Mustalaiset ovat varkaita?

pisararomani

Olen niin kyllästynyt näihin joihinkin kirjoituksiin :-( No oma vika,mitäs luen. Mustalaiset ei osaa käyttäytyä,varastavat,ovat röyhkeitä jii än eee...Mutta lukekaappas tää: Minä kävin nyt syksyllä eräässä aika isossa kaupungissa,suomessa. Mikä älämölö,huuto,rivouksia,kirouksia..erään ravintelin sisällä ja ulkopuolella ja kaikki häiriönaiheuttajat olivat: VALKOLAISIA!!!??? Näin myöskin somaleja ja romaneja,jotka olivat omassa kaveri tai sukulaisporukoissaan ja he osasivat käyttäytyä korrektisti. Olen myös käynyt laivalla,tallinnassa. Tunsin syvää myötähäpeää suomalaisten puolesta,jopa naiset juovat itsensä änkyräkänniin ja sitten osaavat olla todella rivoja,en viitsi edes tänne kirjoittaa...huh huh ja samalla laivalla oli mustalaisia,niin ei mitään moitittavaa. Naisen nimi oli Ramona ja taisi nuorineiti olla..sabina nimeltään. Eikö voitaisi jo lopettaa nämä typerät kirjoitukset,koska ne ei johda mihinkään,saavat vaan riitaa ja pahaa mieltä aikaan.

22

2143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulukomailta päivää

      Saman näin minäkin Suomessa käydessäni, suomalaiset eivät osaa käyttäytyä.

    • Dipseriini

      Kyllä häiriköitä löytyy kaikista roduista,jopa saamelaisista ;D

    • Valkolainen,.-

      enemän kuin mikään muu kansanryhmä, on totta. Tämän tietävät poliisit, myymälöiden kassat, vartijat ja tavalliset kansalaiset. Joten se siitä. Kärsi rauhassa omasta mustalaisuudestasi.

      • erkkijohannes

        varkaus on rikos on se kuinka vähäpätöinen tahansa,nyt käsi sydämmelle löytyykö suomesta ytäkään yli 12 vuotiasta joka ei olisi varastanut tavalla tai toisella joten kyllä se% luku on täällä 100%


      • ffsa

        ai ko sie oot fiksu ja ai että ko sulla on hyvät tavat, oikeen tosi kaaleenmoiset! oot varmaan ylpeä itestäsi? annat tosi hyvän kuvan siitä, minkälaisen kasvatuksen oot kotonasi saanut. eihän siinä tietenkään mitään jos teillä on puhuttu aina noin rumia mutta en kyllä usko. uskon että ennempää sulle on kotona opetettu jotain muuta mutta jostain syystä sultakin on järki lentänyt huitsin nevadaan ja tilalle on astunut joku lapsenmielinen uho. onnea vaan.


      • ei kaikki

        älähän yleistä, miten paljon valkonaamat varastavat työnantajiltaan, kaupoista jne, en edes jaksa mainita kaikkia.
        Sinäkin joka tämän viestin kirjoitit laitappas käsi sydämmelle ja tunnustappas kuinka paljon olet elämäsi aikana varastanut tai valehdellut. Olen elämäni aikana oppinut sen teistä valkonaamoista että vaikka eläisi kuinka viksusti niin ei se auta, aina tuomitaan kun on vain mustalainen.

        Olen tavannut monia epärehellisiä ihmisiä eivätkä he olleet tummia vaan aivan supisuomalaisia.
        Naurattaa joskus kun yksi tuttava suomalainen sanoo minulle että olet aivan erilainen kuin muut tummat ett juo ett räyhää et varasta vaan työllä ansaitset leipäsi.
        En virka mitään hymyilen vaan kun hän juttelee, siksi hymyilen koska hän itse on kova valehtelemaan ja varastamaan, mutta hän ei nää sitä omaa epärehellisyyttään.
        Joskus olen huomauttanut häntä nätisti siitä mutta en pahalla kun ollan niin tuttuja.

        Siksi haluan sinulle sanoa että täysin rehellistä ihmistä ei vielä maa päällään kanna


      • ,
        ei kaikki kirjoitti:

        älähän yleistä, miten paljon valkonaamat varastavat työnantajiltaan, kaupoista jne, en edes jaksa mainita kaikkia.
        Sinäkin joka tämän viestin kirjoitit laitappas käsi sydämmelle ja tunnustappas kuinka paljon olet elämäsi aikana varastanut tai valehdellut. Olen elämäni aikana oppinut sen teistä valkonaamoista että vaikka eläisi kuinka viksusti niin ei se auta, aina tuomitaan kun on vain mustalainen.

        Olen tavannut monia epärehellisiä ihmisiä eivätkä he olleet tummia vaan aivan supisuomalaisia.
        Naurattaa joskus kun yksi tuttava suomalainen sanoo minulle että olet aivan erilainen kuin muut tummat ett juo ett räyhää et varasta vaan työllä ansaitset leipäsi.
        En virka mitään hymyilen vaan kun hän juttelee, siksi hymyilen koska hän itse on kova valehtelemaan ja varastamaan, mutta hän ei nää sitä omaa epärehellisyyttään.
        Joskus olen huomauttanut häntä nätisti siitä mutta en pahalla kun ollan niin tuttuja.

        Siksi haluan sinulle sanoa että täysin rehellistä ihmistä ei vielä maa päällään kanna

        Kyllä nyt Sveittiläinen puhuit paskaa.


      • hahahahaaa
        ei kaikki kirjoitti:

        älähän yleistä, miten paljon valkonaamat varastavat työnantajiltaan, kaupoista jne, en edes jaksa mainita kaikkia.
        Sinäkin joka tämän viestin kirjoitit laitappas käsi sydämmelle ja tunnustappas kuinka paljon olet elämäsi aikana varastanut tai valehdellut. Olen elämäni aikana oppinut sen teistä valkonaamoista että vaikka eläisi kuinka viksusti niin ei se auta, aina tuomitaan kun on vain mustalainen.

        Olen tavannut monia epärehellisiä ihmisiä eivätkä he olleet tummia vaan aivan supisuomalaisia.
        Naurattaa joskus kun yksi tuttava suomalainen sanoo minulle että olet aivan erilainen kuin muut tummat ett juo ett räyhää et varasta vaan työllä ansaitset leipäsi.
        En virka mitään hymyilen vaan kun hän juttelee, siksi hymyilen koska hän itse on kova valehtelemaan ja varastamaan, mutta hän ei nää sitä omaa epärehellisyyttään.
        Joskus olen huomauttanut häntä nätisti siitä mutta en pahalla kun ollan niin tuttuja.

        Siksi haluan sinulle sanoa että täysin rehellistä ihmistä ei vielä maa päällään kanna

        kyllähän nuori eläkeläinen nyt vitsin murjaisi.


      • He***n

        Koita nyt raapustaa joka ketjuun jottain,jookosta


    • varasti naisen teilt

      jullit paraat naisenne, ne ova niin ihania. Kiitos jullit.

      • mullinmallinz<z<z<z<

        Minun edesmennyt mummoni, sanoi aina mustalaisista:

        mulliturvat - mutta sitä, mitä se tarkoittaa, hän ei kertonut ?


      • Sirimaawo

        Horemhep puhui sotilaistaan nimittäen heitä "rakkaat sontakärsäni!"
        Muuten tähän ketjuun en halua puuttua, menee taas pelkäksi saman jauhamiseksi ja syyttelyks.

        Aina tätä samaa.


      • Vaalea Sveitsistä

      • Sirimaawo
        Vaalea Sveitsistä kirjoitti:

        Sirimaawo
        Tästä on jo yli 35 vuotta kun luin Sinuhen, että olet luultavasti oikeassa. Hänen nimensä kuitenkin oli HoremheB, ei HoremheP

        http://www.google.ch/#hl=de&source=hp&biw=1259&bih=693&q=horemheb&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=a92629cdced908b7

        No ei se mitään

        ..huomasin kirjoitusvirheeni liian myöhään.
        Sinuhe on mulle niiiin rakas kirja, että korjaan jos joku siteeraa väärin, typeräähän se on tiedän.
        On lukenut sen varmaan 10 kertaa. Ja sitten kirjoitan tärkeän faaraon nimen VÄÄRIN, heh.

        Onneks mun puheeni on pelkkää kärpäsen surinaa tässä suuressa maailmassa.

        Jatkoja:D


      • Vaalea Sveitsistä
        Sirimaawo kirjoitti:

        ..huomasin kirjoitusvirheeni liian myöhään.
        Sinuhe on mulle niiiin rakas kirja, että korjaan jos joku siteeraa väärin, typeräähän se on tiedän.
        On lukenut sen varmaan 10 kertaa. Ja sitten kirjoitan tärkeän faaraon nimen VÄÄRIN, heh.

        Onneks mun puheeni on pelkkää kärpäsen surinaa tässä suuressa maailmassa.

        Jatkoja:D

        Hei
        Joskus on kärpäsenkin surina tärkeetä, niin että kaikkea hyvää Sinulle Sinuhe-Fan'lle.
        Lähetetään tässä me kummatkin Kaptahille paljon terveisiä.


      • Sirimaawo
        Vaalea Sveitsistä kirjoitti:

        Hei
        Joskus on kärpäsenkin surina tärkeetä, niin että kaikkea hyvää Sinulle Sinuhe-Fan'lle.
        Lähetetään tässä me kummatkin Kaptahille paljon terveisiä.

        ..Kaptahille ja kauniille Minealle myös! No pistetään samantien kaikille niin Ylä-ja Ala-Egyptissä.

        Saatiinkohan tästä loppukevennys tälle keskustelulle. Toivottavasti:D


    • talavi tulloo

      Joko EteläSuomessa on lumimyrskyä? ei tääl kuopijossa ainaskaan vielä sada lunta

    • satuitko lukemaan

      iltasanomissa luki kuinka nainen oli täyttäny kassina tavaroilla eikä ollu romani.Kun asuin ruotsissa niin valtaväistöön kuuluvat suomalaistytöt kävivä varastamassa suurien kassien tai pitkien takkien kanssa tavaraa en tiiä oliko niillä koukut takeissa tai kasseissa mutta tavaraa tuntu sopivan tiedän sen siitä kun ne tuli myymään sitä mitä oli kasseihin tai takkeihin tarttunu .Myyjille huomautus kahtokaa tarkkaan kun kauppaan tulee tuulipuku kansaa joilla isot kassit tai takit

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe