Tunisialaisen rantapojan mahtimeisseliä keplaa imuutella. Keväällä taas imuuttelemaan. T. Marjatta, 55 v.
paksu tunisialainen meisseli
9
2344
Vastaukset
- jepujee83
Muista niellä, saat protskuja ja tukkakin kiiltää :)
- rantapoikae
kylä on hyvä että suominaine tulle nuolema pensseli puhtaksi. ei tarviitse kayttä aika itse molopesuun. samalla lähte klunssinupista smegmarähma.
- kohta Tunisiaan...
oooh mmm kastaisitko ihanaa likaista pensseliäsi myös perinteiseen 140 kg litrapilluun?
T. Ellu, 57 v. - %&¤%#!%
kohta Tunisiaan... kirjoitti:
oooh mmm kastaisitko ihanaa likaista pensseliäsi myös perinteiseen 140 kg litrapilluun?
T. Ellu, 57 v.Ei olla koskaan saada noin hoikkaa...
- jos siihen jää
maistuisko väliajalla suomalinen pienen miehen muna? Mieluimmin kovana?
- tunisialaista munaa
kyllä sen täytyy olla kuppainen, pesemätön, rantahiekassa ryömivä elin joka tätä lorttoa laittaa. Kakkoseen ilmaiseksi jos läskiykkönen on tyydytetty.
- savonakat
kovana emme ota mulkkua suihin, mutta jos osaat porata rakoani turkkilaiseen rantatyyliin, niin otamme vaikka korvaan!
- 25
Kyllä teissä suomalaismiehissä joku on todella pahasti vialla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105025
- 1535023
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464712- 1463034
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302743- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421977
- 401630
- 231528