Voi perse, kyllä vituttaa. No nyt se ei ainankaan voi lopettaa rallia tähän kauteen, jäisi liikaa hampaan koloon:) Liikaa näytettävää naureskelijoille!
Tsemppiä Kimi!
Taas kaatui!
5
607
Vastaukset
- buahaaa
On se sälli,
taas pärskähti kahvit näppikselle.
Monet hyvät naurut on saatu! Kiitos, jatkakaa samaan malliin!- fanifani..
en oikein aina jaksa ymmmäartää kaikkia suomalaisia. toiset yrittää parhaansa niin täällä on sellasta porukkaa että niitä vaan huvittaaa. eihän tuossa ollut mitään naurun aihetta.
suomalaista outoa huumorintajua
aikanaan vihjaisivat tukholmassakin, monet pojat, ettei heitä naurata "se" tai "se" juttu, katselivat minuun päin vakavina
- Jees...
Kyllähän niitä itkijöitä on aina:
s.a.m.p.e.r.i - 16 minuuttia sitten
Barrichello sentään on F1-kuljettaja Williamsilla, kun räikkönen on vaan hattu kourassa tallipaikkaa ruinaava työtön työnhakija.
s.a.m.p.e.r.i - 12 minuuttia sitten
Frank Williamsin puntti ei värähdä vaikka räkä kuinka hyppäisi pöydälle veivaamaan pikku mëisseliään.
Ilmoita asiaton viestiIlmoitaPidän1En pidä4
s.a.m.p.e.r.i - 15 minuuttia sitten
Formuloissa tarvitaan onnen lisäksi myös kipailukykyä. Sitä räikkösellä ei ole ollut koskaan.
fakta - tunti sitten
Hinoa!!! KIMI KIISTATON TUURIMESTARI!!! Pelkästään KIMIN läsnäolo tällaisessa tallissa laskee koko henkilökunnnan motivaatiota ja innostusta!!!
Säälittävää...- 2itkupilliä vaan
No toi samperi ja fakta on kaksi pikku poikaa jotka ovat katkeria jostain syystä. Surku käy noita pikkupoikia kun niiden oma fanitus kohteensa alonso ei pärjää ja vuosi vuodelta vaan tulokset huononee,pitäähän se kiukku johkin purkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288