Kauhee akka, valittaaa ja määräilee vaan!! minä-minä-minä... No löytyyhän siittä se porukolliki ku poraa ku näki aaveen... hui... Haamu BB-talos
WILTSU ulos
7
292
Vastaukset
- görgyj
Wiltsu voittoon!
- viltsu rulezzzzz
on paras nainen talossa... Minusta on hyvä että joku pitää jöötä kun muut juhlii että ei mitään pahaa tapahdu talossa bileitten jälkeee... jos viltsu poistuu talosta niin lopetan sit ohjelman kattomisen...
- nurinoikeinvasemmall
viltsu rulezzzzz kirjoitti:
on paras nainen talossa... Minusta on hyvä että joku pitää jöötä kun muut juhlii että ei mitään pahaa tapahdu talossa bileitten jälkeee... jos viltsu poistuu talosta niin lopetan sit ohjelman kattomisen...
Siirry katsomaan jotain virkkuu ohjelmaa.
- Viltsu pois
Eka se oli mukava, mutta ei enää. Meni valta päähän ja alkoi pomottamaan kaikkia.
- mirrjami
ärsyttävä läyhääjä.. turpa vaahdossa juoksentelee ympäriinsä juoruilemassa mitä muut ovat edellisenä iltana sekoilleet. itse ei nää mitään vikaa omassa itsessään koska on niin mukamas neiti täydellinen ja siveyden sipuli. ei edes pese käsiään kun käy kusella tai paskalla ja ravintola alalla töissä. sit syyttelee muita viikkotehtävän epäonnistumiseesa vaikka itse oli siinä pomottamassa muita ja kieltämässä hauskan pidon.
- Viltsu=vuoden martta
mirrjami kirjoitti:
ärsyttävä läyhääjä.. turpa vaahdossa juoksentelee ympäriinsä juoruilemassa mitä muut ovat edellisenä iltana sekoilleet. itse ei nää mitään vikaa omassa itsessään koska on niin mukamas neiti täydellinen ja siveyden sipuli. ei edes pese käsiään kun käy kusella tai paskalla ja ravintola alalla töissä. sit syyttelee muita viikkotehtävän epäonnistumiseesa vaikka itse oli siinä pomottamassa muita ja kieltämässä hauskan pidon.
Niin just! Se akka pitäis saada sieltä ulos, että ne muut uskaltais pitää hauskaa ja olla oma ittensä. Tää akka on joka kerta latistamassa tunnelmaa omilla säännöillään. Ei kai Big Brotherin ole tarkoitus olla mikään Marttakerho. Kas kun eivät anna sille ämmälle harmaata villalankaa ja puikkoja keinutuolia. Vois siinä sitten kutoa sukat kaikille asukeille. Tylsääkin tylsempi ja mitäänsanomaton lutku.
- aikuiskouluttaja
En pidä tuon tyylisistä ihmisistä.
Vilhelmiina on kaikkitietävä, kaikkeen puuttuva, nuhteleva, rankaiseva ja syyllistävä kontrollifriikki.
Tämän tyypin ihminen olisi hirvitys työkaverina tai vaikkapa opettajana tai perheenjäsenenä.
Varsinainen monotonisesti komentava, käskyttävä kolkkoääninen vääpeli joka manipuloi kanssaihmiset uskomaan täti tiukan täydellisyyteen ja väheksymään surkean itsensä lattian rakoon.
Lieneekö vitsalla kasvatettu vai mitä kostanee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915