keneltä se on pois

annamar

Ei kaikki naiset oo tankkeja, jotka ei saa Suomessa miestä niin täytyy lähteä ulkomailta miestä hakemaan, kun muille ei kelpaa.
Kun ei sumalainen kiinnosta niin ei kiinnosta. Silmät vaan etsiytyy tummempaan mieheen, keltä se on pois? En harrasta irtosuhteita. Suomalaistakin olis tarjolla.

13

1380

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisalottaanneli

      Minulla aivan sama tilanne kuin aloittajalla. Suomalainen mies ei vain sytytä, isot vaaleat miehet tuntuvat suhdemielessä suorastaan vastenmielisiltä.

      Näillä palstoilla haukutaan turistinaisia, jotka haksahtavat tumman miehen "petolliseen rakkauteen". Jos haluan antaa miehelle rahaa tai tavaraa (ihan missä mielessä vaan), niin omiani annan. Tiedostan hyvin, että turistikohteissa miehen minua kohtaan osoittama mielenkiinto ei välttämättä ole aitoa ja pyyteetöntä. Silti nautin komean tumman miehen huomiosta ja mahdollisesta rakastelusta hänen kanssaan. Saamme molemmat mitä haluamme, vai mitä. Itse olen sinkku, joten en ole sen puoleenkaan tilivelvollinen kenellekään.

      Toisinpäin tilanne on täällä Suomessakin tutumpi: mies, usein naista vanhempi, liehittelee ja lahjoo naista. Tarjoaa hänelle ravintolalounaita, koruja jne. Asiasta voi jokainen olla mitä mieltä tahtoo.

      Toivon vielä joskus löytäväni oikean rakkauden tumman miehen kanssa, sellaista en varmaan turistikohteista helpolla löydä, vaan eipä sekään mahdotonta ole.

      • seksilomalle;)

        on yksi ja sama tyyppi, joka useilla eri nimillä vastaa samaan halventavaan tyyliin ylipainoisista ym "roska" naisista.
        Säälittävä provoilija. Pienestä se on riemu revittävä kun ei ole älyä!


      • ...................
        seksilomalle;) kirjoitti:

        on yksi ja sama tyyppi, joka useilla eri nimillä vastaa samaan halventavaan tyyliin ylipainoisista ym "roska" naisista.
        Säälittävä provoilija. Pienestä se on riemu revittävä kun ei ole älyä!

        eikä kiinnostakaan millaiset naiset menevät nussituttamaan itsensä turkin karvakasoilla.

        Mutta helsingissä näyttäisi vahvasti iso osa etnomiehen patjoista on näitä mainittuja "tankkeja".


      • asut väärässä

        maassa. Jos minä en miehenä lainkaan syttyisi suomalaisesta naisesta, mikä on kuitenkin 98% totta, häipyisin asumaan muualle. Eikö ole turhauttavaa asua maassa, jossa on kaikki miehet ovat geeneiltään ja väriltään vääriä. Et löydä lomakohteista sitoutuvaa muslimimiestä. Sinne kertyy ne, jotka tietävät saavansa turisteilta helpolla. Moniavioiset miehet.

        Olen nähnyt sen verran, että uskon nyt tietäväni miksi niin moni seka-avio kaatuu Suomessakin: nämä tummat eivät saa siunaamaa rauhaa muilta suomalaisilta naisilta. Kovan seksitarjonnan edessä moni alunperin yksiavioinenkin mies muuttuu petturiksi. Haluan vain sanoa, että uskollisen, naista kunnioittavan yksiavioisen miehen löytäminen turistipaikoista on looginen mahdottomuus. Mahdottomuus, sillä siellä pesivät irtoseksistä eniten pitävät miehet.

        Vaikka siitä maasta löytyisikin yksiavioinen kunnon mies, häntä ei kannata tuoda Suomeen. Muut suomettaret tulevat osingolle. Mutta sama tilanne on tietenkin kaikkialla, jossa näitä kritiikittömiä etelän miesten ystäviä on. Naisten oma käytös on heitä itseään vastaan, jos naiset hakevat pysyvää suhdetta.

        Mutta sitä irtoseksiä voi tietenkin harjoittaa edelleen piittaamatta, monesko panopuu on miehelle kuluvalla sesongilla. Se kokolukuhan liikkuu kymmenissä per kausi.


      • musliminhuora joka
        seksilomalle;) kirjoitti:

        on yksi ja sama tyyppi, joka useilla eri nimillä vastaa samaan halventavaan tyyliin ylipainoisista ym "roska" naisista.
        Säälittävä provoilija. Pienestä se on riemu revittävä kun ei ole älyä!

        on vastannut kaksi kertaa omaan viestiinsä.

        Pateettista.

        PS: Suomi on maailman kolmanneksi tasa-arvoisin maa. Jos suomalaiset miehet olisivat samanlaisia kuin teidän ihanat musliminappisilmänne - olisikohan noin?


      • itua paljon,
        musliminhuora joka kirjoitti:

        on vastannut kaksi kertaa omaan viestiinsä.

        Pateettista.

        PS: Suomi on maailman kolmanneksi tasa-arvoisin maa. Jos suomalaiset miehet olisivat samanlaisia kuin teidän ihanat musliminappisilmänne - olisikohan noin?

        jos Suomen miehet muuttuisivat kiihkeiksi ja tummaverisiksi (ei tummiksi), naisten yksinlennot Turkkiin ja muualle loppuisivat alle viikon. Muuten, olen ihmetellyt kymmenet vuodet, mikä vittu miehiämme vaivaa, kun he päästävät tyttärensä ja vaimonsa yksin etelänmatkoille?

        Vain länsimainen mies, erityisesti pohjoismainen mies, päästää vaimonsa ulkomaan matkoille yksin. Ihqu muslimi ei anna naistensa kulkea yksin ulkona iltaisin edes kotipaikallaan, puhumattakaan että nainen saisi lennelllä sinne ja tänne aina halutessaan.

        Tosiasiassa miestemme vika on lepsuus, liika naisten tyystin perusteeton kunnioitus ja luottamus heihin. Naiset pettävät matkoilla, elämä on opettanut.

        Kylllä, meillä suomipojilla on paljon opittavaa paljon etelän kiivailta miehiltä. Mutta se olisi loppu näille naisten seksimatkoille.

        Olen antifeministi. Olen sanonut, niin nytkin, että pahin virhe mieheltä on olla kiltti naiselle. Seksuaalinen kiinnostumattomuutemme perustuu juuri siihen, että olemme liian huomaavaisia ja kilttejä naisille. Naiset näyttävät kaipaavan määräävää miestä. Se on testosteronia tihkuvaa maskuliinisuutta, kiihottavaa.

        Islamin ainoa hyvä puoli on se, että voimistuttuaan se pyyhkii pois koko joukkopsykoosin, jota feminismiksi kutsutaan. Silloin naisen paikka on hellan vieressä, kumman miehen vallan alla nainen silloin haluaa olla, musulin vaiko kristityn?


    • oikeassa

      et ole keneltäkään pois, koska aivottomista idiooteista on loppujen lopuksi kiinnostunut vain hautausurakoitisja.

      Sitten aikanaan.

      Toivottavasti mahdollsiimman pian kuitenkin.

      Niin paljon teitä roskaväen vittuja vituttaa katsella...

    • Lykkimies1

      kun matkustat ulkomaille vastaanottamaan parrua karvaiseen pöheikköösi.

      Olen itse muutaman seksimatkailureissun tehnyt kaukoitään,venäjälle ja romaniaan.

      Kivaa oli.

      Joten ei ole minun asia tuomita suomalaista seksituristinaista.

      Sitävastoin se on yhteiskunnalta pois kun tuotte suomeen siipeilemään lomakohteessa tapaamianne miehiä.

    • 12

      että sianruokakuppi kelpaa lampaan ja aasin nussijoille.

      • Orgashmed

        ...ja kuolee ainoastaan omien korvien välissä. Virikkeenä ja motivaattorina voi toimia ulkoiset asiat...


    • kusetettukin

      Juuri siksi se ei ole keneltäkään pois; jääpähän yksi suomalaissuhde riitoineen vähemmälle, kun menette etelän herkun perään. Ei sellaisen naisen kanssa kukaan viitsi pitkäaikaista suhdetta rakentaa, joka noin ajattelee! Ei myöskään se etelän herkku. Minä kyllä olen sitä mieltä viime kädessä, että enemmän älliä meille miehille, että osataan erottaa nuo kaltaisesi ajoissa, ettei pääse tunne-elämä mukaan!

    • laura28

      Kukaan täyspäinen ei muslimin patjaksi lähde, saa olla kehitysvammainen tai ainakin hyvin yksinkertainen nainen.

      • Leila & Annukka...

        ..tyyppejä löytyy melkoinen määrä tästä maasta. Ihan näyttävän näköinen tuttava henkilö ramppaa tämän tästä näiden lomaromanssien perässä ja varsin hurjin seurauksinkin välillä. kuuntelin joskus aikoinaan radiosta tuota hupailua Leila ja Annukka, ajattelin ettei tuollainen voi olla mahdollista, että noin pöntöt tädit on liikenteessä, mutta sitten sattuman kautta tutustuin tälläiseen parivaljakkoon, aivan 1:1 tuon radio-ohjelman tätien kanssa. Ei ollut kuulkaa riemulla rajoja, kun toinen heistä kiikutti vielä tänne Suomeenkin yhden lomaromanssin tekemään remonttia kämppäänsä, oli mukamas ammattimies... Oli kyllä ammattimies ehkä siellä puutarhapuolella..., vaan remonttihommista ei tuo heppu ei tajunnut hölkäsen pöläystä ja sipaisi tapetit iloisesti rasioiden ja katkaisimien päälle ja kuviokohdistuksista ei ollut kuullutkaan. Siinä oli rouvan kartanon seinät siinä kunnossa, ettei auttanut enää puutarhanhoito-osaaminenkaan, vaan heppu lähti ensimmäisellä lentokoneella kotimaahansa. Sittemin on nähty vielä monia puutarhureita.. ja meillä sivullisilla riittä hupia:D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe