Tietääkö kukaan mistä näitä saa suomesta? Plandent on yksi, mutta löytyykö esim. jostain kaupoista tämmöinen kopiointiin tarkoitettu ehkä alumiinista valmistettu väline.
Hammasteknikon välineitä
5
281
Vastaukset
- Hippo_______________
http://www.oculoplastik.com/Ocularistry/round-brass-flask.html
- the_road
Hankala homma, jos et ole alalla...yleensä alan yritykset eivät suostu myymään muille, kuin ammattilaisille. Mihin tuollaisia välineitä tarvitset?
- Hippo__________
Kyllä myyvät yksityisille henkilöillekin. On kokemusta. Tuo laite kiinnostaisi ostaa, mutta ajattelin vain kysyä saako mistään suomesta.
- *TheRoad*
Hippo__________ kirjoitti:
Kyllä myyvät yksityisille henkilöillekin. On kokemusta. Tuo laite kiinnostaisi ostaa, mutta ajattelin vain kysyä saako mistään suomesta.
Suurin osa noista yrityksistä ei myy yksityishenkilölle. Kokemusta on ;)
- Hippo_______________
*TheRoad* kirjoitti:
Suurin osa noista yrityksistä ei myy yksityishenkilölle. Kokemusta on ;)
Juu on mullakin pari kokemusta jotka ei myy, mutta oon kyl saanut ulkomailta kaiken mitä oon tarvinnu. Kivat hinnat ainakin on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962356Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82932
- 248927
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631