Windows Movie Maker ei anna tallentaa

luonnosvaiheen jälk.

Tein koko päivän videota windows movie makerilla ja aina tallensin välillä mitä siihen asti olin tehnyt. Mutta sitten kun rupesin tallentamaan koko valmista videota koneelle, wmm ei anna tehdä sitä. sanoo että tarkista että on tarpeeksi tilaa ja että alkuperäiset tiedostot on tallella, ja on alkuperäset tiedostot tallella. en ole niihin yhtään koskenut, siirtänyt, nimennyt uudelleen tai poistanut, ja on tarpeeksi tilaa koska yritin tallettaa eka koneelle, sitten muistitikulle, sitten ulkoselle muistille ja tyhjälle cd:lle, mutta ei mihinkään anna tallettaa. MIKÄ VIKANA?!?! en halua enää uudestaan tehdä sitä videota, sillä siinä oli todella suuri työ! mikä avuksi!??! apua!

11

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enhän nyt tiedä, kuinka pitkä videosi on, mutta jos on vaikka tunnin, niin pätkäise loppuosa pois ja julkaise. Avaat alkuperäisen projektin ja pätkäise alkuosa pois ja julkaise. Sitten tuot molemmat puolikkaat uuteen projektiin ja julkaiset. Tein tuossa taannoin (kylläkin Corel'in VideoStudiolla) pitkää, melkein kaksituntista videota ja kyllä on kone siinä jo melko kovilla. Julkaisin kolmessa osassa ja sitten yhdistin ne.

• luonnosvaiheen jälk.

Pelastava enkeli!

• toivoton!
        luonnosvaiheen jälk. kirjoitti:

Pelastava enkeli!

eipä auta pätkiminen, alle 20 sekunnin pätkääkään tuo ei tallenna:(

• ...tana

Wmm on oikkuineen syvältä hanurista perseestä, hirtät vielä itsesi sen kanssa.

• ...kele

Tämmöseen ongelmaan en ole viel löytäny vastaust mistään... Kun mulla ei valmista alle 10min leffaa tallenna... Ei missään muodossa. Siis projektiksi kyllä, mut katseltavaksi elokuvaksi ei. Eikä herjaa mitään virhettä. Kaikki menee hyvin siihen asti kun sen PITÄISI alkaa tallentamaan. Prosentit näyttää kokoajan 0% ja arvioitu tallennusaika senkuin pitenee... 20min ... 120min... 230min... jne.... Viimeks annoin olla yön yli jos se alkais siitä, mutta edelleen 0% ja sangen iso lukema arvioidussa tallennusajassa.

• humpsuli

Itselläni on ongelmana aina välillä, kun olen juuri julkaisemassa videota
      tähän tietokoneeseen, ohjelma siirtyy ''Ei vastaa'' -tilaan, VOISITTEKO AUTTAA MINUAKIN ??!!

• VOIvatut

Tein videon, painan "Save Project" ja mitää ei tapahdu! HELP!

• morooo3

ÄÄÄ AUTTAKAA joku mullakin on sama ongelma :(( vaikka mulla on alle 10 min ..!

• huhhuh

Sama ongelma, taitaa mennä ohjelma vaihtoon. Saatanan raivostuttava tuo Moviemaker.

• onkelmia täälki

Itse jouduin leikkaan video neljään osaan ja kyseessä oli vain neljän minuutin video... -.-
      vituttavaa puuhaa...

• näin on

teiän koneilla ei välttämättä riitä tehot videon muokkamiseen. Sen takia wmm ei julkaise tai toimi muutenkaan.. mulla on sama ongelma mutta huono kone jonka syystä se ei julkaise videoo. Pitää olla tosi tehokas kone siihen että voi muokkailla videoita, thats it.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4492
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      121
      4157
    3. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      40
      4104
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      169
      3271
    5. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      59
      2600
    6. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2577
    7. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      35
      2552
    8. 172
      2522
    9. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      68
      2449
    10. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      43
      2132
    Aihe