eikkä mulla on noin 14kilon käsipaino teen sillä hauis kääntöjä ja suorille käsille nostoja saako tuolla käsiin näkyviä lihaksia jos toistoja tulee 3-5kertaa viikossa reilu 500 toistoa aina yhtä kättä kohden siis yhden treenin nostot tuos nuo 500! Haluaisin lihaksia käsiin ni voisko joku antaa vinkkejä miten voi kotona treenata et sais tuloksia lisäksi lenkkeilen 6km 2-3 kertaa viikossa oon treenannu pitemmän aikaa lihaksissa ei oo suuria muutoksia ainoastaan kunto on kohonnut huomattavasti! En mielellään lähtis salille vai onko se ainut mahdollisuus kehittää lihaksia? Ai niin ja sit mul on ulkona vanteineen päivineen suuri traktorin rengas sitä käyn sit välillä pyörittelemässä...
amatööri kyselee
outo kotitreenaaja
4
197
Vastaukset
Ei se määrä vaan se laatu :D
Jo pelkästään sillä että vaihtelet käsipainojesi painoja saat vaihtelevuutta.
ja lihakset kasvavat paremmin kun teet toistoja alle 10 sarjoina raskaammilla painoilla.
yli 10 kohottaa lähinnä aerobista kuntoa eli kestävyyttä. Toki silläkin hieman lihakset kasvavat mutta ei läheskään yhtä tehokkaasti.- -
Trollihan tämä tuntuu olevan. Joten joo. Nostele sitä traktorin rengasta 500 kertaa niin rupee kasvamaan. Ainakin vitutus jos ei muuta.
- epic fail
jos haluat lihastulehduksen niin vatkaa vaan sitä painoas vaikka tuhat kertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381