Hei!
Auttakaa tietotekniikkaurpoa!
Latailen tässä juuri Aviraa, Avast jumitti internettiä ihan liikaa (voi johtua myös käyttäjän tietämättömyydestä säätää ohjelma oikein).
Onko kotikoneelle mitään järkeä ladata antiviruksen lisäksi erillinen palomuuri (ei Windows) ja netissä kovin ylistetty CC Cleaner. Toimiiko kone sen jälkeen ollenkaan, onko kysymyksessä hätävarjelun liioittelu.
Koska nämä asiat ei ole meikäläisen cup of tea, olen koittanut selvittää netistä ja olen aikas hukassa.
Avira + palomuuri + cc cleaner
??????!!!!!!?????
3
475
Vastaukset
- untokuurna
ei tarvitse erillistä palomuuria.
tietoturvaohjelmissa ei tarvitse tehdä mitään erityisiä "säätöjä" - ..se toimii..
Minulla on koneella Avira sekä cc cleaner, en ole huomannut että hidastaisi tai mitään muitakaan ongelmia olisi ilmennyt noiden ohjelmien johdosta.
Palomuurina on wind. oma. - NikoPetteri
juuri tuon setupin haluat, niin mikäs siinä. mulla on ollu tuo aikasemmin.nykyään se on COMODO AVAST! FCleaner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757