Tämä minun HM lähettää aivan omiin nimiin postia.... mikään viirus ohjelma ei löydä "vikaa"... ilmeisesti satoja posteja päivässä koska en sitten voi sitä käyttää kun tarvitsisin... onko mitään tehtävissä??
hotmail/virus
4
267
Vastaukset
tili hotmailiin. olet sössiny ja antanu käyttäjätunnuksesi ja salasasi kohtaan haluatko nähdä ketkä kavereistasi ovat bannanneet sut tai muuta vastaavaa.
- powaq_a
No en TODELLAKAAN! lol
- ,,,,,,,
S-postisi salasana, henkilötunnus, pankkikorttisi salasana, tietokoneesi salasana ja kaikki muutkin, nimeäsi ja osoitetta myöten on jo lentänyt rikollisten käsiin. Mitään ei ole tehtävissä! Nyt vain jäät odottelemaan, kun rikolliset käyttävät kaikkia sinun tilejäsi kuin omiaan. Ulosottomieskin kolkuttelee kohta ovella, satojen tuhansien velkojen takia, joita et edes itse ole aiheuttanut. Samoin roskaposti tulva on ehtymätön!
Tämän siitä saa, kun liittyy hotmailiin ja antaa sinne hyväuskoisena kaikki pyydettävät tiedot. Minä näen, ettei sinulla ole enää maailmassa missään mitään taloudellista tulevaisuutta.
Terveisiä vain sinne vaivaistaloon, minne kohta joudut.- powaq_a
Ainoa omaisuus kun PASKASET KALSARIT! joten turha sinun on surra....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454