Kaikkien noviisien äiti- kysymys

ei osaa

Moi! Miten saan näkyviin tetokoneen näytöllä ylimmän rivin "Tiedosto-Muokkaa-Näytä....-Ohje". Sain sen vain jotenkin kadotettua läppäristä :)
Arvaus - jotain F-näppäintäkö pitää painaa?
Pöytäkoneella vielä tallella.

18

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä..

      f11 tosin et kertonut enempää niin vaikea arvata.

      • KU

        aapuva aloittelihoille, jepjep...


      • ei osaa

        Siis... pitäisi päästä kannettavalla koneella avaamaan "tiedosto"-akkuna vas. yläkulmassa minkä alta aukeaa uusi ikkuna, uusi välilehti etc... mutta kun sitä - ei ole siellä. (Pitäisi näkyä koko ajan ylimmän sinipohjaisen akkunan alapuolella. :) ?)
        Avaampa kohta läppärin ja painan f11.


      • mothafucka
        ei osaa kirjoitti:

        Siis... pitäisi päästä kannettavalla koneella avaamaan "tiedosto"-akkuna vas. yläkulmassa minkä alta aukeaa uusi ikkuna, uusi välilehti etc... mutta kun sitä - ei ole siellä. (Pitäisi näkyä koko ajan ylimmän sinipohjaisen akkunan alapuolella. :) ?)
        Avaampa kohta läppärin ja painan f11.

        Kerro nyt perkeleen dorka missä ohjelmassa tuo ongelma on!!!


      • ei osaa
        mothafucka kirjoitti:

        Kerro nyt perkeleen dorka missä ohjelmassa tuo ongelma on!!!

        Ja dorkakin vielä. Windows 7 on käytössä. Sitä tietoako kaipailit? kokeilin sitä f11 mutta ei toivottua tulosta. F10:llä se rivi aukesi, jes, dorka noviisi on helpottunut ;) Hei, ei kaikki osaa vaikka yleensä hommat koneella hoituukin. Ongelma on vieläkin akuutti sikäli, että se rivi ei pysy päällä vaan häviää heti kun alkaa kirjoittamaan. Siihen dorka noviisi tarvii vielä apuva. Kestän kritiikin vaikka haukkuisit mikskä idiootiksi koska en kaikkea todellakaan osaa. eri juttu on sitten tarviiko kaikesta osaamattomuudesta vetää kärkkäitä nimityksiä. Tämä tuotos läppärillä.Fkybää saa painaa jatkuvasti prk! Miten sen ylärivin saa pysymään?


      • joka jo aiemmin
        ei osaa kirjoitti:

        Ja dorkakin vielä. Windows 7 on käytössä. Sitä tietoako kaipailit? kokeilin sitä f11 mutta ei toivottua tulosta. F10:llä se rivi aukesi, jes, dorka noviisi on helpottunut ;) Hei, ei kaikki osaa vaikka yleensä hommat koneella hoituukin. Ongelma on vieläkin akuutti sikäli, että se rivi ei pysy päällä vaan häviää heti kun alkaa kirjoittamaan. Siihen dorka noviisi tarvii vielä apuva. Kestän kritiikin vaikka haukkuisit mikskä idiootiksi koska en kaikkea todellakaan osaa. eri juttu on sitten tarviiko kaikesta osaamattomuudesta vetää kärkkäitä nimityksiä. Tämä tuotos läppärillä.Fkybää saa painaa jatkuvasti prk! Miten sen ylärivin saa pysymään?

        kyseli samaa asiaa.

        Eli sulla on hukassa selaimen valikkorivi. Niinhän se meni varmaan?

        Ja tunnustettava on, että en tiedä miten sen tässä uudessa versiossa saa oletuksena päälle, kun sen on kerran pois ottanut.
        Viisaammat valistakoon.


      • asian tuntija
        joka jo aiemmin kirjoitti:

        kyseli samaa asiaa.

        Eli sulla on hukassa selaimen valikkorivi. Niinhän se meni varmaan?

        Ja tunnustettava on, että en tiedä miten sen tässä uudessa versiossa saa oletuksena päälle, kun sen on kerran pois ottanut.
        Viisaammat valistakoon.

        Eikös Internet Explorerin valikkoriviä saa esille painamalla ALT-näppäintä? En oikeastaan käsitä, miksi sen täytyy olla oletuksena piilossa.


      • dfksdsdfksdlfkdskfsd
        ei osaa kirjoitti:

        Ja dorkakin vielä. Windows 7 on käytössä. Sitä tietoako kaipailit? kokeilin sitä f11 mutta ei toivottua tulosta. F10:llä se rivi aukesi, jes, dorka noviisi on helpottunut ;) Hei, ei kaikki osaa vaikka yleensä hommat koneella hoituukin. Ongelma on vieläkin akuutti sikäli, että se rivi ei pysy päällä vaan häviää heti kun alkaa kirjoittamaan. Siihen dorka noviisi tarvii vielä apuva. Kestän kritiikin vaikka haukkuisit mikskä idiootiksi koska en kaikkea todellakaan osaa. eri juttu on sitten tarviiko kaikesta osaamattomuudesta vetää kärkkäitä nimityksiä. Tämä tuotos läppärillä.Fkybää saa painaa jatkuvasti prk! Miten sen ylärivin saa pysymään?

        "rivi ei pysy päällä vaan häviää heti kun alkaa kirjoittamaan"...

        Onko palkin automaattinen piilotus päällä tai muu vastaava ominaisuus...?


      • BLONDI_TUMPELO
        joka jo aiemmin kirjoitti:

        kyseli samaa asiaa.

        Eli sulla on hukassa selaimen valikkorivi. Niinhän se meni varmaan?

        Ja tunnustettava on, että en tiedä miten sen tässä uudessa versiossa saa oletuksena päälle, kun sen on kerran pois ottanut.
        Viisaammat valistakoon.

        EI OLE SAMA - MINÄ kyselin aikaisemmin, ja lopulta sen sitten sainkin näkyviin pysyvästi, eli valikkorivi oli multa hukassa.Kiitokseni ´avustanne´löytyy kyllä siitä ketjusta.
        Mukava nähdä, että muillakin samaa ongelmaa ;))


      • hawrt...
        dfksdsdfksdlfkdskfsd kirjoitti:

        "rivi ei pysy päällä vaan häviää heti kun alkaa kirjoittamaan"...

        Onko palkin automaattinen piilotus päällä tai muu vastaava ominaisuus...?

        Alt n ja senjälkeen kaksikertaa entter.


    • Klikkaa vain hiiren oikealla napilla IE välilehden oikealla olevaa tyhjää kohtaa ja sitten vasemmalla napilla ruksi valikkorivin kohdalle.

    • 12

      Vaikea vastata, kun et suostu kertomaan mitä ohjelmaa tarkoitat.
      Veikkopit antoi neuvot IE:hen tässä ketjussa. Sen jälkeen voit vielä samasta paikasta lukita työkalurivit.
      Suunnilleen samoin kaikissa ohjelmissa.

      • 12

        IE 9:ssä paina ensin alt ja lukitse hiiren oikealla olevasta valikosta. Ehkä sama IE 8:ssa.


      • ketjun aloittaja
        12 kirjoitti:

        IE 9:ssä paina ensin alt ja lukitse hiiren oikealla olevasta valikosta. Ehkä sama IE 8:ssa.

        ...Kyseessä. Käsitteet aivan hukassa.J

        Jos edellä olevissa ohjeissa ei ole avainta ongelmaan niin saisko nyt vinkkiä miten tuon valikkorivin saa pysymäänkin Mozillassa /Windows 7. Uuh! :)

        Illalla pääsee kokeilemaan läppäriä. Kerron sit miten onnistui. Kiitos kaikille!!!


      • ölkjh
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        ...Kyseessä. Käsitteet aivan hukassa.J

        Jos edellä olevissa ohjeissa ei ole avainta ongelmaan niin saisko nyt vinkkiä miten tuon valikkorivin saa pysymäänkin Mozillassa /Windows 7. Uuh! :)

        Illalla pääsee kokeilemaan läppäriä. Kerron sit miten onnistui. Kiitos kaikille!!!

        Et kertonnu sitten kummiskaan vaikka lupasit.


      • auttajasi.
        ölkjh kirjoitti:

        Et kertonnu sitten kummiskaan vaikka lupasit.

        Saitti oli eilen illalla kiinni "15 minuuttia".


      • Kiitos/aloittaja
        auttajasi. kirjoitti:

        Saitti oli eilen illalla kiinni "15 minuuttia".

        Ruksasin valikkopalkin ja nyt toimii. Noviisi kiittää. Jaiks, klo 0.38 ja meikä pääsi vasta koneelle. Ötyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe