WILTSU ulos

jhgfd

Kauhee akka, valittaaa ja määräilee vaan!! minä-minä-minä... No löytyyhän siittä se porukolliki ku poraa ku näki aaveen... hui... Haamu BB-talos

7

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • görgyj

      Wiltsu voittoon!

      • viltsu rulezzzzz

        on paras nainen talossa... Minusta on hyvä että joku pitää jöötä kun muut juhlii että ei mitään pahaa tapahdu talossa bileitten jälkeee... jos viltsu poistuu talosta niin lopetan sit ohjelman kattomisen...


      • nurinoikeinvasemmall
        viltsu rulezzzzz kirjoitti:

        on paras nainen talossa... Minusta on hyvä että joku pitää jöötä kun muut juhlii että ei mitään pahaa tapahdu talossa bileitten jälkeee... jos viltsu poistuu talosta niin lopetan sit ohjelman kattomisen...

        Siirry katsomaan jotain virkkuu ohjelmaa.


    • Viltsu pois

      Eka se oli mukava, mutta ei enää. Meni valta päähän ja alkoi pomottamaan kaikkia.

      • mirrjami

        ärsyttävä läyhääjä.. turpa vaahdossa juoksentelee ympäriinsä juoruilemassa mitä muut ovat edellisenä iltana sekoilleet. itse ei nää mitään vikaa omassa itsessään koska on niin mukamas neiti täydellinen ja siveyden sipuli. ei edes pese käsiään kun käy kusella tai paskalla ja ravintola alalla töissä. sit syyttelee muita viikkotehtävän epäonnistumiseesa vaikka itse oli siinä pomottamassa muita ja kieltämässä hauskan pidon.


      • Viltsu=vuoden martta
        mirrjami kirjoitti:

        ärsyttävä läyhääjä.. turpa vaahdossa juoksentelee ympäriinsä juoruilemassa mitä muut ovat edellisenä iltana sekoilleet. itse ei nää mitään vikaa omassa itsessään koska on niin mukamas neiti täydellinen ja siveyden sipuli. ei edes pese käsiään kun käy kusella tai paskalla ja ravintola alalla töissä. sit syyttelee muita viikkotehtävän epäonnistumiseesa vaikka itse oli siinä pomottamassa muita ja kieltämässä hauskan pidon.

        Niin just! Se akka pitäis saada sieltä ulos, että ne muut uskaltais pitää hauskaa ja olla oma ittensä. Tää akka on joka kerta latistamassa tunnelmaa omilla säännöillään. Ei kai Big Brotherin ole tarkoitus olla mikään Marttakerho. Kas kun eivät anna sille ämmälle harmaata villalankaa ja puikkoja keinutuolia. Vois siinä sitten kutoa sukat kaikille asukeille. Tylsääkin tylsempi ja mitäänsanomaton lutku.


    • aikuiskouluttaja

      En pidä tuon tyylisistä ihmisistä.
      Vilhelmiina on kaikkitietävä, kaikkeen puuttuva, nuhteleva, rankaiseva ja syyllistävä kontrollifriikki.

      Tämän tyypin ihminen olisi hirvitys työkaverina tai vaikkapa opettajana tai perheenjäsenenä.

      Varsinainen monotonisesti komentava, käskyttävä kolkkoääninen vääpeli joka manipuloi kanssaihmiset uskomaan täti tiukan täydellisyyteen ja väheksymään surkean itsensä lattian rakoon.
      Lieneekö vitsalla kasvatettu vai mitä kostanee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe