Oma dna

ei tunnista

Onko tunnukset nollattu, kun ei pääse sisään.

5

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plod

      Jep. Tilasin tekstarilla uudet tunnukset äsken. Sitten pääsin sisään.

      • ei tunnista

        tunnusten tilaus tekstarilla. Piti rekisteröityä uudelleen ja pankin kautta. Olisivat voineet kertoa muutoksista kirjautumissivulla, mutta sehän olis ollut palvelua.


      • ei tunnista kirjoitti:

        tunnusten tilaus tekstarilla. Piti rekisteröityä uudelleen ja pankin kautta. Olisivat voineet kertoa muutoksista kirjautumissivulla, mutta sehän olis ollut palvelua.

        ... että tunnukset on nollattu missään ilmoittamatta. Julkeavat vaan väittää minun unohtaneen salasanani, joka on sekä sen pinkin sopimuskansion kannessa kirjoitettuna että tallennettuna "bookmark"iin

        samaa rataa kuin osoitteenmuutokset: toissa kesänä sujui sähköpostilla, nyt kuulemma vain puhelimitse


      • help otus
        as77 kirjoitti:

        ... että tunnukset on nollattu missään ilmoittamatta. Julkeavat vaan väittää minun unohtaneen salasanani, joka on sekä sen pinkin sopimuskansion kannessa kirjoitettuna että tallennettuna "bookmark"iin

        samaa rataa kuin osoitteenmuutokset: toissa kesänä sujui sähköpostilla, nyt kuulemma vain puhelimitse

        Dna on uusinut omadnan sivustonsa joten kai siinä tunnukset täytyy vaihtaa. On paljon parempi ja monipuolisempi kuin vanha.


      • Jokohan vaihtais?
        help otus kirjoitti:

        Dna on uusinut omadnan sivustonsa joten kai siinä tunnukset täytyy vaihtaa. On paljon parempi ja monipuolisempi kuin vanha.

        Ei edelleenkään lähelläkään Saunalahden vastaava palvelua, josta löytyy esim. puheluerittelyt kuukausittain. Ja tuo osoitteenmuutos tuntuu Dna:lla lähentelevän avaruustiedettä: itselläni osoite oli muutettu (vanhan)omadna:n kautta aikoja sitten ja tämä myös näkyi kaikissa käyttäjätiedoissa. Lasku kuitenkin lähetettiin edelleen vanhaan osoitteeseen, syystä ei yllättäen mitään tietoa kenelläkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe