WILTSU ulos

jhgfd

Kauhee akka, valittaaa ja määräilee vaan!! minä-minä-minä... No löytyyhän siittä se porukolliki ku poraa ku näki aaveen... hui... Haamu BB-talos

7

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • görgyj

Wiltsu voittoon!

• viltsu rulezzzzz

on paras nainen talossa... Minusta on hyvä että joku pitää jöötä kun muut juhlii että ei mitään pahaa tapahdu talossa bileitten jälkeee... jos viltsu poistuu talosta niin lopetan sit ohjelman kattomisen...

• nurinoikeinvasemmall
        viltsu rulezzzzz kirjoitti:

on paras nainen talossa... Minusta on hyvä että joku pitää jöötä kun muut juhlii että ei mitään pahaa tapahdu talossa bileitten jälkeee... jos viltsu poistuu talosta niin lopetan sit ohjelman kattomisen...

Siirry katsomaan jotain virkkuu ohjelmaa.

• Viltsu pois

Eka se oli mukava, mutta ei enää. Meni valta päähän ja alkoi pomottamaan kaikkia.

• mirrjami

ärsyttävä läyhääjä.. turpa vaahdossa juoksentelee ympäriinsä juoruilemassa mitä muut ovat edellisenä iltana sekoilleet. itse ei nää mitään vikaa omassa itsessään koska on niin mukamas neiti täydellinen ja siveyden sipuli. ei edes pese käsiään kun käy kusella tai paskalla ja ravintola alalla töissä. sit syyttelee muita viikkotehtävän epäonnistumiseesa vaikka itse oli siinä pomottamassa muita ja kieltämässä hauskan pidon.

• Viltsu=vuoden martta
        mirrjami kirjoitti:

ärsyttävä läyhääjä.. turpa vaahdossa juoksentelee ympäriinsä juoruilemassa mitä muut ovat edellisenä iltana sekoilleet. itse ei nää mitään vikaa omassa itsessään koska on niin mukamas neiti täydellinen ja siveyden sipuli. ei edes pese käsiään kun käy kusella tai paskalla ja ravintola alalla töissä. sit syyttelee muita viikkotehtävän epäonnistumiseesa vaikka itse oli siinä pomottamassa muita ja kieltämässä hauskan pidon.

Niin just! Se akka pitäis saada sieltä ulos, että ne muut uskaltais pitää hauskaa ja olla oma ittensä. Tää akka on joka kerta latistamassa tunnelmaa omilla säännöillään. Ei kai Big Brotherin ole tarkoitus olla mikään Marttakerho. Kas kun eivät anna sille ämmälle harmaata villalankaa ja puikkoja keinutuolia. Vois siinä sitten kutoa sukat kaikille asukeille. Tylsääkin tylsempi ja mitäänsanomaton lutku.

• aikuiskouluttaja

En pidä tuon tyylisistä ihmisistä.
      Vilhelmiina on kaikkitietävä, kaikkeen puuttuva, nuhteleva, rankaiseva ja syyllistävä kontrollifriikki.

Tämän tyypin ihminen olisi hirvitys työkaverina tai vaikkapa opettajana tai perheenjäsenenä.

Varsinainen monotonisesti komentava, käskyttävä kolkkoääninen vääpeli joka manipuloi kanssaihmiset uskomaan täti tiukan täydellisyyteen ja väheksymään surkean itsensä lattian rakoon.
      Lieneekö vitsalla kasvatettu vai mitä kostanee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe