ,.

      • demoniiih

        ristinmerkkejä kahdella vaiko kolmella sormella..??...;o)...


      • Yksi kaveri kertoi käyneensä joskus Haaparannassa ostoksilla... kaupassa oli lompakko tippunu lattialle ja oli potkinu sen lompakon Tormion puolelle, ennenkuin uskalsi kyykistyä nostamaan sen...


      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        Yksi kaveri kertoi käyneensä joskus Haaparannassa ostoksilla... kaupassa oli lompakko tippunu lattialle ja oli potkinu sen lompakon Tormion puolelle, ennenkuin uskalsi kyykistyä nostamaan sen...

        on tosi! Lompakon potkija on täs näpyttelemässä, joten kovin olemme varovaisia, vaikka Haparandassa asuu kielellisesti 80% suomenkielen taitoista porukkaa :)))

        ps. oisko suomalaisten homppujen kokoontumisajot päättyneet joskus tonne rajanylitykseen??


      • ---huomaaja---
        kerbiili62 kirjoitti:

        on tosi! Lompakon potkija on täs näpyttelemässä, joten kovin olemme varovaisia, vaikka Haparandassa asuu kielellisesti 80% suomenkielen taitoista porukkaa :)))

        ps. oisko suomalaisten homppujen kokoontumisajot päättyneet joskus tonne rajanylitykseen??

        ja vaihtelevasti keskusteluja.


    • -pietari-

      täti?Kova olet sepustamaan,mutta liian sekavaa luettavaa.Joutaisi roskakoriin.

      • !

        tuo näyttää miettivän mihin suuntautuu itse.


      • oikein ja oikee paik
        ! kirjoitti:

        tuo näyttää miettivän mihin suuntautuu itse.

        kyllä se siitä


      • _enska_
        oikein ja oikee paik kirjoitti:

        kyllä se siitä

        outo aloitus. Ei oikein pääse koko ketjusta selville, mitä tässä ajetaan takaa.
        Ilmeisesti joku elämäänsä pettynyt aloittaja, samoin kuin ketjussa mukana olevatkin.
        Eivät tiedä itse mitä ovat tahi mitä haluavat elämältään.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe