miten olis

sydän rakastaapi

tällanen että kumpi on oikeesti viihdyttäjä paula vai anita hirvonen ? niin kyllä siinä anitassa on jotain aitoa , päästäiskö paulan fanit paulan jo eläkkeelle en tiedä mutta anitaa ne ei päästä , anitan täytyy vaan paiskii töitä .

4

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeee

on oikeesti viihdyttäjä ja tosiaankin aito ihminen ja herkkä...muutaman kerran Anitan keikalla käynyt ja todella tykännyt hänestä..kun taas koivuniemellä on jatkuvasti joku ihme rooli päällä ja nyt varsinkin on se teini-rooli jääny päälle. Ei mulla ainakaan koivuniemeä ikävä tulis jos se jäis eläkkeelle vaikka heti.

• esi-murrosiässä

eikä näytä pääsevän siitä vaiheesta eroon. Paula taas on Ääni. Se Ääni on.

• aapeee
        esi-murrosiässä kirjoitti:

eikä näytä pääsevän siitä vaiheesta eroon. Paula taas on Ääni. Se Ääni on.

siis varmaan sitä helkkarin kähinää...oikein pahaa tekee sitä kuunnella, tuntuu että sillä happi loppuu kesken kaiken.

• J.Stålkuk
        aapeee kirjoitti:

siis varmaan sitä helkkarin kähinää...oikein pahaa tekee sitä kuunnella, tuntuu että sillä happi loppuu kesken kaiken.

Kärisevä paskanlurittaja. Peräkammaripoikien tumputusobjekti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2047
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1952
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1495
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1301
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1269
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe