onko kellään muulla ollu tämän digiboksin kanssa ongelmia conax - kortin kanssa ?
minulla on tämä laite ja welhon mix - kanavapaketti welhon kortilla (ei hd - kanavia, ihan normaaleita) ja kun tänään laitteen otin käyttöön ja viritin kanavat, yksikään mix - paketin kanavista ei näy. tekstitys näkyy ja äänet kuuluu mutta kuvaa ei näy. Käsittämätöntä...kokeiltu buutata,palauttaa tehdasasetukset, käännellä korttia, ottaa virrat pois, katsoa cas - asetuksista mutta mikään ei auta !
kaikki vapaasti näkyvät kanavat kyllä näkyvät kristallikirkkaasti mutta nämä kortilla olevat eivät.
onko conax - lukija rikka vai mitä....
kortti ainakin toimii, koska mulla on toinen kaapeliboksi ja telkka jossa kokeiltu että kortis ei oo vikaa.
se toinen boksi on vanha maximum C-800 pvr...
PLEASE auttakaa, hermot menee eikä viittis ihan heti soittaa finnsat:in palvelunumeroon ku maksaa mansikoita (70snt/min)...
finnsat fhd5000pvr-c
4
1375
Vastaukset
- en tiedä onko apua..
saattaa liittyä jotenkin kortin linkitykseen, tuon sun Finnsat on HD-boksi ja HD-bokseissa kortit pitää linkittää laitteen kanssa. Siitäkin huolimatta että et ole edes tilannut HD-kanavia. Näin ainakin uskoisin.
En nyt ole silti aivan satavarma kun en saanut selville onko tuossa Finnsatissa Cable Ready HD-merkintää mutta jos se merkintä on, niin laite hyväksyy vain ne kortit jotka on linkitetty sen kanssa.- vuosimallia...?
Kun linkitin Sonyn kanssa vanhaa korttia, niin Welho vaihtoi sen uudempaan, sillä vanha kortti ei asiakaspalvelun mukaan tukenut linkitystä riittävän hyvin (CI tasoa).
Itse ottaisin ensin yhteyttä Welhon asiakaspalveluun, koska kortti on heiltä ja Finnsat FHD5000PVR-C on hyväksytty Cable Ready HD -laitteeksi ohjelmistoversioilla 1.00.9B, 1.01.0A
Onko kortti varmasti oikein päin. Usein kortti menee bokseihin siru alaspäin. Tämä on käyttäjälle epäintuitiivista, mutta teknisesti helpompi toteuttaa. Katso boksin käyttöohjeesta,
- lämpömies
Sama ongelma nyt Soneran kortin kanssa... Mites homma ratkes? Ei o mitn hajuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203