Elikkäs ostin vähän aikaa sitten Canon Legria FS 306 videokameran ja videoiden siirtämänen ei ole oikein onnistunut. Kuvien siirtäminen kyllä onnistuu mutta kun yrittää siirtää videoita USB:n kautta kamera valittaa vain tekstiä: Connect the compact power adapter.
Elikkäs voisiko joku vähän neuvoa minua?
Canon Legria pulma
Uneliasmuttanerokas
6
1202
Vastaukset
Kytke virtajohto kameraan.
- eiselviämaalaisjärel
Virtajohto? Mitä tarkoitat virtajohdolla?
- untokuurna
eiselviämaalaisjärel kirjoitti:
Virtajohto? Mitä tarkoitat virtajohdolla?
kytken laturin pistorasiaan ja toisen pään kameraan.
- legriapelle
onnistuiko minulla samapulma?
- huonokielissä
Kiitos, tämä ratkaisi ongelman :)
- Kr
Osaako joku vinkata mitä voi tehdä jos virtajohdon kytkeminen yksinään ei riitä? Akku on siis täynnä, mutta edelleen videokamera ilmoittaa samaa "connect the compact power adapter". Osaako kukaan auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait593321Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31064Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3910- 20890
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60734Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä44694Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es27692Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t28632Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4627