Pirjo ja Aino saunassa

Fantasiani

Pirjo ja Aino jäivät kahdestaan saunaan muiden poistuttua vilvoittelemaan rannalle. Aino oli koko saunassaoloajan kiihottunut yhä enemmän Pirjon katseista, jotka nuolivat hänen rintojaan ja karvaherkkuaan. Nyt, kun he olivat kahdestaan, hän intoutui levittämään reisiään, jolloin saunan kosteudesta ja ehkä muustakin kiiltelevä vako paljastui. Pirjon katse nauliutui nopeasti kyseiseen paikkaan, ja hänen huuliltaan purkautui pieni kiihottunut voihkaisu.

Aino nousi ylös lauteilta ja käveli Pirjoa kohti. Pirjo istui alalauteilla, ja tila alhaalla oli kovin ahdas. Niinpä kun Aino siirtyi lattialle seisomaan, hänen pillunsa tuijotti Pirjoa silmästä silmään. Molempien hengitys oli kiihtynyt, ja Pirjo sai viimein kysyttyä: "Voinko koskea somellani pilluasi, ihan vähän vain? Sun pillu näyttää niin ihanalta…" Aino nyökkäsi kevyesti, ja Pirjoa ei tarvinnut kahta kertaa käskeä. Kiimasta vapiseva käsi kohosi Ainon pillulle, ja etusormi kosketti höyhenenkevysesti turvonnutta, kosteaa vakoa. Aino huokaili voimakkaasti, ja paksut reidet värähtivät mielihyvästä. Pirjo sanoi:" Mä olen aivan kiimassa, ja varsinkin nyt kun saan koskea sun tussua. Olen haaveillut tästä jo keväästä saakka…." Aino sanoi: "Niin mäkin olen kiihottunut, ja puutteessa…" Pirjon sormi teki nannaa, joten Aino levitti haarojaan vielä avonaisemmiksi, ja Pirjon sormi liukui, pyöritteli, kiihotti pientä nappulaa. Pirjo nosti toisen kätensä Ainon rinnoille, ja pyöritteli niitä aina välillä nännejä nipistellen. Aino kostui kovasti, ja litinä täytti pienen saunahuoneen.

Aino huohotti:"Voi Pirjo, tuntuu niin hyvältä…ahhh….". Pirjo kysyi kiimasta vaikealla äänellä: "Voinko nuolla pilluasi? Haluan upottaa pääni kunnolla tähän märkään vakoon…oih…" Hän ei jäänyt odottamaan vastausta vaan levitti sormillaan Ainon pillunhuulet avoimiksi ja työnsi kielensä kosteaan vakoon... Pirjo kuljetti kieltään koko matkalta, pillunhuulten välistä klitorikselle asti. Hellästi, sitten vaativammin, samalla voihkien itse kiimasta ja hieroen vapaalla kädellä omaa pilluaan. Aino huohotti ja rukoili Pirjoa naimaan itseään sormilla. Pirjo teki työtä käskettyä ja upotti ensin yhden, lopulta toisen sormen Ainon kosteaan, auenneeseen vittuun. "Ahhh…tekee niin hyvää, älä vaan lopeta….", Aino huohotti ja tarttui Pirjoa hiuksista kiinni. Aino painoi Pirjon päätä pilluunsa ja hinkkasi alapäätään Pirjon alistuneeseen naamaan. Pirjon toisen käden sormet vispasivat Ainon pillussa, ja toinen käsi hieroi hänen omaa pilluaan. Ainon tahti kiihtyi ja hän laukesi huutaen Pirjon naamalle. Pirjon koko naama kiilteli Ainon eritteistä, mutta harvemmin on nähty yhtä kiimasta onnellista naista…muutama sormenliike vielä, ja myös Pirjo laukesi tuijottaen Ainon tussua ja nöpöttäviä nännejä...

1

22610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loistava......

      VAUH :) upea tarina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe