Tää nyt ei ole kovin ...

AdaFlink

... järkevä paikka kysyä asiaa, mutta kysynpä kuitenkin.

Mun maineeni on se, mikä on. Olen vihattu joidenkin clubilaisten keskuudessa.

Kun mun osoitetietoni nimineen puhelinnumeroineen ja sähköpostiosoitteineen kerrottiin täällä erään sairaan henkilön toimesta, niin sain seuraa. Siksi kysynkin, jotta voinko kertoa poliisille, siitä punaisesta Ladasta, joka kävi heittämässä kiepin eräänä keskiviikkoisena päivänä tossa meidän ei niin leveällä kääntymäpaikalla (Lada vaatii tilaa). Se sama Latukka (parikyt kilsaa kotiosoitteestani) oli sellaisen paikan kuin "Solan" jälkeisellä teollisuusalueella pimeenä vähän jälkeen aamu kolmen pari vuorokautta myöhemmin, mutta läskit kaljupäineen oli toljottamassa ikkunassa. Tuo samainen Latukka oli sitten parikymmentä minuuttia samana yönä myöhemmin Äij.... kadun liittymässä. Ei voi olla sattumaa, että parin päivän aikan ko. auto on mun "jaloissa" jatkuvasti.

Se vaan tiedoksi, että se paikka on vaan silleen huono kyttäyspaikka, koska sillä teollisuusalueella on melkoisen tarkka valvonta. Esim. suurimmissa yrityksissä kaikki kadulla liikkuvat (sisään tulo kadulta) tallentuu valvontanauhalle.

Saanko siis mainita tästä rikosilmoa clusosta tehdessäni?

Ja mitaan ette voi...

15

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vajakki

Ajattelin itsekin juuri ruveta raportoimaan kaikista liikenteessä näkemistäni autoista poliisille ja tulla kertomaan siitä juuri talousrikospalstalle.

• Dia pam

Miksi palsta on muuttunut hullujen temmellyskentäksi.
        Heti kun wushh....

• hullujahulluja
        Dia pam kirjoitti:

Miksi palsta on muuttunut hullujen temmellyskentäksi.
        Heti kun wushh....

nopsaan ada

• Piikkimatto esiin
        hullujahulluja kirjoitti:

nopsaan ada

ohi ajaa joka päivä sama bussi ja vieläpä samaan aikaan, maalasin asuntoni ikkunat mustalla maalilla, eivät näe sisään. (siinä bussissa istuu monta kyttääjää, varsinkin aamulla)

• Itse tekisin näin

Clusoon et tuota saa helposti kohdistettua, mutta kerro kuitenkin kaikki mikä tuntuu aiheelliselta kertoa. Jos jotain sattuu, on ainakin jotain vainua heti aluksi.

• AdaFlink

..., että mua jonkin sortin hulluna pidetään. Harvapa täällä kehtaa reilusti tunnustaa henkilöllisyytensä ja kirjoittaa omalla nimellään.

Noi tilanteet oli kuitenkin sellaisia, että ne eivät ole sattumaa ja sen tietää myös ne Latukassa istuneet hemmot. Eihän niillä tietenkään pokkaa/rohkeutta riitä kertoa asioita, kuten ne on. Ne ovat sellaista roskasakkia, jotka eivät liikaa huomiota kaipaa. Siis sellaista raukkamaista paskaa, ketkä kehtaa olla kyttäämässä ja tuoda itseään kolmen ukon (läskistä oli Latukan ikkunat tehty) voimin yksin yöllä kulkevaa naista kohtaan. Sen punasen vanhan Latukan rekisterikilvessä olivat AX. - ... Jos joku capitaatti tunnistaa, niin voi lähettää terveisä multa.

Multa vaan kysyttiin, jotta onko mulla ollut hankaluuksia sen jälkeen, kun toi yksi idiootti laitto ne mun tiedot näkyville? Ajattelin juurikin siitä syystä mainita, jotta jos mulle käy jotain, niin ainakin voi lähteä etisimään tota Latukkaa. Ja tiukan paikan tullen kaivetaan valvontanauhoja esiin.

Ja mitaan ette voi...

• 17+33
        AdaFlink kirjoitti:

..., että mua jonkin sortin hulluna pidetään. Harvapa täällä kehtaa reilusti tunnustaa henkilöllisyytensä ja kirjoittaa omalla nimellään.

Noi tilanteet oli kuitenkin sellaisia, että ne eivät ole sattumaa ja sen tietää myös ne Latukassa istuneet hemmot. Eihän niillä tietenkään pokkaa/rohkeutta riitä kertoa asioita, kuten ne on. Ne ovat sellaista roskasakkia, jotka eivät liikaa huomiota kaipaa. Siis sellaista raukkamaista paskaa, ketkä kehtaa olla kyttäämässä ja tuoda itseään kolmen ukon (läskistä oli Latukan ikkunat tehty) voimin yksin yöllä kulkevaa naista kohtaan. Sen punasen vanhan Latukan rekisterikilvessä olivat AX. - ... Jos joku capitaatti tunnistaa, niin voi lähettää terveisä multa.

Multa vaan kysyttiin, jotta onko mulla ollut hankaluuksia sen jälkeen, kun toi yksi idiootti laitto ne mun tiedot näkyville? Ajattelin juurikin siitä syystä mainita, jotta jos mulle käy jotain, niin ainakin voi lähteä etisimään tota Latukkaa. Ja tiukan paikan tullen kaivetaan valvontanauhoja esiin.

Ja mitaan ette voi...

ilmoita poliisille havaintosi. Tarvitsemme Sinua täällä!

• AdaFlink
        17+33 kirjoitti:

ilmoita poliisille havaintosi. Tarvitsemme Sinua täällä!

... että olen tottunut hoitamaan asiani itsenäisesti, enkä ole poliisia vinkunut apuun. Silloin joskus, kun oli se WGI-jupakka, niin en silloinkaan pyytänyt poliisilta apua, vaan toi yksi pönttö meni sitten poliisikaverilleen siitä kertomaan (ja kuulema nauroivat maha kippurassa mun ahdingolle). Olisin tuolloin voinut polttaa yhden taxiyrittäjän luvat tai sitten jos yrittäjä ei itse ollut ratissa, niin renki olisi satavarmasti saanu kenkää. Jos taxin katolla palaa vapaavalo ja matkustajia on autossa, niin sehän suoraan tarkoittaa, että taksamittari ei ole päällä. Mikä lie keikka silloin kysymyksessä.

En millään viittis kertoa siitä Latukasta, koska siellähän saatto olla sellaista porukkaa mukana, joilla on jotain matkustusrajoituksia tms. rajoituksia. Nehän lähtis silloin vankilaan odottamaan oikeudenkäyntiä, jos niiden todettas tehneen jotain sellaista, mikä ei ole ihan lainmukaista. Eli en silleen harmeja heille halua. Ja toisekseen nehän saatto olla vaan perin kiinnostuneita mun persoonasta, joten siksi olivat siellä missä olivat.

Olin jo aikeissa jättää ton clusonkin jutun huumorin piikkiin ja niellä kaiken mielipahan, kunnes selvisi, että se rontti ottaa ihmisiin yhteyttä mun nimellä ja tarjottelee kaikenlaisia palveluita mun nimissä (kait sitä sutenöörin ammattiopinnot näyttää kiinnostavan). Nyt kuitenkin tuli ilmi sellainen juttu, että sehän on saattanut ottaa yhteyttä nimelläni sellaisiinkin laittomiin törkysivustoihin ja joskus tulevaisuudessa mä saatan olla poliisin ratsatessa sivustoja syytettyjen penkillä tai vähintäänkin epäiltynä jostain sellaisesta, mihin mulla todellakaan mitään mieltymystä ei ole ja satavarmasti en ole sellasiin itse yhteyttä ottanut. Siksi haluan selvittää jutun makso, mitä makso.

Nuo erilaisten palvelujen tarjoajien ylläpitäjät (modet) ovat olleet useimmiten vallan loistavia yhteistyökumppaneita (ei toki kaikki). Ne ovat auliisti kertoneet asioita ja olleet valmiita auttamaan niin poliisia, kuin minuakin. Olen mm. saanut kellonaikoja ja IP-osoitteita, joista heille on oltu yhteydessä mun nimellä. Joten kiitos heille.

Joten kerrohan cluso esim. missä olet ollut eräänä syyskuisena iltapäivänä klo13.38.07? Haluatko tietää IP:si loppuosan, jos olet sen sattunut unohtamaan? No miepä kerron. xxx.xx.xxx.38. Kaikkea "kivaa" ei täällä ymmärrettävästi voi kertoa.

Ja mitaan ette voi...

• kutsuttuna Capitalaisten silloisessa kokouksessa ja piha oli täynnä vanhoja autoja.
      Taisi siellä Ladakin olla.
      Ihmettelin mielessäni silloin miksi miljonäärit noin silmiinpistävästi käyttivät vanhoja autoja.

• ei säästäminen riitä

Ja vettäkin haetaan rännin alta ja muuta vastaavaa, mutta joku toppari vielä pitäisi olla että ja mutta ja kun voi hyväänen aika mihin lomsutellaan ???

• ei ole,.,,

hyvin normikateellisen suomalaisen mieleen.jos kaikilla olis ollu vaikka mese,siitä se itku vasta alkaa. vai silmään oikein pisti,voi voi

• Rautalankakauppias

Kerro vaan poliisisedälle, että tommonen lada kurvailee alvariinsa jaloissa ja rekkari on sitä sun tätä. Eihän sitä Ladaa tarvitse mihinkään henkilöön kohdistaa, kunhan mainitset.

Ja tee se rikosilmo heti. Näyttää vähän siltä, että sinua yritetään pelotella olemaan tekemättä sitä ilmoa. Enpä uskoisi näistä painonvartijapojuista muuten oleman muuta konkreettisempaa haittaa. Ja saahan sitä ladalla ajella ja ikkunasta katella, jos yöllä ei nukuta.

• Brus Wille

Ladoilla ajellaan hämäyksen vuoksi.
        Kyttäävät vaikka naapuria huumeiden vuoksi...

• Nahkapäät ilmi

Siitä poikii monta hyvää kun ilmoitat ne lada-ajelijat poliisille. Lada voidaan ratsata ja ajoneuvovero nykäistä maksuu, pakkaa kerhopojilta unohtua nuo yhteiskunnan velvoitteet. Poliisi voi käväistä kahvilla sudenpentukerholla ja taas voi löytyä pientä sanomista siitä, että vaarin haulikosta on sahattu perä irti. Kännykät kun katotaan niin voipi löytyä niitä jauhopölyä vasemmassa sieraimessa kuvia.

Tästä voi uutisten seuraajalle irroata monta hupia, anna mennä vaan Ada.

• 11+14

Kannattaa mainita, ja varmistaa että poliisi kirjaa sen ylös. Oli merkitystä tai ei. Mitään ei häviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe