onko kannatava ostaa?
Olis ihan satunnaisessa käytössä. Eli onko noi edut huonot jos vain vähän käyttää?
Dna super prepaid
7
858
Vastaukset
- loydd
Jos käyttö on vähäistä, parempi vaihtoehto vois olla Arvo. Saa siirrettyä vanhan numeron jos haluaa.
- Turvejoonas
Joo
Itellä käytössä Arvo ja SuperPrePaid ja toi Arvo on kul hyvä kun sai numeron siirrettyä ja hyvin pelittää..
Ei noissa sitoudu mihiskään ku lataa puheaikaa ja se on siinnä..muttei noissa mittään etujakaan kyl ole siis mitään ekstraa mutta jos vähän tarvii kännyy niin ihan hyvä.. - dna super prepaid
Turvejoonas kirjoitti:
Joo
Itellä käytössä Arvo ja SuperPrePaid ja toi Arvo on kul hyvä kun sai numeron siirrettyä ja hyvin pelittää..
Ei noissa sitoudu mihiskään ku lataa puheaikaa ja se on siinnä..muttei noissa mittään etujakaan kyl ole siis mitään ekstraa mutta jos vähän tarvii kännyy niin ihan hyvä..Ostin syyskuussa 2011 R-kioskilta DNA superprepaid liittymän sellaiseen aatamin aikaiseen kännykkääni, joka ei tue ladattavia soittoääniä eikä kuvia paitsi näppäimistön merkeillä kyhättyjä tikku-ukkoja.
Laitoin sim-kortin puhelimeen ja eikä aikaakaan kun puhelin aloitti hirmuisen piiip piiip myrskyn. Puhelin täynnä tekstiviestejä. Viimeisimmässä muistutus, että lataa puheaikaa liittymääsi.
Soitin dna asiakaspalveluun, jossa käskettiin ottamaan jonkun MX-palvelun nettisivuston ylläpitoon yhteyttä. Ymmärrykseni mukaan joku tuntematon oli sivulle kirjoittanut ehkäpä umpimähkään aiemmin juuri tuon juuri avaamani liittymän puhelinnumeron, joten sivustopalvelu oli veloittanut huoletta saldoni lähes nollaan.
Uskomatonta mutta totta. Hulluinta ettei DNA ollut valmis edes korvaamaan aiheetta veloitettua saldoa vaan minun pitäisi itse sivuston kautta hoitaa homma ????????????
Asian tekee mielestäni huolestuttavaksi se, että jollei DNA superprepaidissa olisi ollut vain vaivaiset n kuusi euroa saldoa en välttämättä olisi huomannut koko asiaa. Tiedätkö sinä välttämättä DNA asiakkaana kuka tai mikä nettiivusto syö sinun saldoasi tietämättäsi. Enpä olisi itse moista todeksi uskoa, mutta nykytekniikalla kaikki on mahdollista.
- dna super prepaid
dna super prepaid on todellinen super prepaid
Ostin syyskuussa 2011 R-kioskilta DNA superprepaid liittymän sellaiseen aatamin aikaiseen kännykkääni, joka ei tue ladattavia soittoääniä eikä kuvia paitsi näppäimistön merkeillä kyhättyjä tikku-ukkoja.
Laitoin sim-kortin puhelimeen ja eikä aikaakaan kun puhelin aloitti hirmuisen piiip piiip myrskyn. Puhelin täynnä tekstiviestejä. Viimeisimmässä muistutus, että lataa puheaikaa liittymääsi.
Soitin dna asiakaspalveluun, jossa käskettiin ottamaan jonkun MX-palvelun nettisivuston ylläpitoon yhteyttä. Ymmärrykseni mukaan joku tuntematon oli sivulle kirjoittanut ehkäpä umpimähkään aiemmin juuri tuon juuri avaamani liittymän puhelinnumeron, joten sivustopalvelu oli veloittanut huoletta saldoni lähes nollaan.
Uskomatonta mutta totta. Hulluinta ettei DNA ollut valmis edes korvaamaan aiheetta veloitettua saldoa vaan minun pitäisi itse sivuston kautta hoitaa homma ????????????
Asian tekee mielestäni huolestuttavaksi se, että jollei DNA superprepaidissa olisi ollut vain vaivaiset n kuusi euroa saldoa en välttämättä olisi huomannut koko asiaa. Tiedätkö sinä välttämättä DNA asiakkaana kuka tai mikä nettiivusto syö sinun saldoasi tietämättäsi. Enpä olisi itse moista todeksi uskoa, mutta nykytekniikalla kaikki on mahdollista.- loydd
Mikset voi ilmoittaa mikä luuri se aatamin aikainen on. Voisit kenties lukea Dnan sivuilta, että liittymän käyttö vaatii riittävän kehittynyttä päätelaitetta. Dna ei ole koskaan toiminut esim. yksitaajuuspuhelimella. Jos sulla sellainen on, voit ehkä joltain muulta operaattorilta saada siihen liittymän. Tai osta ainakin kaksitaajuuspuhelin kun niitähän saa uutena 20-30€ hintaan.
- ent. asiakas
DNA:lta ei kannata ostaa mitään, koska eivät saa edes laskujaan postitettua. Se on ihan totta, eikä mitään turhaa narinaa. Sähköisesti kyllä siirtävät laskut Intrum Justitialle perittäväksi ennen kuin edes postittavat niitä.
- paskooo
jep. dna on superpaska!
mut niin on sauniskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876