Kylläpä sitä tuas passoo talavi pistellä hirven persaasta ja metonrintoo poskeesa.Piti ihan käävvä kirkolta hakemassa neljäs pakastin tuohon etteisen nurkkaan,ee mahtunna kolomeen lihat ee sitte millään.
On siellä vähä lakkojakkii,en tosin kehtoo vakkaesija lihasäelijöetä täättee mokomilla jäneksenevväellä,muutaman sankollisen pakastin ihan pirruuttani.
Jos joku haluvaa elukanlihareseptijä tietee,nii laettaa tuohon alapuolelle pyynnön.Minä sitte rampsaatan tulemaan ruokaohjeita.
Voe
17
448
Vastaukset
- laitappa tulemaan
kiva saada jokunen resepti.
tämmönen reseptinurkka. Minäkin laitan oman korteni kekoon:
Suosikkini on
Resepti 1. Juhla-ateria lampaasta analyytikon tapaan
Ota pari alkusnapsia, jonka jälkeen keitä muutama minuutti isohkoa lampaan palasta, ja
paista sitten tulessa pikkusen ja valele pippurilla. Liha on nyt valmis ja se syödään siis
puoliraakana punaviinin kera. Lisukkeeksi retiisiä ja valkosipulia.
Tämä ateria maistuu aina silloin, kun sudet ovat jossain päin suomea raadelleet poroja
taikka lampaita. Siis tämä on erityinen juhlaruoka.
Resepti 2. Dog a la Shop Sue with garlig & pepper
Huuhtele ensin kurkkusi lasillisella riisiviinaa. Suikaloi koirapala ja laita öljyyn tirisemään. Lisää
pannulle valkosipulia, hirvittävästi tuoretta chiliä ja mielesi mukaan kasviksia, mm vesikastanjaa
ja bambua. Lisää vielä makeaa chilitahnaa ja soijaa ja tarjoa basmati riisin kera. Ruokajuomana
vesi ja lisää riisiviinaa.
Tätä kansainvälistä herkkua olen syönyt guangzhoussa (Kiina). Se on tajuttoman hyvää.- €rämies
Ei ihme jotta ruoka ei maistu suomailaiseen makuun on paremmin uunissa haudutettu liha noin yön yli
ruoka juomana suosin kotikaljaa mutta vesi käy yhtälailla suosittelen että jätät ruuan laiton toisille jos se onnistuis paremmin.
lemmikkien syöntiä en ole koskaan kuullut edes vanhat ihmiset ei kertonut sellaisesta €rämies kirjoitti:
Ei ihme jotta ruoka ei maistu suomailaiseen makuun on paremmin uunissa haudutettu liha noin yön yli
ruoka juomana suosin kotikaljaa mutta vesi käy yhtälailla suosittelen että jätät ruuan laiton toisille jos se onnistuis paremmin.
lemmikkien syöntiä en ole koskaan kuullut edes vanhat ihmiset ei kertonut sellaisestaalkoko lapsenmielistä hirvittään?
Tottakait perusliha syödään hyvin haudutettuna. Minä puhuinkin nyt erityisjuhla-ateriasta ja se syödään siksi puoliraakana, kun hekumoissaan eläydytään susien raatelutuokioon. Ja kuka tässä lemmikkikoirista on puhunut. Maailmalla koira on monesti teuraselukka kuten täällä possu tai nauta. On minullakin pikku koira enkä minä sitä ole syömässä vaan annan sen mieluusti säikytellä ja ajaa tyhmiä poroja. Tietysti tuommosta paljon juossutta koiraa (esim. metsästyskoira) voisi ajatella syövänsä, sen liha kun on niin kimmoisaa.Susianalyytikko kirjoitti:
alkoko lapsenmielistä hirvittään?
Tottakait perusliha syödään hyvin haudutettuna. Minä puhuinkin nyt erityisjuhla-ateriasta ja se syödään siksi puoliraakana, kun hekumoissaan eläydytään susien raatelutuokioon. Ja kuka tässä lemmikkikoirista on puhunut. Maailmalla koira on monesti teuraselukka kuten täällä possu tai nauta. On minullakin pikku koira enkä minä sitä ole syömässä vaan annan sen mieluusti säikytellä ja ajaa tyhmiä poroja. Tietysti tuommosta paljon juossutta koiraa (esim. metsästyskoira) voisi ajatella syövänsä, sen liha kun on niin kimmoisaa.tiedä vaikka joskus metsästäisin tuommosen metsästysrakin tuolta metsästä ja panisin sen pannulle tirisemään.
- mene hiekkalaatikoll
Susianalyytikko kirjoitti:
tiedä vaikka joskus metsästäisin tuommosen metsästysrakin tuolta metsästä ja panisin sen pannulle tirisemään.
analyysi nimimerkkeineen joskus väittänyt olevansa aikuinen? Jutut on ihan eskaritasoa.
Jos tyyppi on ikältään juttujensa tasolla, niin aikahan sen parantaa, mutta jos oikeasti on aikuinen, niin tuohon ei parannusta liene. mene hiekkalaatikoll kirjoitti:
analyysi nimimerkkeineen joskus väittänyt olevansa aikuinen? Jutut on ihan eskaritasoa.
Jos tyyppi on ikältään juttujensa tasolla, niin aikahan sen parantaa, mutta jos oikeasti on aikuinen, niin tuohon ei parannusta liene.lapsoselle maistu namilammas eikä koiruli? heh heh, nyt vaan lusikka summuun ja lautanen tyhjäksi.
- on minulle vierasta
alkoko lapsenmielistä hirvittään?
Tottakait perusliha syödään hyvin haudutettuna. Minä puhuinkin nyt erityisjuhla-ateriasta ja se syödään siksi puoliraakana, kun hekumoissaan eläydytään susien raatelutuokioon. Ja kuka tässä lemmikkikoirista on puhunut. Maailmalla koira on monesti teuraselukka kuten täällä possu tai nauta. On minullakin pikku koira enkä minä sitä ole syömässä vaan annan sen mieluusti säikytellä ja ajaa tyhmiä poroja. Tietysti tuommosta paljon juossutta koiraa (esim. metsästyskoira) voisi ajatella syövänsä, sen liha kun on niin kimmoisaa.niin sinun tapauksessasi voisin tehdä poikkeuksen ja syödä kapisen rakkisi.
Ampuisin sen ensin, sitten suolistaisin ja nylkisin ja sitten marinoisin.
Ehkäpä sitten uunipataan?
Varmasti saisin menemään hymyssä suin kurkusta alas (perunamuusin kanssa), kun sieluni silmillä näkisin kyynelehtivän susi-anaalin juoksentelemassa metsässä ja huutelemassa "REKKU, REKKU..." on minulle vierasta kirjoitti:
niin sinun tapauksessasi voisin tehdä poikkeuksen ja syödä kapisen rakkisi.
Ampuisin sen ensin, sitten suolistaisin ja nylkisin ja sitten marinoisin.
Ehkäpä sitten uunipataan?
Varmasti saisin menemään hymyssä suin kurkusta alas (perunamuusin kanssa), kun sieluni silmillä näkisin kyynelehtivän susi-anaalin juoksentelemassa metsässä ja huutelemassa "REKKU, REKKU..."syöt koirani niin silloin minä syön äitiltäsi korvat ja silloin on turha huudella MAMMA MAMMA kun ei se mitään kuule ilman korvia.
- mutta muista
syöt koirani niin silloin minä syön äitiltäsi korvat ja silloin on turha huudella MAMMA MAMMA kun ei se mitään kuule ilman korvia.
kaivaa maan pinnalle ensin.
Toisaalta olet sen verran sairas persoona, että kai sekin onnistuisi?
Mutta onneksi niistä molemmista tempuista jokin rangaistus on laissa määritelty.
Vähämielinen tosin selvinnee pitkällä pakkohoidolla.
ruokareseptini ovat osoittautuneet niin tavattoman suosituiksi, niin voin minä laittaa tähän hirvikeitonkin ohjeen. Sitä varten tarvitset jättipadan:
ANALYYTIKON HIRVIKEITTO
Survo kokonainen, salakaadettu hirvi luineen, päineen ja sarvineen sekä kokonainen maalaistollolta varastettu possu jättipataan ja keitä niin kauan, jotta lihat irtoilevat luista. Suolet, veret yms tietysti otetaan elukoista pois ennen keittämistä. Lisää muutama peruna ja porkkana sekä suolaa ja hirvittävästi pippuria.
Nautitaan hyvällä mielellä, ei itkun kera.mieleen, jotta turhahan noita susien raatelemia poroja on tuonne metsään jättää mätäneen. Niistä tulee hirvikeiton kanssa samalla reseptillä tosi makoisa soppa. Poronlihat joutaakin susille ja luut ihmisporsaalle.
- €rämies
värisiä nappeja oot tänään syöny, tuota keittoa kukaan pysty syömään, hyllu mikä hullu!!! Enpä enää ymmärräkään sua.
€rämies kirjoitti:
värisiä nappeja oot tänään syöny, tuota keittoa kukaan pysty syömään, hyllu mikä hullu!!! Enpä enää ymmärräkään sua.
näköjään oikein vingut ja anelet, jotta laittaisin lisää reseptejä. Olkoon menneeksi vielä yksi:
KATAJAINEN HUNAJANAMIPORO
Nappaa kiinni jonkun tyhmän poronpurijan poro ja kuskaa se pakettiautolla johonkin syrjäiseen paikkaan teurastettavaksi. Ota siitä muutama lihapala ja jätä loput susille. Pane lihat pataan, jossa on vettä, suolaa ja runsaasti katajanoksia. Hauduta yön yli ja valele sitten lihapalat hunajalla. Tarjoile puikulapottujen kera.- €rämies
€rämies kirjoitti:
ei varmasti ole ala astetta vanhempi, sitä luokkaa on jutut.
- adfuhuaghp
€rämies kirjoitti:
ei varmasti ole ala astetta vanhempi, sitä luokkaa on jutut.
tarkotettu lapsi analyytikolle
- €rämies
adfuhuaghp kirjoitti:
tarkotettu lapsi analyytikolle
Sääliks käy että nuin vaikeasti sairas ihminen on vuosia ilman hoitoa vai onko diaknoosi väärä ?
on sillä se vaikutus että se leimaa asiallisetkin metsästyksen vastustaja nuiden pilleri huuruisten höpötysten kannattajiksi.
Paikallisesti metsästys kielto voi olla paikallaan mutta valtakunnallisesti se on vain ongelmien tuottamista.
Eläinten luonnollinen käyttäyminen muuttuu nopeasti ,jos suojelu kohdistetaan ilman harkintaa
seuraukset ei koskaan ole kovin mieluisia .
Totta kai olen huolissani susi anaalin mielen terveydestä mihin on kadonnut suomessa hoiva palvelut
joko on vähennetty liikaa hoitopaikkoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 941523
- 1161248
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18949- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830- 34785