Mitä teette vapaa-ajalla?

Tuli mieleen että mitä nykynuoret tekevät oiken vapaa-ajalla? Itsekkin olen nuorehko poika, ja ihan uteliaisuudesta tulin kysymään tälläistä. Kiinnostaa myös vähän kuulla mitä eri paikkakunnissa tehdään, sillä meidän kunnassa ostareissa pyöriminen on out. Kaikki pyörii enemmän skeittiparkeilla tai urheilukentällä. Ei minunkaan mielestä pitäisi pyöriä ostoskeskuksissa hengailemassa jos ei ole mitään asiaa sinne. Itse käyn siellä jos on asiaa, esim. ostamassa vaatteita tai uutta puhelinta.

Käykö kukaan enää kavereilla? Täällä se on yleistä ja ketään ei hävetä tuoda "rikkaampaa" kaveria "rähjäisempään" kotiin. Tuodaan kaveri jos tuodaan, tytötkin ovat täällä kavereita. Eikä tarvitse esittää niille mitään. Kaikki tietävät toistensa luonteet. Johtuu ehkä jopa tästä pienest kunnasta.

Itse olen vapaa-ajalla nykyään aika paljon kotona, en vain pelaa tietokonepelejä vaan teen jotain järkevääkin. Kuten: haravoin pihaa, leikkan ruohon, lumitöitä jne.. kaikki mitä voi tehdä sinä ajan kohtana. Jos pihalla on kaikki valmista, voin vaikka auttaa pöydän kattamisessa ja siivoamisessa. Joskus tulee myös pelattua tietokoneella. Ja joskus myös aika paljonkin.


Vapaa-ajan pukeutumisesta vielä sen verran, miten pukeudutte vapaa-ajalla? Itse tykkään ulkona näyttää tyylikkäältä. Värikkäitä vaatteita, muodikas pipo ja tiukat farkut. Myös tredikkäät kengät kuuluvat kategoriaani. Mutta tällähetkelä tarvitsisin uusia kenkiä. Kotona tykkään käyttää collegehousuja ja jotain löysää paitaa. Myös verkkareita pidän joskus, olen myös miettinyt miksi nykynuoret pilkkaavat verkkareita ja kehuvat enemmän collegehousuja. Melkein sama asia.

Illalla yleensä teen lihaskuntoliikkeitä ja käyn lenkillä. Myös läksytkin teen alkuillasta. Jos illalla aikaa jää pelailen hiukan pleikalla ja katson Big Brotherin.

49

10343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nw

      Vähän koulujuttuja, dataan, luen, soitan kitaraa, olen kavereiden kanssa/yksin kaupungilla, katson leffoja yksin/kavereitten kanssa, joskus yökyläilen ja joskus tietysti juhlitaan. Nice life.

      Pukeudun vapaa-ajalla yleensä samalla tavalla kuin koulussa, pillifarkut ja bändipaita.

    • 94tt

      No tuntuu et täs kyläs ei oo mitään elämää. -.- ite haluisin koulun jälkeen olla kavereitten kaa mutta pakko lähtee suoraan kotiin kun se ainoo bussi lähtee sillon. Eli siis dataan päivät, käyn lenkillä ja kuntoilen. Perjantai-iltana sit ollaan enemmänkin kavereiden kaa ja lähetään muualle pyöriin ostareihin.

      • joooototaa

        Mä repesin tolle "tiukat farkut" hahahah :D sori

        Oon yleensä enimmäkseen kotona, koulus oon kavereitten kaa ja JOSKUS vapaa-ajalla. En jaksa ikin lähtee mihinkää paitsi ehk shoppailee. Mul on (oli) eri kaverit vapaa-ajal ku koulus mut välit on vähä menny.. Enkä enää jaksa tuhlata aikaa mihinkää. Ja vapaa-ajal oon koneel enimmäkseen, katon tv :t jne.. Piirrän joskus. Tykkään käydä kävelyil ja joskus lenkillä taii salilla kaverin kaa ;P Must on tullu vähä erilainen ja oon alkanu kirjottaa kaikkee ihme juttui paperille. Noo, pukeudun.. nyt on syksy-talvi eli pillifarkkuihin, neuleisiin ja huppareihin joskus. En pukeudu sillee tylsästi mut en laita kaikkee viimesen päälle, aika yksinkertasesti. :d Mun elämäst on kyl tullu aika kamala o; UM.


    • huokaus...

      en juuri muuta tee kun oon kotona...

      • ttttyttö

        Perse tuolissa homehdun koneella. Eipä mulla muutakaan tekemistä ole.
        Pukeudun yleensä lökäreihin ja t-paitaan.


    • Jere12345

      Noh, jos on kyse ihan arkiviikosta, jolloin on koulua.. Aloitan siis päivän siitä kun koulu loppuu. Maanataina: Oleskelen kavereiden kanssa muutaman tunnin, jonka jälkeen kotiin. Klo 19 alkaisi sitten treenit, joskus klo 18, koska olen valmentaja. Kotiin pääsen yhdeksän aikoihi, jolloin käyn facebookissa, lukemassa sähköpostit ja ehkä pelaamassa hiukan. Ennen tietokonetta käyn tosin suihkussa.

      Tiistai: Oleskelen jälleen jonkun aikaa kavereiden kanssa, ja jos sinä tiistaina on seurakunnan järjestämä "Nuortenilta", menen sinne. Nuortenillan jälkeen olisi sitten salitreenin aika, siellä 1-2 tuntia, jonka jälkeen sauna ystävien kanssa. Kotona kymmenen aikaan, käväisen äkkiä taasen siellä tietokoneella ja sitten nukkumaan.

      Keskiviikko: Oleskelen taas, yllätys yllätys, ystävien kanssa ja sitten kotiin. Menen koneelle, facebook, sähköpostit ja pelaamaan. Mutta sitten klo 19 treenit ja kotiin pääsen yhdeksän aikaan ja silloin olen melko puhki, joten menen suoraan nukkumaan.

      Torstai: Oleskelen jonkun aikaa ystävien kanssa, jälleen kerran. Sen jälkeen, riippuen viikosta, olisi ISKO-koulutus. (Isos- ja kerhonohjaajakoulutus) Ja se loppuu viisitoista vaille kahdeksan, joten kerkeän juuri treeneihin, jotka alkavat siis kahdeksalta. Treenit loppuvat vast puoli kymmeneltä joten olen kotona kymmenen aikoihin. Käväisen äkkiä suihkussa ja menen nukkumaan. Saatan myös käydä koneella.

      Perjantai: Oleskelen jälleen ystävien kanssa ja 16-22 on seurakunnan järjestämä "peli-ilta", jossa viihtyy moni Kirkkonummelainen nuori. Sen jälkeen menen kotiin ja nukkumaan.

      Viikonloppu: Tämä riippuu vähän viikonlopusta. Olen ystävien kanssa, pelailen, olen facebookissa, olen sisarusten kanssa. Käyn leffassa. Käyn uimassa (keväällä) jne. Paljon asioita siis. :D Joskus käyn myös treenaamassa viikonloppuisin.

      Vaatetuksesta: Itse en kiinnitä hirveän paljoa huomiota vaatteisiin. Syksyllä ja talvella yleensä ihan vain mustia t-paitoja ja mustia farkkuja huppari. Mutta keväällä ja kesällä, on melko kuuma oleskella mustissa vaatteissa. Silloin yleensä farkkushortsit/polvifarkkushortsit tai mitkä lie ovatkaan. Ja paidat ovat hieman värikkäämpiä. Tosin esim. mökillä olen yleensä ilman paitaa.

      Näin siis menee minun, 15-vuotiaan Kirkkonummelais-pojan viikko. Ainiin, jos jotakuta jäi mietityttämään harrastus niin se on sitten karate. Ja nyt joitakuita häiritsee vyön väri.. Vihreä. Tosin sinistä vyötä tavoittelen ja siksi pitäisi ruveta vielä treenaamaan enemmänkin.

      Toivottavasti kukaan tuttu ei tunnista minua xD

      Onnea elämiinne! =)

      • gjkhhytdj

        no tuntuu liian hektiseltä tollanen kun vertaa omaan elämään kun ei ole oikeastaan mitään elämää ku kotona oon aina.


      • iimougirl<
        gjkhhytdj kirjoitti:

        no tuntuu liian hektiseltä tollanen kun vertaa omaan elämään kun ei ole oikeastaan mitään elämää ku kotona oon aina.

        Itte yleensä vapaa-ajal koulun jälkee tulee käytyy kaupungil tai jonku kaverin luona, josta ny sit tuun kotii yleensä joskus illal, jonka jälkee yleensä dataan, piirrän, luen, siivoon, textailen, soitan kitaraa, katon jotai leffaa tai iha mitä ny vaa kotoo voi yksinää tehä. Läksyt vaa tuntuu et on jääny kokonaa pois, ei jaksa tehä ja on nii väsyny päivä jälkee et ei oikeestaa vois vittuakaan kiinnostaa, mut niit saa sit tehtyy koulus enne tunni alkuu jnejne. Kokeisii tosin kyl luen sillai normaalisti. Ja sit toki joskus o niiäki päiviä ku vaan tulee suoraa koulust kotii ja vaa löhöö jossai sohvan nurkas ja datailtuu. Joskus tulee kokeiltuu jotai uusii meikkaus juttui, lakattuu kynsii, laitettuu kasvonaamioo ja jotai sellasta.

        Sit mulla on kolme kertaa viikos nyrkkeily reenit ni niihi menee iha mukavasti aikaa ja energiaa ja näkee kavereit ja saa purkaa paineet jos vituttaa tai muut vastaavaa. ja kotoon tulee tehtyy jotai lihaskuntoliikkei ja muuta sellasta

        vklp koitan ain päästä leffaa jonku kans tai sit shoppailee ja tapaa sellasii kavereit joit ei oikee ma-pe pysty näkee. Sit vaa yökyläilyy ja sellast perus hauskanpitoo ja tällee.

        Kesäsi, varsinki lomil tulee oltuu yötä myöte ulkoo ja sit aamul nukkuu pitkää ja tuntuu et päivät vaa katoo johonki, mut sit kaverit onneks tasapainottaa hiuka ja pitää mut sillee selväjärkisenä, ettei tuu mitää sellast, kukaa ei välitä musta -fiilistä.

        Kotoo mul on yleensä iha vaa jotkut legginsit ja t-paita tai sit lökärit ja joku toppi tai paita. Sit taas ku ulos lähtee ni meikit naamaa ja jotai parempaa pääl.


      • KlaaraKot

        Hei, miten hoituu läksyt?


      • Anonyymi

        Missä välissä sä ehdit tehdä läksyjä? Vai eikö niitä kotiläksyjä enää annetakaan?


    • hartuska.h

      Asun sen verran kaukana kavereitten luota, että jos satun käymään siellä päin niin tottakai vietän aikaa heidän kanssa. Hieman tasapainotellessa, kun satun kulkemaan muutamassa eri porukassa. Yleensä ollaan kaupungilla, mutta välillä jonkun kaverin kotona ja milloin missäkin.

      Isäni luona ollessani vietän enemmän aikaa hänen ja meidän koiramme kanssa. Koiran kanssa usein leikimme ja käymme uimassa läheisessä lammessa ja tietenkin käymme lenkillä. Yleisemmin isäni (ja välillä isoveljeni) kanssa katsomme telkkaria tai olemma paikallisessa leirintäalueen kahvilla (siis asumme matkailuvaunussa).

      Äidillä ollessani pyrin olemaan pikkuveljeni seurassa enemmän, koska minun ja äidin välit ovat huonontuneet sen jälkeen kun hän erosi isäni kanssa ja otti meille uuden miehen asumaan, joka sitten päätti heittää ensin isoveljeni ja sitten minut ulos. Tietenkin pyrin pitämään yhteyttä äitiini ja pyrin käymään aina välillä käymässä pikku veljeäni katsomassa. Äidin kanssa tulee juteltua silloin.

      Vanhimmalla siskollani ollessani lenkkeilemme koirien kanssa, pelaamme milloin milläkin, katsomme toki välillä telkkariakin ja teemme yhdessä ruokaa yms.

      Toiseksi vanhimmalla siskolla ollessani katson telkkaria, vien koiraa ulos ja leikin 2 adhd lapsen kanssa. Pyrin myös osallistumaan täälläkin ollessani kotitöihin ja lastenkasvatukseen (mihin heidän isänsä ei kykene).

      Isovanhemmillani ollesa pyrin auttamaan heitä tarvittäessa (vaari tekee töitä ja mummo on jäänyt työkyvyttömyys eläkkeele), koska mummilla meni joulukuussa lonkka ja nytten hiljattain samasta jalasta sitten polvi. Sieltä saatan lähteä välillä katsomaan kavereita ja kyläilemään heillä.

      Yleensä vapaa-ajalla jos olen kotona tai isovanhemmilla pukeudun verkkareihin/homiksiin ja toppiin. Kaupungilla yms. ollessani pyrin pukeutumaan suht hyvin, perus farkut/hame, toppi ja mahdollisesti jonkinlainen huppari tai/ja takki.

    • Boy15v

      :D JOTENKi oot tosi samantyylinen ku minä lenkkeilet pelaat teet kaikkee järkeevääki ja oot paljon kotona ym ym. Itekki oon poika. Vaatetyyli on ehkä hieman erinlainen. Miten sanois ----> tavallisii vaatteit pidän farkkui,huppareit,pitkähihasii ja jotain trendi kenkiä. Kavereitten kaa ollaa yleensä kaupungil tai kylil roikkumas kuin toistemme kotona. :) Mut pakko sanoo oot tosi tosi saman tyylinen tyypppi. Eipä oikee muuta eroo ole. No tytöistä sen verran itellähän on paljon tyttökavereit ja jos toisin niit kotii nii heti ruvettas epäilee ja ruvetaa vihjailee.

    • Tprempaa

      Noh mitäs mä teen hengailen kotona , kun en ilman kavereita kehtaa paljoo stadiin lähteä . PASKAA ELÄMÄÄ MUTTA MINKÄS TEET . Eiköhän mullekki joskus löydy pari kaveria keiden kanssa nauttia tästä elämästä .

    • mroooeooo

      Jaa meikä on vaan tämmönen kotimies, tai tyttö. Mä en kauheena vietä aikaa koneella tms. teen just jotain "hyödyllistä", kuten vähän siivoilen ja käyn juoksulenkillä, mulla on kauhea himo rasittaa omaa kehoa, teen vatsalihaksia, punnerruksia yms.

      Sitten mulla on pari lemmikkiä niin niitten kans pitää välillä myös viettää aikaa ettei niistä tuu mitään mökkihöperöitä.

      Oikeestaan mun vapaa-aika menee siihen että teen kaikkea yksikseni, joskus käyn kaupoilla jonku kaverin kanssa tai meen kylään sinne.

      Läksyt vie kans aikansa, nyt on kylläkin kesäloma eikä oo sitä huolta, mut yleensä mulla saattaa läksyt jäädä aika myöhään.

      Nyt kesällä tykkäään ottaa pihalla aurinkoa.

      Se on vähän hankala olla kenenkään kanssa kun kaverit asuu melko kaukana.

      Vapaa-ajalla vaatteita pidän vaan jotain mikä näyttää hyvältä.

      Vittu meikä on noulaiffi. :D Kesäloma on kauhee kun joutuu kattoo sisaruksia eikä oikeen mihinkään pääse eikä kukaan tuu tänne. Onneks koulu alkaa syksyllä.

    • tylsss

      Ite oon aina kotona. Kaverit tulee kerran vuodessa käymään miun luona ja tämmöstä. Luen netistä sähköpostit,blogit ja uutiset ja olen aika paljon ulkona koirien kanssa. Harrastan vaan valokuvausta, mutta missään kerhossa en ole kun ei tääl ole semmosia. Enkä kyllä semmoseen meniskään.

      Koulussa farkut t-paita huppari, kotona jotkut löysät pöksyt t.paita. näin kesällä on yleensä shortsit.

    • personnel

      hmm...no paiskin kivii terassil, otan aurinkoo...öö..tapan aikaa telkkarin ääres tai koneella.. lomilla lähes vaa oleilen ja yritän saada ajan kulumaan laahustamalla huoneesta toiseen, juomalla vettä, huokailemalla, joskus kuuntelen musaa..mut kouluaikana oon kaverin kans aika paljon..mut sillonki pääasias vaa jutellaa, mikä on mun mielest kyl iha hyvä ajanviettotapa

    • konekonekone

      koneella.....koneellla.....koneella.....koneellla......en pääse irti..

    • fapfapfapfapfapfap

      fap fap fap

    • tytysykkä

      oon 96 tyttö ja koulussa mulla on 6 tosi hyvää kaveria mutta en tiiä miks, mut oon niitten kanssa aika vähän koulun ulkopuolella. asun pienellä paikkakunnalla ja täällä on sellaset tavikset jotka tekee tavallisia juttuja ja liikkuu kylällä vaan kun on asiaa ja sit on sellaset ns.kovikset jotka polttaa tupakkaa S-marketin takana. ite kuulun niihin taviksiin. käyn kerran viikossa pianotunneilla ja nyt tänä kesänä oon käyny parhaan koulukaverini kanssa lenkillä joitakin kertoja. oikeestaan muitten kanssa oon vaan muutamia kertoja vuodessa koulun ulkopuolella mut sitten sen mun parhaan kaverin kanssa hengaan yleensä jos hengaan koska ollaan tunnettu niin monta vuotta. tai sitten oon mua vuotta nuoremman serkun kanssa, joka on mulle melkein kuin sisko. pelaan sims 2:sta, olen koneella, katon telkkaria, piirtelen mangaa ja käyn kirjastossa lainaamassa pari kirjaa, kesäisin uiskentelen ja aikeissa ois ryhtyä isoseks seurakunnan toimintaan ensi syksynä. kai oon ihan normaali.

    • fatliner

      Noo...
      Soitan bändissä sähköbassoo, hengaan kavereiden kans, ajan mopolla jne..

      • surunaama

        basisti ja mopopoika, kuolet neitsyynä


    • LUKEKAA TÄMÄ!

      älkää nuoret huoliko! on normaalia olla paljon yksin NUORENA. Niin kuin sanotaan että nuori haluaa yksityisyyttä ja rauhaa, ajatella mitä elämältä haluaa. Nuoria on kahdenlaisia HUOMIONKIPEITÄ ja YKSITYISYYTTÄ JA RAUHAA TARVITSEVIA. Elämässä ei tarvitse monta ystävää, kunhan on vaan joku. Ja sitten ne TYTÖT joista nuoret niin paljon vuohkoaa. Sen asian kanssa ei tarvitse hoppuilla. Kaikki löytää jossain elämänvaiheessa SEN OIKEAN. ulkonäöstä ei tarvitse ottaa paineita. on normaalia että murrosiässä tulee finnejä, jne. ne häipyy iän myötä. Mielummin olen oma itseni enkä mikään pissis nuori "NEITI", jolla on 3 cm paksuinen puuterikerros naamassa ja luulee saavansa kenet tahansa jätkän. itsevarmat, itsensä hyväksyvät, hyväkäytöksiset nuoret pärjäävät elämässä paremmin. Eläkää päivä kerrallaan omana itsenään niin kyllä tytöt ja kaverit kiinnostuu!!!

    • kukkahattu täti

      Hej på er.

      • Kukkahattu setä

        Hej kukkahattu täti.


      • kukkahattu täti
        Kukkahattu setä kirjoitti:

        Hej kukkahattu täti.

        Nu förstår jag inte riktigt vad du säger ;s kukkahattu SETÄ


      • Kukkahattu setä
        kukkahattu täti kirjoitti:

        Nu förstår jag inte riktigt vad du säger ;s kukkahattu SETÄ

        Vadå? Vi skall inte dejta.


      • kukkatattu täti
        Kukkahattu setä kirjoitti:

        Vadå? Vi skall inte dejta.

        skall vi inte, nehe nu ger jag upp.


    • Kukkahattu setä

      Nej, du måste fighta över vårt förhållande. We belong together. Vi kan gå och plantera blommor om du vill.

      • random tytsy stadist

        okej då


    • Kukkahattu setä

      Du fightas inte ännu heller om mig. OM OSS!

    • 13-v poika

      No jaa..
      Koulun jälkeen syön jotain välipalaa sit meen pelaa vähäks aikaa ja sitte meen koiran kanssa ulos ja samalla tulee ehkä poltettua yks tupakka.Sit meen koiran kanssa sisälle ja teen läksyt,kun oon tehny ne niin pelaan vähän ja meen ulos pyöräileen tai tekeen jotain muuta kivaa.Sit meen sisälle syömään ja taas ulos.Lähden vähän kauemmaksi tupakille koska vanhempani eivät tiedä että poltan enkä halua että he tietävät koska saan hirveet huudot.Sitten meen sisälle ja leikin koiran kanssa tai opetan sille uusia temppuja.Syön iltapalaa ja käyn koiran kanssa vielä ulkona ja joskus ehkä poltan vielä yhden tupakan ja meen sisälle peseen hampaat ja nukkuun.Viikonloppusin kalastan,polttelen tupakkia ja juon cocacolaa.Meen sisälle ja pelailen vähän aikaa ja teen jotain muuta turhaa.Pukeudun farkkuihin jotka roikkuu melkein polvis asti ja isoon t-paitaan.Ulkona käytän vapaa ajan kenkiä,farkkuja ja työtakkia.Joskus jään koulun jälkeen kylille 1-2 tunniks ja meen seuraavalla bussilla kotiin.

    • Pelaan koneel/vaihan siihe osii (harvoin koska ei oo aina rahaa uusii eikä tarvii), soitan kitaraa, soitan rumpui, katon telkkaa, käyn säbäharkois, käyn lenkil iteksee/koiran kaa/koiran ja iskän kaa, syön, makaan

    • purkkijuusto

      trampoliinilla 24/7

    • mies55

      työnnän melko isoa dildoa anukseen.

    • 15v poika

      1kysymys, toivon et joku vastaa, olenko yksinäinen JOS
      Harrastan jalkapalloa,
      Minulla on monta kaveria koulussa
      Pari TOSI hyvää kaveria, pelailen heidän kanssa tietokone pelejä paljon
      Juttelen heidän kaa kokoaja ku pelaan, tulen toimeen jokasen kanssa,
      Oon hyvässä kunnossa ja tunnen ja tiedän tosi monta ihmistä
      MUTTA: en ole melkein koskaan ulkona kavereitten kanssa, en vaa sillee jaksa ikinä lähtee mihinkää, ja 2-3 kertaa kuukaudes käyn leffateatteris kavereitte kaa.
      Ja mul on simmone tunne et oon epäsosiaalinen.. Jos olen mielestänne mitä pitäis tehä..

    • lkjlk

      Enny jaksanukkaa kirjottaa mitään romaania elikkäs joka päivä tulen koulusta istun koneelle ja pelaan pelaan ja pelaan kunnes on huominen pelaan johonkin 3 asti yöllä herään 7 ja kouluun ja samaa koko viikko ja viikonloppuisin pelaan johonki aamu 7 ja nukun 3h ja pelaan että sillai kts

    • randomESjonne

      Juon ES pelaan CS ja muuten vaan pärisen kavereitten kaa kaupoilla

    • yyksin

      Mihin vois pyytää kaveria?

    • trollhottan

      runkkaan ja syön räkää

    • Huhhuhlolz

      Oon tyttöystävän kans ja kavereitte kaa ollaa hemmetin tyhmää yllytyspelii jos oon joutunu vetää vittu kaikki viikon AD-HD lääkkeet yhten päivän ja mä vaa oli ihasekasi (lääkkeeni pohjautuu piriin)

    • MullaEiOoEnääMitään

      Kuuntelen musiikkia, masennun, ahdistun, syön, nukun liian vähän, käyn juoksemassa mut ihan liian harvoin, aattelen liikkaa asioita, masennun lisää, ei ole frendei koska en osaa puhua enää ja itetunto aika nollissa... Oon vissiin helvetin mielenkiintone ihmine :D mulla ei todissaan oo ollu elämää viimiseen pariin vuoteen...

    • Heei

      Oon kavereitten kaa, meen kentälle pelaa futista jos tulee messiin tarpeeks tyyppejä että saa sakit tehtyä, joskus oon nuokkarilla ja lenkkeilen koirien kanssa tai vaa käyn kaverin kaa pyöräilee kyläl ja ettii frendejä yms:D js kotona mulla on samat ku koulussa eli farkut ja joku kivsu paita

    • freeballerboy

      Datailu, pelaaminen ja jos oon ulkona niin skeittaaminen tai muuten vaan chillaaminen ja ajanvietto. Skeittaan niin pitkälle syksyyn ulkona ku mahdollista. Talvella joskus lumilautailu jos nyt etelä suomessa on ihmeemmin lunta.

      Käytän lähes aina farkkuja ja usein huppari, talvella eli siis jo nyt lautailu tyylinen talvitakki ja kenkinä tennarit/skeitti kengät. Samantyyliset kengät on ympäri vuoden. Lippis tai pipo kuuluu asiaan. Lippis yleensä lippa taaksepäin. Jos on pakkasen puolella niin lautailu housut, eipähän tuu kylmä ulkona. Usein käytän jo nollakelissä. Kesällä aina farkut myös helteellä. Käytän toki talvellakin farkkuja jos on plussaa.

    • Oon puhelimel tai katon netflixii

    • Masentunut16v

      Pelaan. Metin, että kuinka laadukkaita muut ihmiset ovat, sillä he menestyvät koulussa, ja minä en menesty vaikka kuinka treenailen. Sitten mietin aina miksi minun koevastaukset menee väärin, vaikka harjoittelen kokeeseen. Kaikki varmaan nauraa mulle, kun he saavat 10 , ja minä saan 7- kokeesta vaikka lukisin kuinka paljon. Sitten heillä on vielä kavereita. Ja he pitävät aina hauskaa, kun minä kotona olen masentunut ja en pysty tekemään mitään järkevää.

    • Runkkarit_Oy

      Runkaan

      • Anonyymi

        Runkkaan*


    • Makaan ja odotan seuraavaa päivää ja että silloin tapahtuisi jotain. Yleensä ei

    • Anonyymi

      Aloittajasta tulee vähän mieleen oma teini-ikäni. Asuin silloin Espoossa ja nyt olen 23 vuotias.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe