Miksi kepulainen pettää?!

ei voi olla totta

Noin parivuotta sitten oli keskustalaisten vaalilupauksena "Kepulainen ei petä". Aselain äänestyksessä olen seurannut aktiivisesti monen puolueen ja yksittäisten kansanedustajien mielipiteitä että osaisin kannattaa sitä puoluetta joka ajaisi minun aseharrastaja asiaa eteenpäin. Mutta ei... ei onnistu oikein... Kepulaisten mielipiteet asian eteenpäin viemiseksi ovat olleet enimmäkseen asiallisia aseharrastajien kannalta.

Kun vihdoin tulee äänestys päivä jolloin pitää jatkaa saman mielipiteen jatkamista, niin silloin puukotetaan selkään ja kunnolla. En enää luota yhteenkään politikkoon tai kansanedustajaan ikinä. Miksi juuri nyt vaihdettiin mielipidettä? Uusi aselaki ei millään tavalla aja aseharrastajan etua. Vanha lakikin oli hyvä, mutta poliiseilla oli liikaa vaikutusvaltaa eikä hyviä ohjeita joita noudattaa. Kenen persettä kepulainen yrittää nuolla kun mielipiteet vaihtuvat näin nopeasti? Mikä salaliitto organisaatio on käynnissä kun käännetään selkä hetkessä? Kuka on maksava organisaatio joka lahjoo kepulaiset hyppimään oman mielen mukaan? Miksi ei politikkoon voi luottaa!!!???

9

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepu pettää aina..

• NRA

Kepu, kokoomus. sdp ja vihreät olivat uuden lain puolella, asia selviää linkistä jonka laitoin tuohon toiseen ketjuun.

• NRA kirjoitti:

Kepu, kokoomus. sdp ja vihreät olivat uuden lain puolella, asia selviää linkistä jonka laitoin tuohon toiseen ketjuun.

Aivan sama mitä yksittäiset kansanedustajat lupaavat.
        Ryhmäkuri kävelee perustuslain yli.

• MarkkuP kirjoitti:

Aivan sama mitä yksittäiset kansanedustajat lupaavat.
        Ryhmäkuri kävelee perustuslain yli.

ovat ainoat suoraselkäiset puolueet, joita ei ryhmäkuri sitonut.
        Tämän me vaaleissa muistamme.

• entinen kepuloinen
        MarkkuP kirjoitti:

ovat ainoat suoraselkäiset puolueet, joita ei ryhmäkuri sitonut.
        Tämän me vaaleissa muistamme.

Kepun (Suomen Keskusta rp) entisenä puolueen jäsenenä ja kunnallisjärjestön johtokunnassakin lyhyesti pistäytyneenä täytyy ilmeisesti ottaa kantaa.

Matti Vanhanen oli minulle suuri pettymys. Kaupunkikepulaisten linja on täysin nevadasta. En usko että tällaista olisi voinut tapahtua jos "maalaiskepulaiset" olisivat pysyneet vallassa. Perinteiseen kepulaisuuteen Suomen Perustuslain halveksunta ja kansan kyykytys mielestäni ei istu ollenkaan.

Maalaiskepulaiset ottavat tämän äänestyksen uskoakseni velvollisuutena, rintamakestävyyden testinä. Ymmäärrän heitä, mutta en hyväksy ollenkaan. Kepu ei voi enää olla mikään itseisarvo Matti Vanhasen jälkeen. Tuollainen äänestysmenettely on kansanvallan halveksuntaa. Se mandaatti jolla Arkadianmäellä istutaan on peräisin Suomen kansalta, ei kepun ryhmäkurilta.

• perus.

kommari tai punanuttu

• Maalta kotoisin

Tere

Se on pitkän jalostuksen tulos, muistakaa, että aina tyhmin jää taloon mitä sitä muuta sitte voi vaatia, kun ei mistään mitään ymmärrä ja ääretön kateus ;????, naapuri on kusipää ja siitä sitten eteeenpäin

t: ARK, ZZZZ

Ps: Kyllä ku oikeen saatanasti painaa hommia, niin kyllä siitä sitte varmaan jotain jää :))))

• Kepu pettää aina kun se on poliittisesti tarkoituksenmukaista.
      Paskalaki, aselaki, lainatakaukset.

• puoluetta vaihtanut

Niinpä... No keskustapuolue ei muistaakseni kovin paljon ennen vaaleja syytellyt PerusSuomalaisia "populismista", mutta kyllähän tuo Vanhasen ajama aselakiuudistus olikin jo niin rankasti ja selkeästi juuri populismia kuin vain voi olla...
      Koitti puhua asiasta vakuuttavasti edes ymmärtämättä mitä puhui, mutta silti niin että sai noiden kouluampumisten jälkeen esitettyä että hallitus kyllä huolehtii asiat paremmiksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6624
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4502
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3178
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3007
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1369
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1293
    Aihe