Koira söi lääkkeitä

mietteliäs..

koiramme söi eilen illalla 8 kpl 12mg sydänlääkkeitä jotka laskee verenpainetta. koira on täysikasvuinen pystykorva. huomasin syödyn laatan vasta aamulla, koira on ollut ihan tavallinen, nukkui yön normaalisti. aamulla vielä makaili lattialla, huomasin sen alla jotain kosteaa, ei ollut pissaakaan mutta haisi oudolle...
koira söi ja joi aamulla ihan normaalisti, muutenkin käytös ennallaan.
onkohan tässä jotain vaaraa vielä? illalla ennen nukkumista ehkä vinkui vähän, en kiinnittänyt silloin huomiota. nyt on kyllä ihan normaalinn oloinen.
ja nyt en tarvi moraalisaarnaa kuinka olen jättänyt lääkkeet koiran ulottuville, koira on ne tonkinut matkalaukusta ja vahinko on jo tapahtunut.

10

7503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomuhurtta

      lääkärille. Niin olisin itse tehnyt, jos vahinko olisi käynyt. Ahmatit nyt syö yhtä sun toista, esim 2 kg koirannappuloita saatuaan kaapin oven auki, tai maksalaatikon lootineen kun rasia unohtuu tiskipöydälle puoleksi tuntia. Yleensä kunnon huikka parafiiniöljyä on hyvä ensiapu ja joskus hiilitabletteja päälle, jas eläinlääkärin numerot kännykän osoitekirjassa. ( monta juttua selviää pelkällä puhelinsoitolla)

    • Lääkärille

      Lääkärille VAIKKA ET NÄKISI OIREITA, MYRKYTYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se voi kuolla yhtäkkiä.

    • vanha ensiapu

      vastaisen varalle,kun koira määsee syömään tuommoisia,syötä väkisin suolaa joko vahvaa ruiskulla tai yritä vähän kostutettua,se on tapa saada koira oksentamaan,mutta vahinko on huomattava heti,hapoista kyseessä ei saa oksennuttaa.sitten liukkaasti lääkäriin.Voihan olla että syödylle myrkylle on joku vastaine.

    • anitaa2

      Koiranpentumme söi tänään kaverin jotain lmeisesti huumaus ainetta, toinen ilmeisesti "kympin pami" . Toinen oli suorakulma neliön muotoinen sininen pieni lääke. (?) Mitä kannattaa tehdä, pentu ei kyllä normaalilta vaikuta..

      • 9+15

        Missään nimessähän EI kannata soittaa päivystävälle eläinlääkärille, vaan kysellä netissä keskustelupalstalla neuvoja.


    • ...?

      suola on hyvä keino oksettaa mutta ei oksettamine auta jos koira on syönyt pillereitä edellisenä iltana.

    • Sepposekopää

      Vittu te olette aivottomia taikinoita koko porukka...

    • raats

      Miksi täällä kyselet etkä ole jo soittanut lääkärille????????????En halua olla töykeä mutta en ymmärrä.Koira näyttää viimeiseen asti normaalia ja hyvinvoivaa mutta sillä voi olla tosi tukala olo.

      • Vähän vanha aloitus on jo........


    • Upimaa

      Ei tarvi kaveria haukkuu. Vahinko on käynyt. Koira menee heti veteläksi ja pulssi laskee aikaa nopeasti. Jos koira on yön nukkut niin olisi jo kuollut koira aamulla kun olisi omistaja nähnyt Ja hei 12kpl.!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe