Kuinka yleistä on kokemuksenne mukaan että tarjoilijat algavren alueella kyttäävät yksinäisiä naisturisteja? Olin yksin matkalla ja sain jos jonkunlaista ehdotusta, vaikka en mitään seuraa ollut etsimässäkään. Oletteko törmänneet onnenonkijoihin, ulkomaalaisiin ketkä metsästävät naisia paremman elintason toivossa?
Portugalin miehet
1
781
Vastaukset
Portugalissa asuvana huomioni kiinnittyi kirjoittajan otsikkoon.
Ketähän kirjoittaja mahtaaa mahtaa "Portugalin miehillä" tarkoittaa? Kirjoittaja käyttää myöhemmin myös sanaa "ulkomaalainen". Ulkomaalainen suhteessa keneen? Portugalissa suomalainen on ulkomaalainen.
Algarven on loma-alueella saattavat päteä eri käyttäytymissäännöt kuin muualla. Sitäpaitsi matkailuteollisuus työllistää todennäköisesti myös muita kansalaisuuksia kuin portugalilaisia.
Yleisesti ottaen voin sanoa, että Pohjoismaat eivät ole portugalilaisten näkökulmasta mitenkään erittäin kiinnostava asuinpaikka. Portugalilaisia on vuosisatojen saatossa muuttanut eri puolille maailmaa "paremman elintason toivossa", kuten kirjoittaja asian ilmaisee. Pääasiallisia vastaanottavia maita Euroopassa ovat olleet Ranska, Saksa, Britannia, Sveitsi ja Luxemburg. Erityisen suosittu on ollut Pohjois-Amerikka. Erittäin vanhaa siirtolaisuus on luonnollisesti Brasiliaan. Jonkun verran portugalilaisia asuu myös mm. Bermudalla. Arvioidaan, että kaiken kaikkiaan portugalilaisia maahanmuttajia ja heidän jälkeläisiään on eri puolilla maailmaa viitisen miljoonaa.
Matkailijan kokemukset ovat rajallisia. Niiden perusteella tuskin voi tehdä päteviä yleistyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662191Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381344En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?210975Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21915- 19756
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719