sanokaapa mielipiteenne.

vastustan homoja

Tekisi mieli sanoa että homot hävetkää, mutta ette te sitä ymmärrä mitä pitäis hävetä. no sitte tekis mieli määrätä homot pakko hoitoon, ihan vaan lähimmäisen rakkaudessa jotta paranisitte, mutta tänäpänä suomen laki ei tue ajatusta ja ei mulla ole valtaa. Niin, nyky yhteiskunta ei pidä homoutta sairautena. ollaan niin suvaitsevaisia.

Erinlaisuus on rikkaus, tietynlainen erinlaisuus taasen sairaus. erilaisuuden ja samanlaisen välimaastossa kulkeva raja on niin häilyvä joten vivan vetäminen on jätetty kokonaan. Ihmisinä en vihaa rakasta tai vainoa homoja. Mutta sukupoulena pidän niitä sairaina tai hm.. syntisinä..ei sittenkin syntisairautena. Onhan esim huumausaineet synti mutta se tekee ihmisestä sairaa, sama asia tässä. Pimeä maailma on sokea tämän suhteen ja he jotka näkee tämän asia vaikenevat.

itsekään en ole täydellinen, mutta puistattavinta koko homoilussa on se että useampi homo on luullu minua homoksi ja joku jopa flirttaillu. vaikka olen umpihetero en ole perus urpo juntti.

4

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6 + 17

      Voi apua, mistä näitä pölkkypäitä oikein sikiää. Äikäntunnilla tehty jotain ihan muuta kuin seurattu opetusta ja homotietouskin on aivan retuperällä. Suosittelen että annat sille sisäiselle pikkuhomollesi vallan ja tulet vain rohkeasti ulos kaapista.

    • Keski-ikäinen täti

      Koska en oikein tiedä mitä vastustaisin. Onko kukaan täysin vielä pystynyt selittämään mistä heterous tai homous tai transsukupuolisuus "johtuu". Sairaus se ei ole, miten seksuaalinen suuntaus syntyy ja kehittyy.

      TV:ssä oli mielenkiintoinen ohjelma identtisistä kaksosista, joilla on täysin sama perimä, samat geenit. Silti tutkimuksessa oli mukana miespuoliset kaksoset, joista toinen oli homo ja toinen ei. Ja saman kasvatuksen olivat saaneet samassa ympäristössä.

      Ja miksi ihmisten kohdalla erityisesti pitäisi mainita onko hän hetero vai homo. Miten se vaikuttaa jos työkaverisi, veljesi tai joku muu arkiympyröissä olisi homo? Ei kait hänkään yritä jokaista vastaantulijaa iskeä sen enempää kuin heterokaan? Ja mitä väliä sillä on miten työkaverisi, veljesi tai joku muu peiton alla toimii, eihän se kuulu kenellekään muule kuin hänelle ja kumppanilleen.

      • oxo&xxz

        Pitäis hävetäkkin että on syntynyt homoksi, eikös se JUMALA luonut ihmisen teidän mukaan, joten miksi sitten loi homoja jos ei niille ole paikkaa. Minä taas pidän sairautena sitä että uskovaiset ovat tuudittautuneet johonkin kummaan satumaailmaan jossa hyväksytään vaan heidän kopionsa, ja se on vaarallista. Pitääkö homojen hävetä miksi ovat syntyneet, ja jos sinä olet muka uskovainen niin häpeä itse, eletään 2010 ja aina vaan on ihmisiä jotka eivät ole kehittyneet tieteellisesti, vaan pysyvät aina vaan mukana vanhoissa saduissa joissa heidän ajatusmaailmansa typistyy. HOMOILLE sama ARVO kun kaikille muillekkin He ovat IHMISIÄ, ja eivät ole tehneet kenellekkään pahaa, elävät omaa elämäänsä niin rauhassa kun vain suinkin voivat, ja se ei aina ole helppoa kun on ihmisiä jotka nostavat itsensä typeryydessään toisten yläpuolelle. Ei nekään meitä sano heteroiksi, vaan olemme kanssa ihmisiä.


    • &X&X

      homon vihaaja alkaisi häpeämään omaa itseään ja laihaa tietoisuutta ihmisestä, Ajattele miten raukkamainen sinä olet noilla pikku mielipiteilläsi, ei oikeastaan kannattaisi edes kommentoida sillä en usko että ymmärrät. OLet loukkaava henkilö joka ottaa asiakseen sanella ehdot muille ihmisille. Se on todiste että sinulla on ongelmia joten hakeudu hoitoon itse ja tarkastele itseäsi , ennen kaikkea mistä olet saanut kummalliset mielipiteesi tavallisista ihmisistä.Synti on se että asettaa itsensä etusijalle ja aliarvioi muita. Ja huumaus aineet ei ole mikään vertaus tässä asiassa. Joten otappa lenkki kirjastoon ja lue ensin vähäsen ennekuin päästelet ällöttäviä mielipiteitäsi Halleluja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe