CR-Renkaat

Josostais

Kokemuksia ko. renkaista? Mielipiteitä?

19

4179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jester KK

      Kannattaa ehkä ostaa ennemmin Ässä-merkkiset uusiorenkaat. CR:t kuluvat hitaasti ja pitävät ihan kelvollisesti, mutta nastat putoilevat pois turhan nopeasti. Ässissä nastat kestää kauemmin. Ässät kyllä ovat jonkin verran kalliimmat, mutta jos olet ns. rauhallinen kuski, niin eiköhän ne nastat niissä CR-renkaissakin pysy pari talvea.

      Takavuosina muuten Ässissä vyö tuppasi pettämään, ja renkaan kylkeen tuli nyrkin kokoinen muhkura. Nykyään uusiorenkaat on huomattavasti parempia, kuin kultaisen 80-luvun lopulla. Olen itse ostanut uusiorenkaita jo viimeiset 25 vuotta.

      • Good Year

        Minä en ikinä ostaisi kumpaakaan merkkiä enkä yleensäkkään uusiorengasta! Rengas on jo helvetin vaikea saada tasapainoitettua kun se on tehty miten sattuu. Kellään ei pitäis tässä maailmassa mennä niin huonosti, että ostais uusiorenkaita!!!!!!


    • 177

      No mitäs luulisit laadusta jos hinta on muutaman kympin kappale, täyttä paskaahan nuo on. Tietysti jos ajelee muutama sata kilometriä vuodessa ja silloinkin vain kaupunkinopeudella niin sillonhan noi varmaan ajaa asiansa, mutta mihinkään valtateille noilla en kyllä uskaltaisi lähteä.Kunnolliset Renkaat on kuitenkin autossa aika halpa henkivakuutus.

      • TeuvoTärpätti

        Melkoisia "tietäjiä" täällä.....

        Ihan ok renkaat, hinta on 1/3 esim Hakkapeliitan hinnasta, mutta ovat selvästi hiljaisemmat.
        Pito ihan ok, ei mitään maata mullistavaa eroa.

        "Rengas on jo helvetin vaikea saada tasapainoitettua kun se on tehty miten sattuu"
        -Painottuvat ihan hyvin, oletko ikinä tasapainottanut renkaita, vai vaan kuullut naapurin Reiskalta?
        Toki runkovikaisia kaiketi voi tulla vastaan, mutta silloinhan renkaan saa vaihtaa uuteen...

        "mutta mihinkään valtateille noilla en kyllä uskaltaisi lähteä"
        -Uskallatko muuten poistua kotoa?

        Tietty jos testivoittajat haluaa niin sitten etsii muita...itse mielummin säästän renkaissa ja ryyppään rahat.


    • Lounli raider

      Ostin cr-kesärenkaat ja yksi rengas oli sen verran " kiero" että eivät saaneet rengasliikkeen miehet aivan balanssiin, ei juurikaan haittaa kuin yli satasen nopeuksissa lievää tärinää ratissa.

    • sfvwdv

      Pienillä kilometreillä voi hyvinkin kannattaa. Itse laitoin alle tänä kesänä kokeeksi eikä seuraavaa kesää tarvitse harkitakkaan. Laitoin cr:lle viestiä painotusongelmasta kun punttia meni ihan helvetisteen, mutta ei tuo kyllä täristänyt eikä mitään. Käytössä ihan hyvät, mutta nopeasti loppu.

      Omalla kohdallani euroa/kilometri tulee yhtä halvaksi michelinin energyllä ja sen noin 400 treadware arvolla. Ajan misukalla kolme kesää, cr:llä kesän.

    • Immu66

      Mulla oli viimetalvena Master Nordic 3 ....pakko sanoa ,että oli paremmat kuin nokian nordman,nokian hakka5 ,gislaved,goodrich,misukat tai brikkestonet...harmi et meni autokaupan myötä...Renkaat piti kuin tauti ...ei huojunu ja yhtäkään nastaa ei lähteny vaikka ajoin jää asvaltilla suurimman osan talvesta...eli todella hintansa arvoiset renkaat..220e asennettuna...

      • Monetollu

        Oon ollu ihan tyytyväinen cr-renkaisiin .....


    • jbad

      täyttä kuraa noi osta bridgestone evo kakkonen on hyvä rengas ja ei edes kovin kallis....saa myös rajantakaa edullisesti

    • Tikkoispäk

      Yli 10 vuotta ajanu pinnatuilla ja toimii.....

    • i.kkkk

      Ajanu viime talven pinnatuilla cr renkailla ja ihan tyytyväinen joskus muussakin autossa ollut pinnatut eikä ollut mitään ongelmaa ainoostan parissa nokian renkaassa tullu runko ongelma, eli luotan pinnattuun paremmin kuin nokian renkaisiin.

      • CRC

        Oikeen hyvät renkaat cr!
        Ostin johtotähteen viisivuotta sitten ja edelleen pitoa löytyy vaikka oon
        ajanu kesät talvet! Suosittelen!


    • cdskeida

      Makasakaa muutama kymppi enemmän, niin saatte pyöreät kumi alle, eikä niihin tarvitsae laittaa kilo tolkulla tasapainoja.

    • Sutri

      Tässä huvikseni googlaan, että mitä nämä Volvon alla olevat CR-renkaat oikein ovat. Kitkoilla ajellut nyt 2 talvea. Mahtava pito! En voi uskoa, että alla onkin lähes kaikkien haukkumat pinnatut, uusiorenkaat. Millaista oliskaan meno Nokialaisilla???

    • jpn3

      kolmas runko petti jo ,heikkoja ovat.yks hajonnu satasen vauhista.onneks oli taka rengas.kaupunki ajoon menee kyl.

      • ihmet

        Jos sulla 3runkoa jo pettänyt? miten olet sen toisen jälkeen ostanut vielä kolmannet? Luulisi että jo ensimmäisen kohdalla olis pelko iskenut etkö olisi näitä enään ostanut jos kerta niin huono laatuset?! Kuulostaa vähän että yrität vain mustamaalata pinnattuja renkaita!


    • CR1

      Höpöhöpö juttuja! Itsellä ollut kevyt kuorma-autossa kesät ja talvet cr-renkaat ja hyvin on toiminut! pito on hyvä eikä ikinä ole runkovikoja ollut. Muun merkkisiä pinnattuja en edes harkitse, kotimainen on aina kotimainen!

    • Anonyymi

      Ostin nastarenkaat juuri,ohjattavuus tosi vetelä.kaupunkisa pärjää,mut ei ainaska yli 80:uskalla lähtee ohittaan

      • Anonyymi

        Miten oot ostanut kun ei niitä ole enää valmistettu Suomessa aikoihin. Firma lopetti ja koneet myytiin Euroopan puolelle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe